Esbecja napuściła Erika Kocha na Frasyniuka... :}

Data: 2009-06-06 19:39:11
Autor: Panslavista
Esbecja napuściła Erika Kocha na Frasyniuka... :}

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości

pruskie myślenie, pragmatyczne. Jak ciebie nie zabiją, to ty ich
zabijesz.

I został kolaborantem.

Data: 2009-06-06 20:08:40
Autor: awe

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:h0ea7g$gev$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości

pruskie myślenie, pragmatyczne. Jak ciebie nie zabiją, to ty ich
zabijesz.

I został kolaborantem.
-- -- -- -- -- -
a mial wyjscie?
awe

Data: 2009-06-06 20:11:02
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- --
i jak zwykle klamie Erik Koch (1896-1986 ) - gdzie tu 100 lat
awe

Data: 2009-06-06 20:56:15
Autor: Spawacz
Esbecja napuściła Erika Kocha na Frasyniuka... :}

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h0ebbd$654$1news.onet.pl...
[...]
i jak zwykle klamie Erik Koch (1896-1986 ) - gdzie tu 100 lat

Ty też łżesz.
ERICH Koch.

--

Spawacz

Data: 2009-06-06 22:10:12
Autor: awe

Użytkownik "Spawacz" <ćułm@kóńtó.pł> napisał w wiadomości news:h0ee4l$8og$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
nie ja nie lze - skopiowalem z netu tak jak bylo
awe

Data: 2009-06-06 22:18:47
Autor: Spawacz
Esbecja napuściła Erika Kocha na Frasyniuka... :}

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h0ei9l$nq2$1news.onet.pl...
[...]
-- -- -- -- -- -- -
nie ja nie lze - skopiowalem z netu tak jak bylo
awe

Ale podpisaleś się, nieprawdaż?
NAN

--

Spawacz

Data: 2009-06-06 23:08:21
Autor: awe

Użytkownik "Spawacz" <ćułm@kóńtó.pł> napisał w wiadomości news:h0eiv6$27b$1inews.gazeta.pl...

[...]

no i co z tego, ty tez sie podpisujesz a lzesz ze ja lze
awe

Data: 2009-06-06 22:21:16
Autor: cytryna
Esbecja napuściła Erika Kocha na Frasyniuka... :}

> [...]
-- -- -- -- -- -- -
nie ja nie lze - skopiowalem z netu tak jak bylo
awe

I w Necie nie było ani słowa jak to Koch przekręcił MPK w Breslau? Nic nie mówił o tym jak z córką spółkę ogolił z kasy. A to skunks, zaraz widać czego się w Braczewie nauczył od więziennej mafii. Gaulaiter in Breslau psia go mać. --

Data: 2009-06-06 23:09:57
Autor: awe

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:6069.00000685.4a2acfbcnewsgate.onet.pl...

Użytkownik "Spawacz" <ćułm@kóńtó.pł> napisał w wiadomości

> [...]
[...]

no tak mieli niezle wzroce...a jaka motywacje zeby wspolpracowac no i jakie prognozy w formie laurki bezposrednio z ust Koch'a. Toz to tylko robic kariere w postsolidarnosci, a potem w elyty. Dobra szkola...
awe
awe

Esbecja napuściła Erika Kocha na Frasyniuka... :}