Data: 2011-04-08 10:38:10 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta - część druga | |
Hej!
Jak się pewnie domy¶lacie sprawa nadal nie została załatwiona. Wczoraj przeszedłem się do salonu, z salonu wyszedłem z nowym starterem taktaka Oczywi¶cie spróbowałem uruchomić pakiet internetowy na tej karcie, oczywi¶cie się nie udało. Oczywi¶cie usługa dalej jest reklamowana, polecana i zachwalana przez pracowników Ery... -- Pozdrawiam, Krzysiek Kiełczewski http://maverick.jogger.pl/2011/04/06/obsluga-klienta-by-era/ |
|
Data: 2011-04-08 16:38:54 | |
Autor: Paweł G±ska | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta - czę¶ć druga | |
Witam,
W odpowiedzi na maila od Krzysiek Kielczewski z dnia: 2011-04-08 10:38: Hej!olej tę Erę ciepłym m*czem, co¶ się tak uparł? tak jak my¶my to zrobili daaawno temu i... skończyły się problemy (tfu...tfu... jak na razie) ponad 200 kart poszło na spacerek do innej sieci :D -- Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2011-04-08 16:51:50 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta - część druga | |
On 2011-04-08, Paweł G±ska <ch03@op.pl> wrote:
olej tę Erę ciepłym m*czem, co¶ się tak uparł? Muszę przenie¶ć parę numerów z różnych umów i to do¶ć równocze¶nie. Sporo załatwiania. tak jak my¶my to zrobili daaawno temu i... skończyły się problemy (tfu...tfu... jak na razie) ponad 200 kart poszło na spacerek do innej sieci :D Pewnie tak się skończy. -- Pozdrawiam, Krzysiek Kiełczewski http://maverick.jogger.pl/2011/04/06/obsluga-klienta-by-era/ |
|