Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta

Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta

Data: 2011-04-06 11:35:04
Autor: J.F.
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com>
Jeśli ktoś z Was zastanawiał się nad zmianą operatora na Erę: serdecznie
odradzam.

Akurat czyscilem stare e-maile - Era ma niezly czas reakcji, trzy miesiace :-)
Ale to byla niemoznosc wlaczenia pakietu przez internet, wiec powiedzmy usluga poboczna.

Przy okazji wyszło parę pobocznych kwiatków, typu włączenie
niezamawianej usługi "granie na czekanie" - bez możliwości zrezygnowania
z tej płatnej usługi.

Watpie. Zapewne zamawianej, tylko nawet nie zwrociles uwagi w ktorym regulaminie promocji/migracji i zapewne da sie wylaczyc.

No chyba ze wzieli przyklad z Orange - wlaczyli niezamawiana, ale tez bezplatna.

J.

Data: 2011-04-06 12:16:47
Autor: Krzysiek Kielczewski
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
On 2011-04-06, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Przy okazji wyszło parę pobocznych kwiatków, typu włączenie
niezamawianej usługi "granie na czekanie" - bez możliwości zrezygnowania
z tej płatnej usługi.

Watpie. Zapewne zamawianej, tylko nawet nie zwrociles uwagi w ktorym regulaminie promocji/migracji i zapewne da sie wylaczyc.

Teoretycznie wyłączyć się da, ale wszelkie kanały zrobienia tego
bezkosztowo sami mi zablokowali.

No chyba ze wzieli przyklad z Orange - wlaczyli niezamawiana, ale tez bezplatna.

Dokładnie: włączyli niezamawianą usługę i w swojej łaskawości przez
pierwszy miesiąc nie obciążają za nią.

--
Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski

http://maverick.jogger.pl/2011/04/06/obsluga-klienta-by-era/

Data: 2011-04-06 12:34:29
Autor: J.F.
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com>
On 2011-04-06, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
No chyba ze wzieli przyklad z Orange - wlaczyli niezamawiana, ale
tez bezplatna.
Dokładnie: włączyli niezamawianą usługę i w swojej łaskawości przez
pierwszy miesiąc nie obciążają za nią.

Era do niedawna byla przyzwoita - mozesz uwazac ze niezamawiana, ale wyraznie w regulaminie wymieniona
http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/przenies_numer

Orange zaczal nieprzyzwoicie - wlacza wszystkim bez pytania, ale na ich szczescie po miesiacu albo sie potwierdza, albo sie samo wylacza.

J.

Data: 2011-04-06 13:30:41
Autor: Krzysiek Kielczewski
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
On 2011-04-06, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Dokładnie: włączyli niezamawianą usługę i w swojej łaskawości przez
pierwszy miesiąc nie obciążają za nią.

Era do niedawna byla przyzwoita - mozesz uwazac ze niezamawiana, ale wyraznie w regulaminie wymieniona
http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/przenies_numer

Nie dotyczy, nie przenosiłem numeru od innego operatora tylko
zmigrowałem z abonamentu.

--
Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski

http://maverick.jogger.pl/2011/04/06/obsluga-klienta-by-era/

Data: 2011-04-06 13:56:04
Autor: J.F.
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał
On 2011-04-06, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Era do niedawna byla przyzwoita - mozesz uwazac ze niezamawiana,
ale wyraznie w regulaminie wymieniona
http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/przenies_numer

Nie dotyczy, nie przenosiłem numeru od innego operatora tylko
zmigrowałem z abonamentu.

No to pewnie dotyczy cie inny regulamin, z takim samym zapisem :-)

J.

Data: 2011-04-06 15:22:24
Autor: Artur Maśląg
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
W dniu 2011-04-06 13:56, J.F. pisze:
Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał
On 2011-04-06, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Era do niedawna byla przyzwoita - mozesz uwazac ze niezamawiana,

Czemu do niedawna? Coś się zmieniło w zakresie zachowań określonych
regulaminem?

ale wyraznie w regulaminie wymieniona
http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/przenies_numer

Nie dotyczy, nie przenosiłem numeru od innego operatora tylko
zmigrowałem z abonamentu.

