Era się sypie

Data: 2010-03-01 22:13:28
Autor: Paweł Gąska
Era się sypie
Witam,

W odpowiedzi na maila od drmod
z dnia: 2010-03-01 19:24:
od tygodnia i-boa nie podaje żadnych informacji, moja eranetowa
poczta działa albo nie od 2 miesięcy, dostałem za to upust, ale
niestety nadal nie działa... lubię Erę ale jak tak można....
można, można, na moją reklamację 200 kart z obciążeniami za niezamówione
GG dalej czekam na odp. (3 tydzień) poczekam jeszcze tydzień i piszę (pro forma) do UOKiKu

ale już nic od nich nie chcę (nawet upustów), powoli migrujemy stare karty do kolejnej sieci, czy tu będzie lepiej nie wiem, na razie odpowiedzi od ich boa dostaję w 15-30 minut (wow! w ERZE w tyle to nawet nie dostawałem potwierdzenia, że w ogóle przyjęli mojego maila, czasem nawet na drugi dzień :])

Paweł

Era się sypie