Data: 2011-04-05 21:29:30 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsĹugi klienta | |
Witam!
Zmigrowałem sobie numer z abo Ery do taktaka, zaraz po aktywacji zamówiłem pakiet internetowy (mam smartfona, bez netu ani rusz). Było to 27 marca, do dzisiaj pakietu nie udało im się uruchomić. 29 zgłosiłem reklamację, że coś za bardzo mi uciekają środki z konta, następnie 31 zadzwoniłem w sprawie zablokowanego telefonu. Oczywiście pracownicy operatora w pełni profesjonalnie mnie olali, w następnych dwóch rozmowach również (przy okazji kilka razy kłamiąc, ale to już drobiazg). Na maile wysyłane do biura obsługi abonenta oczywiście nie doczekałem się odpowiedzi. Podsumowując: z góry opłacona usługa nie działa już od dziesięciu dni, jedyna odpowiedź jakiej się doczekałem to "proszę czekać", pomimo tego, że problem ponoć jest rozległy firma nie zaproponowała żadnego rozwiązania - pomimo posiadania możliwości technicznych. Jeśli ktoś z Was zastanawiał się nad zmianą operatora na Erę: serdecznie odradzam. Przy okazji wyszło parę pobocznych kwiatków, typu włączenie niezamawianej usługi "granie na czekanie" - bez możliwości zrezygnowania z tej płatnej usługi. Pozdrawiam, Krzysiek Kiełczewski |
|
Data: 2011-04-05 21:34:40 | |
Autor: Liwiusz | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta | |
W dniu 2011-04-05 21:29, Krzysiek Kielczewski pisze:
Witam! Zapraszam do gaduair ;) -- Liwiusz |
|
Data: 2011-04-05 23:43:10 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsĹugi klienta | |
On 2011-04-05, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
Witam! ? Pozdrawiam, Krzysiek Kiełczewski |
|
Data: 2011-04-05 21:54:52 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta | |
W dniu 2011-04-05 21:29, Krzysiek Kielczewski pisze:
Witam!(...) Jeśli ktoś z Was zastanawiał się nad zmianą operatora na Erę: serdecznie Dobre - zmieniłeś Erę na Erę i nazywasz to zmianą operatora? Chciałeś prepaida to masz... Przy okazji wyszło parę pobocznych kwiatków, typu włączenie Delikatnie powiedziawszy mijasz się z prawdą, ale jakoś mnie to nie dziwi... |
|
Data: 2011-04-05 23:40:08 | |
Autor: Jakub Danecki | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta | |
Artur Maśląg wrote:
> Przy okazji wyszło parę pobocznych kwiatków, typu włączenie Co prawda jest to chamskie wciskanie usług (płatnych po pierwszym miesiącu prónym), ale precyzyjnie opisane w regulaminie, który zaakceptowałeś przechodząc do tiktaka. A Biuro Olewania Klyjenta jest w Erze równie niekompetentne jak w innych sieciach. SOA#1 - w zasadzie zero problemu. Jakub |
|
Data: 2011-04-06 08:35:20 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsĹugi klienta | |
On 2011-04-05, Jakub Danecki <jak_wytnijto@danecki.net> wrote:
> Przy okazji wyszło parę pobocznych kwiatków, typu włączenie W tym samym regulaminie są opisane metody wyłączenia usługi. Niestety, nie działające metody. A Biuro Olewania Klyjenta jest w Erze równie niekompetentne jak w innych I właśnie to mnie wkurzyło: olewają klienta i są z siebie bardzo zadowoleni. W sumie to bardziej mnie wkurza podejście klientów polegające na kładzeniu uszu po sobie czy wręcz bronieniu dość skandalicznego postępowania usługodawcy (bo nie tylko opów to dotyczy) Pozdrawiam, Krzysiek Kiełczewski |
|
Data: 2011-04-06 10:39:24 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta | |
W dniu 2011-04-06 01:40, Jakub Danecki pisze:
Artur Maśląg wrote: Postępują tak niestety chyba prawie wszyscy i do tego zgodnie z prawem. Trzeba jednak przyznać, że przynajmniej część z nich uczciwie informuje o tym klienta. A Biuro Olewania Klyjenta jest w Erze równie niekompetentne jak w innych Ciężko zdefiniować "równie niekompetentne", jednak nie wybija się in minus. SOA#1 - w zasadzie zero problemu. Podobnie. |
