Data: 2011-04-05 21:54:52 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta | |
W dniu 2011-04-05 21:29, Krzysiek Kielczewski pisze:
Witam!(...) Jeśli ktoś z Was zastanawiał się nad zmianą operatora na Erę: serdecznie Dobre - zmieniłeś Erę na Erę i nazywasz to zmianą operatora? Chciałeś prepaida to masz... Przy okazji wyszło parę pobocznych kwiatków, typu włączenie Delikatnie powiedziawszy mijasz się z prawdą, ale jakoś mnie to nie dziwi... |
|
Data: 2011-04-05 23:40:08 | |
Autor: Jakub Danecki | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta | |
Artur Maśląg wrote:
> Przy okazji wyszło parę pobocznych kwiatków, typu włączenie Co prawda jest to chamskie wciskanie usług (płatnych po pierwszym miesiącu prónym), ale precyzyjnie opisane w regulaminie, który zaakceptowałeś przechodząc do tiktaka. A Biuro Olewania Klyjenta jest w Erze równie niekompetentne jak w innych sieciach. SOA#1 - w zasadzie zero problemu. Jakub |
|
Data: 2011-04-06 08:35:20 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsĹugi klienta | |
On 2011-04-05, Jakub Danecki <jak_wytnijto@danecki.net> wrote:
> Przy okazji wyszło parę pobocznych kwiatków, typu włączenie W tym samym regulaminie są opisane metody wyłączenia usługi. Niestety, nie działające metody. A Biuro Olewania Klyjenta jest w Erze równie niekompetentne jak w innych I właśnie to mnie wkurzyło: olewają klienta i są z siebie bardzo zadowoleni. W sumie to bardziej mnie wkurza podejście klientów polegające na kładzeniu uszu po sobie czy wręcz bronieniu dość skandalicznego postępowania usługodawcy (bo nie tylko opów to dotyczy) Pozdrawiam, Krzysiek Kiełczewski |
|
Data: 2011-04-06 10:39:24 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta | |
W dniu 2011-04-06 01:40, Jakub Danecki pisze:
Artur Maśląg wrote: Postępują tak niestety chyba prawie wszyscy i do tego zgodnie z prawem. Trzeba jednak przyznać, że przynajmniej część z nich uczciwie informuje o tym klienta. A Biuro Olewania Klyjenta jest w Erze równie niekompetentne jak w innych Ciężko zdefiniować "równie niekompetentne", jednak nie wybija się in minus. SOA#1 - w zasadzie zero problemu. Podobnie. |
|
Data: 2011-04-05 23:42:46 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsĹugi klienta | |
On 2011-04-05, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:
Zmigrowałem sobie numer z abo Ery do taktaka, zaraz po aktywacji(...) Nie, nigdzie tego tak nie nazwałem. Chciałeś prepaida to masz... Chciałem. Nie zdawałem sobie sprawy, że era aż tak bardzo olewa klientów. Przy okazji wyszło parę pobocznych kwiatków, typu włączenie Precyzując: bez możliwości darmowego zrezygnowania z usługi. Krzysiek Kiełczewski |
|
Data: 2011-04-05 23:41:31 | |
Autor: Jakub Danecki | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta | |
Krzysiek Kielczewski wrote:
>> Przy okazji wyszło parę pobocznych kwiatków, typu włączenie Hm, a to ciekawe - łączne koszty używania usługi przez 14 dni u mnie w identycznej sytuacji wyniosły wraz z wyłączeniem dokładnie zero PLN. Jakub |
|
Data: 2011-04-06 08:37:09 | |
Autor: Krzysiek Kielczewski | |
Era, taktak, blueconnect i standardy obsĹugi klienta | |
On 2011-04-05, Jakub Danecki <jak_wytnijto@danecki.net> wrote:
>> Przy okazji wyszło parę pobocznych kwiatków, typu włączenie Też miałeś zablokowane połączenia i esemesy wychodzące? Obecnie nie mogę nawet zadzwonić do automatycznej części BOU czy wysłać esemesa na darmowe numery. Pozdrawiam, Krzysiek Kiełczewski` |
|