No to pewnie dotyczy cie inny regulamin, z takim samym zapisem :-)

Dokładnie - ostatnio nawet przy podpisywaniu kolejnego aneksu do
umowy już istniejącej (nowy abonament/zmiana) włączali tę usługę
zgodnie z regulaminem.

Data: 2011-04-07 11:16:20
Autor: J.F.
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w
W dniu 2011-04-06 13:56, J.F. pisze:
Era do niedawna byla przyzwoita - mozesz uwazac ze niezamawiana,

Czemu do niedawna? Coś się zmieniło w zakresie zachowań określonych
regulaminem?

Teraz to nie wiem, musialbym dokladniej sprawdzic biezace rozliczenia.

W porzednich latach wlasnych zapisow sie trzymali, przynajmniej jesli chodzi o mnie.

J.

Data: 2011-04-07 14:44:11
Autor: Artur Maśląg
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
W dniu 2011-04-07 11:16, J.F. pisze:
"Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał:
W dniu 2011-04-06 13:56, J.F. pisze:
Era do niedawna byla przyzwoita - mozesz uwazac ze niezamawiana,

Czemu do niedawna? Coś się zmieniło w zakresie zachowań określonych
regulaminem?

Teraz to nie wiem, musialbym dokladniej sprawdzic biezace rozliczenia.

Ja nie zauważyłem żadnych niezamawianych, bądź niezgodnych z
regulaminem zachowań, choć z BOK-iem to różnie bywa.

W porzednich latach wlasnych zapisow sie trzymali, przynajmniej jesli
chodzi o mnie.

Nadal się trzymają - przynajmniej nie znam żadnego potwierdzonego wiarygodnego przypadku złamania umowy z ich strony.

Data: 2011-04-07 21:39:33
Autor: J.F.
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
On Thu, 07 Apr 2011 14:44:11 +0200,  Artur Maśląg wrote:
W dniu 2011-04-07 11:16, J.F. pisze:

Era do niedawna byla przyzwoita - mozesz uwazac ze niezamawiana,
Czemu do niedawna? Coś się zmieniło w zakresie zachowań określonych
regulaminem?
Teraz to nie wiem, musialbym dokladniej sprawdzic biezace rozliczenia.

Ja nie zauważyłem żadnych niezamawianych, bądź niezgodnych z
regulaminem zachowań, choć z BOK-iem to różnie bywa.

Sobie przypomnialem - e-fakture wlaczali na bezczelnego. Tak jak TP zreszta :-)

J.

Data: 2011-04-07 21:50:26
Autor: Artur Maśląg
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
W dniu 2011-04-07 21:39, J.F. pisze:
On Thu, 07 Apr 2011 14:44:11 +0200,  Artur Maśląg wrote:
W dniu 2011-04-07 11:16, J.F. pisze:

Era do niedawna byla przyzwoita - mozesz uwazac ze niezamawiana,
Czemu do niedawna? Coś się zmieniło w zakresie zachowań określonych
regulaminem?
Teraz to nie wiem, musialbym dokladniej sprawdzic biezace rozliczenia.

Ja nie zauważyłem żadnych niezamawianych, bądź niezgodnych z
regulaminem zachowań, choć z BOK-iem to różnie bywa.

Sobie przypomnialem - e-fakture wlaczali na bezczelnego.

Zamiast papierowej? Pierwsze słyszę - na to trzeba się było zgodzić.
Fakt, męczą od dawna, ale sami z siebie tego zrobili, a mam
nawet prywatnie kilka kart w Erze (dość krótko w sumie - ze
14 lat?).

Tak jak TP zreszta :-)

Nie wiem jak z TP - w umowie z Netią musiałem explicite taką
formę wybrać, by mogli wysyłać e-fakturę.

Data: 2011-04-08 14:13:30
Autor: J.F.
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:inl4i6$iuo$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-04-07 21:39, J.F. pisze:
Ja nie zauważyłem żadnych niezamawianych, bądź niezgodnych z
regulaminem zachowań, choć z BOK-iem to różnie bywa.

Sobie przypomnialem - e-fakture wlaczali na bezczelnego.

Zamiast papierowej? Pierwsze słyszę - na to trzeba się było zgodzić.