|
Data: 2011-04-05 23:42:46 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsĹugi klienta | |
On 2011-04-05, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:
Zmigrowałem sobie numer z abo Ery do taktaka, zaraz po aktywacji(...) Nie, nigdzie tego tak nie nazwałem. Chciałeś prepaida to masz... Chciałem. Nie zdawałem sobie sprawy, że era aż tak bardzo olewa klientów. Przy okazji wyszło parę pobocznych kwiatków, typu włączenie Precyzując: bez możliwości darmowego zrezygnowania z usługi. Krzysiek Kiełczewski |
|
Data: 2011-04-05 23:41:31 | |
Autor: Jakub Danecki | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta | |
Krzysiek Kielczewski wrote:
>> Przy okazji wyszło parę pobocznych kwiatków, typu włączenie Hm, a to ciekawe - łączne koszty używania usługi przez 14 dni u mnie w identycznej sytuacji wyniosły wraz z wyłączeniem dokładnie zero PLN. Jakub |
|
Data: 2011-04-06 08:37:09 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsĹugi klienta | |
On 2011-04-05, Jakub Danecki <jak_wytnijto@danecki.net> wrote:
>> Przy okazji wyszło parę pobocznych kwiatków, typu włączenie Też miałeś zablokowane połączenia i esemesy wychodzące? Obecnie nie mogę nawet zadzwonić do automatycznej części BOU czy wysłać esemesa na darmowe numery. Pozdrawiam, Krzysiek Kiełczewski` |
|
Data: 2011-04-06 09:45:53 | |
Autor: Paweł Gąska | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta | |
Witam,
W odpowiedzi na maila od Krzysiek Kielczewski z dnia: 2011-04-05 21:29: Jeśli ktoś z Was zastanawiał się nad zmianą operatora na Erę: serdecznieJa już to robiłem jakieś 1.5 roku temu :P Przy okazji wyszło parę pobocznych kwiatków, typu włączenieKlasyka w wykonaniu ERY :D -- Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-04-06 11:35:04 | |
Autor: J.F. | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta | |
Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com>
Jeśli ktoś z Was zastanawiał się nad zmianą operatora na Erę: serdecznie Akurat czyscilem stare e-maile - Era ma niezly czas reakcji, trzy miesiace :-) Ale to byla niemoznosc wlaczenia pakietu przez internet, wiec powiedzmy usluga poboczna. Przy okazji wyszło parę pobocznych kwiatków, typu włączenie Watpie. Zapewne zamawianej, tylko nawet nie zwrociles uwagi w ktorym regulaminie promocji/migracji i zapewne da sie wylaczyc. No chyba ze wzieli przyklad z Orange - wlaczyli niezamawiana, ale tez bezplatna. J. |
|
Data: 2011-04-06 12:16:47 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsĹugi klienta | |
On 2011-04-06, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Przy okazji wyszło parę pobocznych kwiatków, typu włączenie Teoretycznie wyłączyć się da, ale wszelkie kanały zrobienia tego bezkosztowo sami mi zablokowali. No chyba ze wzieli przyklad z Orange - wlaczyli niezamawiana, ale tez bezplatna. Dokładnie: włączyli niezamawianą usługę i w swojej łaskawości przez pierwszy miesiąc nie obciążają za nią. -- Pozdrawiam, Krzysiek Kiełczewski http://maverick.jogger.pl/2011/04/06/obsluga-klienta-by-era/ |
|
Data: 2011-04-06 12:34:29 | |
Autor: J.F. | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta | |
Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com>
On 2011-04-06, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote: Era do niedawna byla przyzwoita - mozesz uwazac ze niezamawiana, ale wyraznie w regulaminie wymieniona http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/przenies_numer Orange zaczal nieprzyzwoicie - wlacza wszystkim bez pytania, ale na ich szczescie po miesiacu albo sie potwierdza, albo sie samo wylacza. J. |
|
Data: 2011-04-06 13:30:41 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsĹugi klienta | |
On 2011-04-06, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Dokładnie: włączyli niezamawianą usługę i w swojej łaskawości przez Nie dotyczy, nie przenosiłem numeru od innego operatora tylko zmigrowałem z abonamentu. -- Pozdrawiam, Krzysiek Kiełczewski http://maverick.jogger.pl/2011/04/06/obsluga-klienta-by-era/ |
|
Data: 2011-04-06 13:56:04 | |
Autor: J.F. | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta | |
Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał
On 2011-04-06, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote: No to pewnie dotyczy cie inny regulamin, z takim samym zapisem :-) J. |
|
Data: 2011-04-06 15:22:24 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta | |
W dniu 2011-04-06 13:56, J.F. pisze:
Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał Czemu do niedawna? Coś się zmieniło w zakresie zachowań określonych regulaminem? ale wyraznie w regulaminie wymieniona Dokładnie - ostatnio nawet przy podpisywaniu kolejnego aneksu do umowy już istniejącej (nowy abonament/zmiana) włączali tę usługę zgodnie z regulaminem. |
|
Data: 2011-04-07 11:16:20 | |
Autor: J.F. | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta | |
Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w
W dniu 2011-04-06 13:56, J.F. pisze: Teraz to nie wiem, musialbym dokladniej sprawdzic biezace rozliczenia. W porzednich latach wlasnych zapisow sie trzymali, przynajmniej jesli chodzi o mnie. J. |
|
Data: 2011-04-07 14:44:11 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta | |
W dniu 2011-04-07 11:16, J.F. pisze:
"Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał: Ja nie zauważyłem żadnych niezamawianych, bądź niezgodnych z regulaminem zachowań, choć z BOK-iem to różnie bywa. W porzednich latach wlasnych zapisow sie trzymali, przynajmniej jesli Nadal się trzymają - przynajmniej nie znam żadnego potwierdzonego wiarygodnego przypadku złamania umowy z ich strony. |
|
Data: 2011-04-07 21:39:33 | |
Autor: J.F. | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta | |
On Thu, 07 Apr 2011 14:44:11 +0200, Artur Maśląg wrote:
W dniu 2011-04-07 11:16, J.F. pisze: Teraz to nie wiem, musialbym dokladniej sprawdzic biezace rozliczenia.Czemu do niedawna? Coś się zmieniło w zakresie zachowań określonychEra do niedawna byla przyzwoita - mozesz uwazac ze niezamawiana, Sobie przypomnialem - e-fakture wlaczali na bezczelnego. Tak jak TP zreszta :-) J. |
|
Data: 2011-04-07 21:50:26 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta | |
W dniu 2011-04-07 21:39, J.F. pisze:
On Thu, 07 Apr 2011 14:44:11 +0200, Artur Maśląg wrote: Zamiast papierowej? Pierwsze słyszę - na to trzeba się było zgodzić. Fakt, męczą od dawna, ale sami z siebie tego zrobili, a mam nawet prywatnie kilka kart w Erze (dość krótko w sumie - ze 14 lat?). Tak jak TP zreszta :-) Nie wiem jak z TP - w umowie z Netią musiałem explicite taką formę wybrać, by mogli wysyłać e-fakturę. |
|
Data: 2011-04-08 14:13:30 | |
Autor: J.F. | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta | |
Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:inl4i6$iuo$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-04-07 21:39, J.F. pisze: Ta, zgodzic - "twoje rachunki placa sie same, wiec wlaczylismy ci fakture na www.era.pl. Aby przywrocic wersje papierowa wyslij NIE na 80010". Oczywiscie zaden problem sie nie zgodzic :-) 14.05.2009 Fakt, męczą od dawna, ale sami z siebie tego zrobili, a mam Moze ktos ich zdazyl zdrowo op* zanim unowoczesnili ci konto, albo nie korzystasz z polecenia zaplaty. Tak jak TP zreszta :-)Nie wiem jak z TP - w umowie z Netią musiałem explicite taką Wszystkich ich widac mocno bije po kieszeni, to wciskaja przy roznej okazji .. a jak nie op* to sie nawet nie dowiesz ze przeciez to byl punkt 27 w regulaminie .. J. |
