Era się sypie

Data: 2010-03-01 19:24:31
Autor: drmod
Era się sypie
od tygodnia i-boa nie podaje żadnych informacji, moja eranetowa poczta działa albo nie od 2 miesięcy, dostałem za to upust, ale niestety nadal nie działa... lubię Erę ale jak tak można....

Data: 2010-03-01 22:13:28
Autor: Paweł Gąska
Era się sypie
Witam,

W odpowiedzi na maila od drmod
z dnia: 2010-03-01 19:24:
od tygodnia i-boa nie podaje żadnych informacji, moja eranetowa
poczta działa albo nie od 2 miesięcy, dostałem za to upust, ale
niestety nadal nie działa... lubię Erę ale jak tak można....
można, można, na moją reklamację 200 kart z obciążeniami za niezamówione
GG dalej czekam na odp. (3 tydzień) poczekam jeszcze tydzień i piszę (pro forma) do UOKiKu

ale już nic od nich nie chcę (nawet upustów), powoli migrujemy stare karty do kolejnej sieci, czy tu będzie lepiej nie wiem, na razie odpowiedzi od ich boa dostaję w 15-30 minut (wow! w ERZE w tyle to nawet nie dostawałem potwierdzenia, że w ogóle przyjęli mojego maila, czasem nawet na drugi dzień :])

Paweł

Data: 2010-03-02 08:49:22
Autor: Jacek
Era się sypie
drmod pisze:
od tygodnia i-boa nie podaje żadnych informacji, moja eranetowa poczta działa albo nie od 2 miesięcy, dostałem za to upust, ale niestety nadal nie działa... lubię Erę ale jak tak można....

Moj kolega opowiadal mi jak przechodzi prywatnie z Ery do innego opa traci sygnal podczas rozmowy.
Jadac np. wislostrada (i nie tylko) polaczenia mu sie rozrywaja (nawet jak siedzi przy biurku). Sugreorwalem mu, ze ma zly telefon.. twierdzi, ze zmienial i jest tak samo. A ucieka poniewaz telefon firmowy jest w Plusie i nie ma takich problemow. Czyli siedzial w Erze bo myslal, ze jest tak wszedzie, a potem jak zobaczyl roznice i ze tak nie musi wcale byc to sie zawija.
Do tego dochodzi jeszcze moje ostatnie doswiadczenie z Prepaidem ery... 3 razy dzownilem pod jakis numer bo za kazdym razem byla informacja: ze polaczenie nie moze byc zrealizowane. :)
Po prostu szok :) Aha i polaczenie nie bylo realizowane w centrum Warszawy :)
Wniosek mam taki, ze era to straszna padaka.

Data: 2010-03-03 14:22:10
Autor: J.F.
Era się sypie
Użytkownik "Jacek" <monia@spam-wp.pl> napisał w
Jadac np. wislostrada (i nie tylko) polaczenia mu sie rozrywaja (nawet jak siedzi przy biurku). Sugreorwalem mu, ze ma zly telefon.. twierdzi, ze zmienial i jest tak samo. A ucieka poniewaz telefon firmowy jest w Plusie i nie ma takich problemow. Do tego dochodzi jeszcze moje ostatnie doswiadczenie z Prepaidem ery... 3 razy dzownilem pod jakis numer bo za kazdym razem byla informacja: ze polaczenie nie moze byc zrealizowane. :)  Po prostu szok :) Wniosek mam taki, ze era to straszna padaka.

No coz, tez mialem podejrzenia .. przychodzi sms "ktos dzwonil".
Fajnie, tylko ze caly czas siedzialem przy telefonie i nie dzwonil.
500m od BTS plus kilka innych.

No i nie wiem - Era, telefon, miejsce ?
Teraz nie mam takich problemow.

J.