"Esbecki patriota nazwał mnie Żydem" - genetyczny patriotyzm dobry PRL..

Data: 2010-08-11 07:37:05
Autor: Jan
"Esbecki patriota nazwał mnie Żydem" - genetyczny patriotyzm dobry PRL..

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:d8a1d952-bef3-433d-805e-6e2a52bdf744c10g2000yqi.googlegroups.com...
Tekst opublikowany w tygodniku "Polityka" (9/2008).

http://technopolis.polityka.pl/2008/zbadalem-swoje-geny

***

Jak zostałem Żydem dzięki peerelowskim narodowym socjalistom.

Po raz pierwszy dowiedziałem się, że jestem Żydem w 1969 r. od
prowadzącego w mojej sprawie śledztwo oficera SB z ulicy Rakowieckiej.

Było to dla mnie odkrycie mało wiarygodne, gdyż wychowałem się w
rodzinie od niepamiętnych czasów katolickiej. Była to też rodzina, o
czym wspominam z pewnym skrępowaniem, o pięknych patriotycznych i
społecznikowskich tradycjach, które i mnie rodzice starali się
przekazać.

Nie opowiadaj głupot powiedz za co ciebie przesłuchiwal oficer SB co żeś podpierdolił???
 Przesłuchiwany przez SB

"Esbecki patriota nazwał mnie Żydem" - genetyczny patriotyzm dobry PRL..