Ergonomiczne myszy "pionowe"

Data: 2014-04-22 21:02:22
Autor: Jawi
Ergonomiczne myszy "pionowe"
W dniu 2014-04-22 14:04, Piotr Rezmer pisze:
Dzień dobry,

Czy ktoś z Was korzystał już z dużych, pionowych myszek takich jak:
http://www.evoluent.com/index.html
http://www.ortomysz.pl/index.php?id_product=9&controller=product
ciężko powiedzieć bym używał, trzymałem to i poklikałem dla próby. Nie wiem co to był
za model dokładnie. Ale o ile można się pewnie przyzwyczaić, to zdecydowanie jest mniej ergonomiczna.
Zwykła myszkę poruszamy ramieniem ale i samym nadgarstkiem, tu posługując się tylko nadgarstkiem
jest trudno. Zdecydowanie nie dorosłem do takiego rozwiązania :)

Ergonomiczne myszy "pionowe"