Era robi w konia

Data: 2009-05-07 09:40:30
Autor: Maciek
Era robi w konia
Użytkownik "mz" <lubiespam@wp.pl> napisał
miesiąc były włoczone gratis potem przyszedł sms, że jak nie wyśle sms z rezygnacją to mi toto przedłużą ale juz odpłatnie za 30 gr za sms. Oczywiście nie zrezygnowałem bo nie wiedziałem (karta wyjęta z telefonu). A co by było gdybym karte włączył dopiero za rok ?

A jesteś w stanie określić, czy rzeczywiście pobrano te opłaty? Pytanie też, czy to były sms-y od Ery, czy może z jakiegoś Wapstera.

Maciek.

Data: 2009-05-07 12:29:16
Autor: Bebe
Era robi w konia
Użytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:gtu39e$pml$1inews.gazeta.pl...
[...]

tak pobiera opłaty - moja matka miała to samo - w dodatku sms z dezaktywacją nie chciał dojść

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Data: 2009-05-07 15:00:35
Autor: AL
Era robi w konia
Bebe pisze:
[...]

oto to to

dokladnie jaky przekopiowana historia mojej mamy

nameczylem sie okutnie by te horoskopy i jakies towarzyskie anonse powylaczac (na stronie ery znalazlem blad - podali inne haslo do deaktywacji niz haslo rzeczywiste - no i tak sobie slalem sms'y z rezygnacja a otrzymywalem spowrotem odpowiedz, ze bledne haslo, i tak wkolko - w koncu napisalem mily list do BOA - bardzo szybko wylaczyli)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-05-07 12:44:45
Autor: mz
Era robi w konia

[...]

Były to sms z ery. Opłate pobrano 30 gr i ją daruje. Ale jak się powtórzy będe z dziadami walczył.
Abonament wziełem bo potrzebowałem nowy aparat telefoniczny i dlatego nie używam tej karty.

Data: 2009-05-08 18:59:14
Autor: z
Era robi w konia
mz pisze:

Abonament wziełem bo potrzebowałem nowy aparat telefoniczny i dlatego nie używam tej karty.

Chwila moment.
A w umowie przypadkiem nie masz zapisyu ze karta musi byc aktywna.
Zebys sie nastepnym razem nie zdizwil jak przyjdzie do zaplaty kara umowna.

Data: 2009-05-08 20:15:05
Autor: Maciek
Era robi w konia
Użytkownik "z" <zch28@gazeta.pl> napisał
Chwila moment.
A w umowie przypadkiem nie masz zapisyu ze karta musi byc aktywna.

Aktywna oznacza "opłacana i to najlepiej w terminie".

Zebys sie nastepnym razem nie zdizwil jak przyjdzie do zaplaty kara umowna.

Z taką świadomością nie będziesz miał oporów przed wszczepieniem w mózg chip-a. Wybacz te słowa, ale jak sobie wyobrażasz obowiązek utrzymywania telefonu w zasięgu? Na noc mogę wyłączyć, czy mam zbierać kasę na zapłacenie kary?

Maciek.

Data: 2009-05-09 12:53:02
Autor: z
Era robi w konia
Maciek pisze:
Użytkownik "z" <zch28@gazeta.pl> napisał
Chwila moment.
A w umowie przypadkiem nie masz zapisyu ze karta musi byc aktywna.

Aktywna oznacza "opłacana i to najlepiej w terminie".

No to się pozmieniało
Mi kilka lat temu tłumaczono że ma być możliwość dodzwonienia się na mój numer telefonu. Może nie non stop ale miesiąc przerwy nie wchodził w grę.

Data: 2009-05-09 13:06:11
Autor: JoteR
Era robi w konia
"z" napisał:

Aktywna oznacza "opłacana i to najlepiej w terminie".

No to się pozmieniało

U operatorów nic się nie pozmieniało.

Mi kilka lat temu tłumaczono że ma być możliwość dodzwonienia się
na mój numer telefonu.

To znaczy, że na komendzie się pozmieniało. Ja musiałem się tam meldować osobiście.

JoteR

Era robi w konia