Ta, zgodzic - "twoje rachunki placa sie same, wiec wlaczylismy ci fakture na www.era.pl. Aby przywrocic wersje papierowa wyslij NIE na 80010".
Oczywiscie zaden problem sie nie zgodzic :-)
14.05.2009

Fakt, męczą od dawna, ale sami z siebie tego zrobili, a mam
nawet prywatnie kilka kart w Erze

Moze ktos ich zdazyl zdrowo op* zanim unowoczesnili ci konto, albo nie korzystasz z polecenia zaplaty.

Tak jak TP zreszta :-)
Nie wiem jak z TP - w umowie z Netią musiałem explicite taką
formę wybrać, by mogli wysyłać e-fakturę.

Wszystkich ich widac mocno bije po kieszeni, to wciskaja przy roznej okazji .. a jak nie op* to sie nawet nie dowiesz ze przeciez to byl punkt 27 w regulaminie ..

J.

Data: 2011-04-08 20:40:31
Autor: Artur Maśląg
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
W dniu 2011-04-08 14:13, J.F. pisze:
(...)
Ta, zgodzic - "twoje rachunki placa sie same, wiec wlaczylismy ci
fakture na www.era.pl. Aby przywrocic wersje papierowa wyslij NIE na
80010".
Oczywiscie zaden problem sie nie zgodzic :-)
14.05.2009

Masz rację, był jakiś dym, ale chyba tylko z tymi od polecenia
zapłaty i dawali jakieś ekstra minuty za to :)
Zgadzam się, praktyka niedopuszczalna i w regulaminie chyba tego
nie było.

Moze ktos ich zdazyl zdrowo op* zanim unowoczesnili ci konto, albo nie
korzystasz z polecenia zaplaty.

Wszytko być może - z PZ nie korzystam od dawna. Bardzo chętnie
z systemu w Polsce nazwanego BILIX (EBPP), ale tego jak na lekarstwo.

Wszystkich ich widac mocno bije po kieszeni, to wciskaja przy roznej
okazji .. a jak nie op* to sie nawet nie dowiesz ze przeciez to byl
punkt 27 w regulaminie ..

Pewnie, że bije, ale to ogólnie problem systemowy. Ja bym bardzo
chętnie zrezygnował z papierów, gdyby przepisy były mi w tym pomocne.
Niestety, dopiero od tego roku w końcu można chyba normalnie wysyłać
faktury w pdf-ie mailem i nawet czytałem wypowiedź chyba z MF, że
urzędy skarbowe muszą honorować podobne faktury przy rozliczeniach
rocznych osób fizycznych. Era mi ciągle proponuje za rezygnację
z papierzanych faktur jakieś kretyńskie konkursy, w którym można
wygrać 1000PLN. Niech się cmokną. Uruchomią BILIX to prywatnie
na to przejdę. Netia dała stosowne rabaty za korzytanie z e-faktur..

Data: 2011-04-08 21:09:31
Autor: J.F.
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
On Fri, 08 Apr 2011 20:40:31 +0200,  Artur Maśląg wrote:
W dniu 2011-04-08 14:13, J.F. pisze:
(...)
Ta, zgodzic - "twoje rachunki placa sie same, wiec wlaczylismy ci
fakture na www.era.pl. Aby przywrocic wersje papierowa wyslij NIE na
80010".
Oczywiscie zaden problem sie nie zgodzic :-)
14.05.2009

Masz rację, był jakiś dym, ale chyba tylko z tymi od polecenia
zapłaty i dawali jakieś ekstra minuty za to :)
Zgadzam się, praktyka niedopuszczalna i w regulaminie chyba tego
nie było.

byly minuty, sa pkt premia, w sumie to nawet wygodne.
Ciekawe ile % sie pogodzilo, a ile zaprotestowalo, w imie, kwa, zasad.

J.

Data: 2011-04-06 16:05:34
Autor: Krzysiek Kielczewski
Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
On 2011-04-06, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Era do niedawna byla przyzwoita - mozesz uwazac ze niezamawiana,
ale wyraznie w regulaminie wymieniona
http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/przenies_numer

Nie dotyczy, nie przenosiłem numeru od innego operatora tylko
zmigrowałem z abonamentu.

No to pewnie dotyczy cie inny regulamin, z takim samym zapisem :-)

Uważasz, że dotyczy mnie tylko w części moich obowiązków?

--
Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski

http://maverick.jogger.pl/2011/04/06/obsluga-klienta-by-era/

Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona