Errata do debaty

Data: 2012-10-09 10:44:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Errata do debaty
Pisowska debata o sÅ‚użbie zdrowia byÅ‚a jak najbardziej sÅ‚uszna. Gdyby nie ona, to pewnie nie mielibyÅ›my bladego nawet pojÄ™cia,  że jest tak źle i nadal żylibyÅ›my z bÅ‚ogim przekonaniem, że jest Å›wietnie tylko media (zazwyczaj polskojÄ™zyczne) kÅ‚amiÄ… i straszÄ… na zamówienie. Tymczasem PiS otworzyÅ‚ nam oczy!

Padło wiele argumentów dlaczego ta służba zdrowia jest tak wyjątkowo chujowa, a diagnozę stawiało grono jakże szacownie wyglądających mężów (zazwyczaj), wśród których byli nawet lekarze, a nawet jeden niespełniony hrabia. No, ale proszę szanownego państwa, jak może być dobra służba zdrowia i jak w ogóle z tą służbą można wiązać jakieś nadzieje i mieć do niej zaufanie, skoro nie potrafią zdiagnozować i skutecznie wyleczyć tak banalnego przypadku jak Jarosław Kaczyński?
wtorek, 09 października 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/10/2720-errata-do-debaty.html

Jakoś cisza na temat wczorajszej debaty! Nie słyszę głosu zachwytów!
Może dlatego, że okazało się, że król jest nagi.
Bukiel wypunktował negatywnie propozycję PiS-u likwidacji NFZ, która polegałaby jedynie na zmianie nazwy.
Nawet Kaczyński nie obiecywał gruszek na wierzbie zdając sobie sprawę, że polepszenie działania ochrony zdrowia wiąże się z:
zwiększeniem składki zdrowotnej,
lub zwiększeniem podatków,
lub zwiększeniem deficytu.
Innej alternatywy nie ma. A od mieszania łyżeczką herbata nie będzie bardziej słodka. A perspektywa zastosowania jednej z wymienionych wyżej możliwości nie przyniesie mu zwycięstwa wyborczego.

Data: 2012-10-09 11:20:14
Autor: mkarwan
Errata do debaty
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5073e3fd$0$1225$65785112news.neostrada.pl...
wtorek, 09 października 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/10/2720-errata-do-debaty.html

1. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

Jest też zdjęcie, na którym jest biały kot z rudą głową.
Kot ma na głowie kipę(myckę) z gwiazdą Dawida.
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/173514_100001984580075_7506200_n.jpg
Zdjęcie może sugerować, że revelstein może być bardzo religijnym Żydem,
skoro nawet kot nosi kipÄ™ z gwiazdÄ… Dawida.

2. revelstein o sobie
http://revelsteinpost.wordpress.com/informacje/
mam dwa obywatelstwa i dwa paszporty,
dwa domy w zwiÄ…zku z tym (w sensie lokum),
jednego kota

3. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sybaryta, sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota, zawodowy,
narodowości bliżej nie określonej.

4. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

5. revelstein o sobie
Chętnie przebywam w towarzystwie wszelakich patologicznych hedonistów, liberałów i libertynów, invitronistów i eutanazistów, a także aborcjonistów, zdrajców, "sprzedawczyków, szubrawców."
"mój pradziadek zmieniał nazwisko oraz mój dziadek zmieniał nazwisko,"
http://revelstein.blox.pl/2006/05/Zaczynamy-Nie-codziennie-ale-pewnie-beda-sie.html

Data: 2012-10-09 13:26:24
Autor: mkarwan
Errata do debaty

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5073ef65$0$1308$65785112news.neostrada.pl...

[...]

PokazujÄ™ jedynie kogo cytujesz.

Data: 2012-10-09 13:42:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Errata do debaty

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k511kr$5qf$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Kogo? Ale tak jednym lub dwoma zdaniami. I wskaż jakieś błędy w cytowanych tekstach. Merytoryczne oczywiście!

Data: 2012-10-09 17:06:12
Autor: Przemys³aw M.
Errata do debaty
Dnia Tue, 9 Oct 2012 10:44:36 +0200, Bogdan Idzikowski napisaù(a):

Pisowska debata o sùuýbie zdrowia byùa jak najbardziej sùuszna. Gdyby nie ona, to pewnie nie mielibyúmy bladego nawet pojæcia,  ýe jest tak êle i nadal ýylibyúmy z bùogim przekonaniem, ýe jest úwietnie tylko media (zazwyczaj polskojæzyczne) kùamià i straszà na zamówienie. Tymczasem PiS otworzyù nam oczy!

Otwarcie oczu polegaùo na tym, ýe pielegniarki powinny dostaã extra kasæ z
budýetu, a reszta bædzie tak jak byùo. --

¥Musimy pamiætaã, ýe aby zwyciæýyã, trzeba pamiætaã o maksymie
 Józefa Piùsudskiego  zwyciæýyã i spoczàã na laurach to klæska, byã
 zwyciæýonym, a nie ulec to zwyciæstwo¡  - powiedziaù Jarosùaw Kaczyñski.

Data: 2012-10-10 09:04:32
Autor: T.
Errata do debaty
Pisowska debata o służbie zdrowia była jak najbardziej słuszna. Gdyby
nie ona, to pewnie nie mielibyÅ›my bladego nawet pojÄ™cia,  że jest tak
źle i nadal żylibyśmy z błogim przekonaniem, że jest świetnie tylko
media (zazwyczaj polskojęzyczne) kłamią i straszą na zamówienie.
Tymczasem PiS otworzył nam oczy!

[...]

No popatrz. A pamiętam debatę Tuska z Kaczorem, zwłąszcza fragment na temat cen. Co za populista z tego premiera...
T.

Data: 2012-10-10 09:21:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Errata do debaty

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:50751e00$0$1302$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Piknie wekslujesz. To już wtedy Kaczyński proponował likwidację NFZ? I za cholerę nie mogę sobie przypomnieć, gdzie Tusk siedział podczas debaty picowskiej. Obok Kaczyńskiego?

Errata do debaty