Data: 2009-10-02 23:47:27 | |
Autor: Łukasz F. Tomczyk | |
EraMix, naprawa tela, gwarancja, ze sklepu online | |
Yendy Szczyrkovsky pisze:
Jak naprawić gwarancyjnie telefon kupiony przez sklep online Ery?Zabierasz pustą kartę gwarancyjną i fakturę za zakup telefonu, którą dostałeś razem z umową od kuriera i wybierasz się do najbliższego sklepu Ery. Mają obowiązek taki telefon przyjąć do serwisu. pzdr ŁukaszT |
|
Data: 2009-10-02 15:07:19 | |
Autor: Yendy Szczyrkovsky | |
EraMix, naprawa tela, gwarancja, ze sklepu online | |
On Oct 2, 11:47 pm, "Łukasz F. Tomczyk" <lu...@gazeta.pl> wrote:
Yendy Szczyrkovsky pisze:> Jak naprawić gwarancyjnie telefon kupiony przez sklep online Ery? Dzięki, ale czy do każdego sklepu Ery? Bo w np. Orange są rozróżniane "firmowe salony" i tzw "Orange - Partner" (gdzie nie wszystko się da załatwić). Czy w przypadku Ery też jest takie rozróżnienie? |
|
Data: 2009-10-03 13:06:46 | |
Autor: Łukasz F. Tomczyk | |
EraMix, naprawa tela, gwarancja, ze sklepu online | |
Yendy Szczyrkovsky pisze:
Dzięki, ale czy do każdego sklepu Ery? Bo w np. Orange są rozróżniane Nie wiem jak tzw. APS-y, czyli te najmniejsze punkty dealerskie. Gdy wejdziesz tutaj: http://www.era.pl/pl/siec-sprzedazy/nasza_siec_sprzedazy, to wszystkie oznaczone jako salon lub sklep firmowy powinny przyjąć Twój telefon. Do punktów dealerskich radziłbym jednak najpierw przedzwonić i upewnić się. |
|
Data: 2009-10-03 15:46:14 | |
Autor: Bart | |
EraMix, naprawa tela, gwarancja, ze sklepu online | |
A ja proponuje pójść z dokumentami (karta gw + faktura) prosto do autoryzowanego serwisu danego producenta - unikamy czasu straconego na wysyłkę punkt sprzedaży-serwis i serwis-punkt sprzedaży.
Pozdrawiam Bartek Ps. Ze swojej strony mogę polecić serwis CRC (http://www.crc-polska.com) a na pewno ich punkt w Jankach. serwisuję ZTCW SE,Nokie,Samsungi,... |
|
Data: 2009-10-04 01:33:08 | |
Autor: J.F. | |
EraMix, naprawa tela, gwarancja, ze sklepu online | |
On Sat, 03 Oct 2009 15:46:14 +0200, Bart wrote:
A ja proponuje pójść z dokumentami (karta gw + faktura) prosto do autoryzowanego serwisu danego producenta - unikamy czasu straconego na wysyłkę punkt sprzedaży-serwis i serwis-punkt sprzedaży. A mnie sie tam wydaje ze warto stracic, ale w zamian wykorzystac swoje uprawnienia konsumenta. Szczegolnie jesli od zakupu nie minelo jeszcze pol roku . J. |
|
Data: 2009-10-04 16:40:33 | |
Autor: Jarek Ossowski | |
EraMix, naprawa tela, gwarancja, ze sklepu online | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:7nnfc5ptc45cd57dldma5cn3kb9bf52bq44ax.com... A mnie sie tam wydaje ze warto stracic, ale w zamian wykorzystac swoje Jakie to typowo polskie myślenie. "Stracę kupę czasu ale w zamian za to będę mógł, w razie czego, dokopać sprzedawcy" Prawa konsumenta to tylko przykrywka. Jeśli jesteś taki wprawiony w tych prawach to może powiesz coś więcej, co konkretnie możesz wykorzystać, jakie uprawnienia, w jakich sytuacjach. I poproszę o podparcie tego wszystkiego aktualnymi zapisami prawnymi. |
|
Data: 2009-10-04 17:56:32 | |
Autor: J.F. | |
EraMix, naprawa tela, gwarancja, ze sklepu online | |
On Sun, 4 Oct 2009 16:40:33 +0200, "Jarek Ossowski"
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości np sprzedawca musi sie w ciagu 14 ustosunkowac do reklamacji, a serwis inny odpowie "nie mamy panskiego telefonu i co pan nam zrobi". No dobra, mamy, jeszcze sie nie zabralismy za naprawe i nie wiemy kiedy sie zabierzemy. Jak serwis usterki nie usunie, to mozesz im oddac drugi raz do naprawy, i trzeci i czwarty. Sprzedawca juz po drugim ma klopot. A jak postanowisz zrezygnowac z ch* serwisu i wracasz do sklepu, to sie okaze ze czas minal, albo nie dopelniles jakiegos obowiazku. Albo towar jest do d*, serwis wymienia na nowy, nowy tez jest do d* .. a sprzedawca mowi "ja tej sztuki nie sprzedalem". Wiec w sumie moze sie okazac ze stracisz mniej czasu jak od razu pojdziesz do sprzedawcy. J. |
|
Data: 2009-10-04 20:43:03 | |
Autor: Łukasz F. Tomczyk | |
EraMix, naprawa tela, gwarancja, ze sklepu online | |
J.F. pisze:
On Sun, 4 Oct 2009 16:40:33 +0200, "Jarek Ossowski" No nie tak do końca. Jeśli telefon oddasz na zasadach gwarancji, to nie ma znaczenia, czy oddawany jest do serwisu producenta, czy za pośrednictwem sklepu, i czy jest oddawany raz pierwszy drugi czy piąty mają zastosowania postanowienia gwarancji. Natomiast różnica jest taka (szczególnie w przypadku opisanym w pierwszym poście, gdzie wada istnieje od początku), że w sklepie klient może skorzystać z procedury niezgodności z umową. W ramach tejże jest np. większa szansa na wymianę egzemplarza na nowy, niż w przypadku gwarancji. |
|
Data: 2009-10-04 21:12:07 | |
Autor: Bart | |
EraMix, naprawa tela, gwarancja, ze sklepu online | |
Użytkownik J.F. napisał:
np sprzedawca musi sie w ciagu 14 ustosunkowac do reklamacji, a serwis Tyle,że podany przeze mnie serwis 90% napraw dokonuje w ciągu godziny, a resztę w ciągu doby. Więc można pojechać, oddać tel, przejechać się 300m do centrum handlowego w Jankach,zrobić zakupy i wracając odebrać sprawny telefon. Mało tego wymienili mi kiedyś P910i na gwarancji na nowy mimo,że to ja uwaliłem go przy zdejmowaniu simlocka. Pozdrawiam Bartek |
|
Data: 2009-10-07 00:18:06 | |
Autor: J.F. | |
EraMix, naprawa tela, gwarancja, ze sklepu online | |
On Sun, 04 Oct 2009 21:12:07 +0200, Bart wrote:
Użytkownik J.F. napisał: No to ja proponuje tak zrobic, a jak sie okaze przy powrocie ze potrwa dluzej - zabrac i oddac sprzedawcy. Mało tego wymienili mi kiedyś P910i na gwarancji na nowy mimo,że to ja uwaliłem go przy zdejmowaniu simlocka. Ale im sie nie przyznales oczywiscie ? J. |
|