|
Data: 2011-04-08 20:40:31 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta | |
W dniu 2011-04-08 14:13, J.F. pisze:
(...) Ta, zgodzic - "twoje rachunki placa sie same, wiec wlaczylismy ci Masz rację, był jakiś dym, ale chyba tylko z tymi od polecenia zapłaty i dawali jakieś ekstra minuty za to :) Zgadzam się, praktyka niedopuszczalna i w regulaminie chyba tego nie było. Moze ktos ich zdazyl zdrowo op* zanim unowoczesnili ci konto, albo nie Wszytko być może - z PZ nie korzystam od dawna. Bardzo chętnie z systemu w Polsce nazwanego BILIX (EBPP), ale tego jak na lekarstwo. Wszystkich ich widac mocno bije po kieszeni, to wciskaja przy roznej Pewnie, że bije, ale to ogólnie problem systemowy. Ja bym bardzo chętnie zrezygnował z papierów, gdyby przepisy były mi w tym pomocne. Niestety, dopiero od tego roku w końcu można chyba normalnie wysyłać faktury w pdf-ie mailem i nawet czytałem wypowiedź chyba z MF, że urzędy skarbowe muszą honorować podobne faktury przy rozliczeniach rocznych osób fizycznych. Era mi ciągle proponuje za rezygnację z papierzanych faktur jakieś kretyńskie konkursy, w którym można wygrać 1000PLN. Niech się cmokną. Uruchomią BILIX to prywatnie na to przejdę. Netia dała stosowne rabaty za korzytanie z e-faktur.. |
|
Data: 2011-04-08 21:09:31 | |
Autor: J.F. | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta | |
On Fri, 08 Apr 2011 20:40:31 +0200, Artur Maśląg wrote:
W dniu 2011-04-08 14:13, J.F. pisze: byly minuty, sa pkt premia, w sumie to nawet wygodne. Ciekawe ile % sie pogodzilo, a ile zaprotestowalo, w imie, kwa, zasad. J. |
|
Data: 2011-04-06 16:05:34 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsĹugi klienta | |
On 2011-04-06, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Era do niedawna byla przyzwoita - mozesz uwazac ze niezamawiana, Uważasz, że dotyczy mnie tylko w części moich obowiązków? -- Pozdrawiam, Krzysiek Kiełczewski http://maverick.jogger.pl/2011/04/06/obsluga-klienta-by-era/ |
|
Data: 2011-04-08 10:38:10 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsĹugi klienta - czÄĹÄ druga | |
Hej!
Jak się pewnie domyślacie sprawa nadal nie została załatwiona. Wczoraj przeszedłem się do salonu, z salonu wyszedłem z nowym starterem taktaka Oczywiście spróbowałem uruchomić pakiet internetowy na tej karcie, oczywiście się nie udało. Oczywiście usługa dalej jest reklamowana, polecana i zachwalana przez pracowników Ery... -- Pozdrawiam, Krzysiek Kiełczewski http://maverick.jogger.pl/2011/04/06/obsluga-klienta-by-era/ |
|
Data: 2011-04-08 16:38:54 | |
Autor: Paweł Gąska | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta - część druga | |
Witam,
W odpowiedzi na maila od Krzysiek Kielczewski z dnia: 2011-04-08 10:38: Hej!olej tę Erę ciepłym m*czem, coś się tak uparł? tak jak myśmy to zrobili daaawno temu i... skończyły się problemy (tfu...tfu... jak na razie) ponad 200 kart poszło na spacerek do innej sieci :D -- Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-04-08 16:51:50 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsĹugi klienta - czÄĹÄ druga | |
On 2011-04-08, Paweł Gąska <ch03@op.pl> wrote:
olej tę Erę ciepłym m*czem, coś się tak uparł? Muszę przenieść parę numerów z różnych umów i to dość równocześnie. Sporo załatwiania. tak jak myśmy to zrobili daaawno temu i... skończyły się problemy (tfu...tfu... jak na razie) ponad 200 kart poszło na spacerek do innej sieci :D Pewnie tak się skończy. -- Pozdrawiam, Krzysiek Kiełczewski http://maverick.jogger.pl/2011/04/06/obsluga-klienta-by-era/ |
|