Era - pytanie o strefe swobodnych rozmow

Data: 2009-04-06 22:15:46
Autor: Jacek Sowiński
Era - pytanie o strefe swobodnych rozmow
Użytkownik "Fantom" <szczukot@poczta.onet.pl-skasujto> napisał w wiadomości news:grdji7$8lf$1news.mm.pl...
Witam
Mam pytanka o strefe swobodnych rozmow. Czyli jak sie jest w jakiejs lokalizacji to sie rozmawia taniej - taki jakby telefon domowy/stacjonarny :
- czy mozna jakos sprawdzic dokad lapie nadajnik do ktorego jestesmy zalogowani podczas wyboru strefy ? Kiedys byly jakies netmonitory - nie wiem czy pokazywaly jakis numer nadjanika czy cos.
- czy mozna zmienic ta strefe czy jak raz sie wybierze to juz na caly okres umowy ?
- kiedy wiadomo, ze sie dzwoni ze strefy ? Musi byc "pikniecie" wczesniej ? A da sie jakos inaczej sprawdzic ?

mam to cudo odpalone w pracy w Dąbiu.
Nie ma zbyt duzej możliwości ingerencji w sprawdzenie nadajników.
Jeśli chcesz sprawdzic zasięg, musisz co jakąś tam odległość sprawdzic czy pluska przed połączeniem.
Plusk jest przed każdym połączeniem, jeśłi jesteś w strefie. U mnie z Dąbia (pomorska) jestem w strefie niemal w całym Dąbiu, az po część Słonecznego (Kerfury i castoramy). U sumie nie sprawdzałem zasięgu w kierunku północy i wschodu, bo żadko dzwonie w aucie. Myśle ze spokojnie 1-1,5km od miejsca zaznaczenia mozna spokojnie gadać. I to jest pewnie zasięg niejednej anteny.

Jacek

Era - pytanie o strefe swobodnych rozmow