Esbecja napuściła Erika Kocha na Frasyniuka... :}

Data: 2009-06-06 10:37:37
Autor: Tzva Adonai
Esbecja napuściła Erika Kocha na Frasyniuka... :}
Gdy przebywał w więzieniu w Barczewie esbecja wydała zarządzenie, żeby
sadowić go tylko z najgorszymi kryminalistami, m.in. z Erikiem Kochem
-  hitlerowskim gauleiterem Prus Wschodnich i Komisarzem Rzeszy na
Ukrainę, odpowiedzialnym za zamordowanie tysięcy ludzi...

***

- Siedziałem wtedy w Barczewie. Miałem wyrok, sześć lat. Wiesz, co to
za więzienie? Dla morderców. Zamknęli mnie na oddziale, gdzie
siedzieli szefowie więziennej mafii.

Na dzień dobry zostałem bardzo pobity przez klawiszy. Parę godzin
później przyszedł naczelnik z całą plejadą. Kierownik penitencjarny
mówi: - Frasyniuk, nie bądź, kurwa, taki cwaniak, myślisz, że jesteś
gwiazda filmowa? My tu mamy bardziej znanych od ciebie. - Tak? - pytam
- a kogo? Ericha Kocha. Tego skurwysyna, faszystę? Nieźle. Erich Koch
miał wtedy ze 100 lat.

Wychodzę po trzech dniach na spacerniak, w oknie stoi jakiś starzec,
woła: - Frasyniuk, kurwa, "Solidarność" kaput. Co to za frajer? -
pytam więźnia, który miał 15 lat odsiadki. Erich Koch - mówi. W parę
tygodni później jest zadyma, uczestniczę w niej. Znowu pobili mnie i
wrzucili na dechy. Wychodzę na spacerniak, sam, bo z izolatki,
słoneczko, ciepło, rozciągam się, tu boli, tam mięśnie mam naderwane.
W oknie znowu siedzi Erich Koch. Mówi: - Frasyniuk, jak oni cię nie
zabić, komuna kaput. Prorocze słowa. Ale wtedy pomyślałem: dobre
pruskie myślenie, pragmatyczne. Jak ciebie nie zabiją, to ty ich
zabijesz.

http://wyborcza.pl/1,75248,6682231,Frasyniuk__nie_badz_taki_kozak.html?utm_source=RSS&utm_medium=RSS&utm_campaign=4809280

Data: 2009-06-06 19:39:11
Autor: Panslavista

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości

pruskie myślenie, pragmatyczne. Jak ciebie nie zabiją, to ty ich
zabijesz.

I został kolaborantem.

Data: 2009-06-06 20:08:40
Autor: awe

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:h0ea7g$gev$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości

pruskie myślenie, pragmatyczne. Jak ciebie nie zabiją, to ty ich
zabijesz.

I został kolaborantem.
-- -- -- -- -- -
a mial wyjscie?
awe

Data: 2009-06-06 20:11:02
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- --
i jak zwykle klamie Erik Koch (1896-1986 ) - gdzie tu 100 lat
awe

Data: 2009-06-06 20:56:15
Autor: Spawacz
Esbecja napuściła Erika Kocha na Frasyniuka... :}

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h0ebbd$654$1news.onet.pl...
[...]
i jak zwykle klamie Erik Koch (1896-1986 ) - gdzie tu 100 lat

Ty też łżesz.
ERICH Koch.

--

Spawacz

Data: 2009-06-06 22:10:12
Autor: awe

Użytkownik "Spawacz" <ćułm@kóńtó.pł> napisał w wiadomości news:h0ee4l$8og$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
nie ja nie lze - skopiowalem z netu tak jak bylo
awe

Data: 2009-06-06 22:18:47
Autor: Spawacz
Esbecja napuściła Erika Kocha na Frasyniuka... :}

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h0ei9l$nq2$1news.onet.pl...
[...]
-- -- -- -- -- -- -
nie ja nie lze - skopiowalem z netu tak jak bylo
awe

Ale podpisaleś się, nieprawdaż?
NAN

--

Spawacz

Data: 2009-06-06 23:08:21
Autor: awe

Użytkownik "Spawacz" <ćułm@kóńtó.pł> napisał w wiadomości news:h0eiv6$27b$1inews.gazeta.pl...

[...]

no i co z tego, ty tez sie podpisujesz a lzesz ze ja lze
awe

Data: 2009-06-06 22:21:16
Autor: cytryna
Esbecja napuściła Erika Kocha na Frasyniuka... :}

> [...]
-- -- -- -- -- -- -
nie ja nie lze - skopiowalem z netu tak jak bylo
awe

I w Necie nie było ani słowa jak to Koch przekręcił MPK w Breslau? Nic nie mówił o tym jak z córką spółkę ogolił z kasy. A to skunks, zaraz widać czego się w Braczewie nauczył od więziennej mafii. Gaulaiter in Breslau psia go mać. --

Data: 2009-06-06 23:09:57
Autor: awe

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:6069.00000685.4a2acfbcnewsgate.onet.pl...

Użytkownik "Spawacz" <ćułm@kóńtó.pł> napisał w wiadomości

> [...]
[...]

no tak mieli niezle wzroce...a jaka motywacje zeby wspolpracowac no i jakie prognozy w formie laurki bezposrednio z ust Koch'a. Toz to tylko robic kariere w postsolidarnosci, a potem w elyty. Dobra szkola...
awe
awe

Esbecja napuściła Erika Kocha na Frasyniuka... :}