Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Era, taktak, blueconnect i standardy obsĹ‚ugi klienta - część druga

Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta - część druga

Data: 2011-04-08 10:38:10
Autor: Krzysiek Kielczewski
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta - część druga
Hej!

Jak się pewnie domy¶lacie sprawa nadal nie została załatwiona. Wczoraj                                                                    przeszedłem się do salonu, z salonu wyszedłem z nowym starterem taktaka                                                                   Oczywi¶cie spróbowałem uruchomić pakiet internetowy na                                                                                    tej karcie, oczywi¶cie się nie udało. Oczywi¶cie usługa dalej jest                                                                        reklamowana, polecana i zachwalana przez pracowników Ery...                                                                               --
Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski

http://maverick.jogger.pl/2011/04/06/obsluga-klienta-by-era/

Data: 2011-04-08 16:38:54
Autor: Paweł G±ska
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta - czę¶ć druga
Witam,

W odpowiedzi na maila od Krzysiek Kielczewski
z dnia: 2011-04-08 10:38:
Hej!

Jak się pewnie domy¶lacie sprawa nadal nie została załatwiona.
Wczoraj przeszedłem się do salonu, z salonu wyszedłem z nowym
starterem taktaka Oczywi¶cie spróbowałem uruchomić pakiet internetowy
na tej karcie, oczywi¶cie się nie udało. Oczywi¶cie usługa dalej
jest reklamowana, polecana i zachwalana przez pracowników Ery...
olej tę Erę ciepłym m*czem, co¶ się tak uparł?
tak jak my¶my to zrobili daaawno temu i... skończyły się problemy (tfu...tfu... jak na razie) ponad 200 kart poszło na spacerek do innej sieci :D


--
Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-04-08 16:51:50
Autor: Krzysiek Kielczewski
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta - część druga
On 2011-04-08, Paweł G±ska <ch03@op.pl> wrote:

olej tę Erę ciepłym m*czem, co¶ się tak uparł?

Muszę przenie¶ć parę numerów z różnych umów i to do¶ć równocze¶nie.
Sporo załatwiania.

tak jak my¶my to zrobili daaawno temu i... skończyły się problemy (tfu...tfu... jak na razie) ponad 200 kart poszło na spacerek do innej sieci :D

Pewnie tak się skończy. --
Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski

http://maverick.jogger.pl/2011/04/06/obsluga-klienta-by-era/

Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta - część druga

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona