Esbecja prześladowała ludzi centrolewicy...

Data: 2009-08-05 11:07:50
Autor: Tzva Adonai
Esbecja prześladowała ludzi centrolewicy...
Miller: Nawet Rakowski obawiał się SB.

DZIENNIK ujawnił dziś meldunki SB z lat 80. na temat Aleksandra
Kwaśniewskiego. Esbecy sprawdzali, czy ma on żydowskie pochodzenie i
ile zarabia jego żona.

Nie wiem, kto wydawał dyspozycje i na jakim szczeblu się to odbywało,
ale doskonale wiedziałem, że były podsłuchy. Po Okrągłym Stole
Kwaśniewski był wschodzącą gwiazdą i SB musiała to zrobić.
Funkcjonariusze robili to na własny użytek albo po prostu na wszelki
wypadek, bo może ktoś zapyta i wtedy udowodnimy, że wszystko wiemy i
że nie na darmo nam się płaci.

To już było w nowej Polsce, po wybuchu sprawy "Olina" w 1995 r.
Spotkaliśmy się u mnie w domu, weszliśmy do łazienki. Odkręciłem
wszystkie krany. To było śmieszne, bo Kwaśniewski był wtedy
prezydentem elektem, jeszcze niezaprzysiężonym, a ja byłem ministrem
spraw wewnętrznych i administracji. Mieliśmy wtedy wrażenie, że UOP
podsłuchuje wszystkich, a zwłaszcza ludzi lewicy.

http://www.dziennik.pl/polityka/article426945/Miller_Nawet_Rakowski_obawial_sie_SB.html

Data: 2009-08-06 09:11:42
Autor: ColgatesBilly
"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> wrote in message news:e98c85e7-8d6c-45cc-95fb-a41220d66633w6g2000yqw.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -

Nooo
Likwidowala to co na niego znalazla, wraz z ludzmi.

Przeciez tu sie nic kupy nie trzyma.
Kwasniewski byl wybrankiem Sowietow wiele lat wczesniej.

To wszystko, to kolejny epizod, jawnego wychodzenia zydow
ma powierzchnie zycia politycznego, juz bez oslonek
przy gwaltownym mi niemal codziennym, karaniu za jakiekolwiek
wypowiedzi o zydach w Polsce.

Cos dla wymozdzkow jak ty

Esbecja prześladowała ludzi centrolewicy...