Esbeckie kurwiszcze Bubel i jego bolszewickie maniery...

Data: 2009-08-24 07:46:45
Autor: Tzva Adonai
Esbeckie kurwiszcze Bubel i jego bolszewickie maniery...
Wchodzę właśnie na forum ichniej Polskiej Partii Narodowej, a tu
komunikat, że zostałem zbanowany...

Zrzutka ekranu: http://w583.wrzuta.pl/obraz/4IfaARItnmw/ban

Wszystkie wiadomości, jakie umieściłem na forum również zostały
usunięte, łącznie z tymi, w których ujawniałem powiązania Bubla ze
środowiskiem ZP "Grunwald"...

Na szczęście zachowałem sobie niektóre z nich, zwłaszcza te, które
dowodzą, że Bubel to hochsztapler... Bydle podaje się za katolika, a
to jedna z jego wczorajszych wypowiedzi na temat chrześcijańskiej
moralności:

http://w583.wrzuta.pl/obraz/4ZgVabcyhio/bubel_pseudokatolik

Zakłamanie to coś, czego nie trawię... Widzieliście mnie kiedyś na
forach autentycznych nazistów?.. Nie, prawda?.. Dlatego, że
autentyczność to dla mnie wartość sama w sobie.. Nie czepiałbym się
Bubla, gdyby powiedział wprost, że jest neonazistowskim rosyjskim
nacjonalistą i że choruje na nienawiść do Polaków i Żydów, ale on woli
podawać się za polskiego narodowca i siać zamęt.. Wkurwiają mnie
podszywy, to coś absolutnie amoralnego...

Data: 2009-08-24 12:50:39
Autor: Antenka
Esbeckie kurwiszcze Bubel i jego bolszewickie maniery...
Bublowe piśmidła powinny z hukiem lądować w śmietniku - to godne
miejsce dla każdego "gniota", żeby nie powiedzieć "bubla"
spreparowanego przez tego SB-ka.

Antenka

Data: 2009-08-24 19:05:03
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:18702963-3141-4b8b-8d09-db5eeae0de7e18g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Osrałeś się na rzadko. Pan Bubel ci powiedział wyraźnie, że nie miał nic wspólnego ze nśrodowiskiem ZP "Grunwaldem" Pieprzysz jak głupi matusm z tym Grunwaldem do mnie. Matusmowi się dziwię, tobie nie. Bo choć z perspektywy zarównao ja, jak i pan Bubel pozytywnie postrzegamy działalnośc "Grunwaldu" ludzie, którzy mu cokolwiek zarzucają, są tam gdzie stoi Michnik. Zatem albo Grunwald albo Geremek i Michnik, matusm czepiając się "Grunwaldu" stoi po stronie Michnika.

boukun

Esbeckie kurwiszcze Bubel i jego bolszewickie maniery...