Esbeckie przywileje i rządy PO

Data: 2019-08-20 04:19:15
Autor: Jacek Bialy
Esbeckie przywileje i rządy PO
Osobiście nie sądzę, żeby PO przywróciła esbekom ich emerytalne przywileje po swoim ewentualnym powrocie do koryta. Bo niby dlaczego mieliby z kimkolwiek się dzielić?
Jednak wolałbym już bardziej, gdyby zrobił to SLD-owski rząd, niż powrót tych POpaprańców do władzy. Powód?  Czysto praktyczny - czyli względy bezpieczeństwa całego państwa, szczególnie w dzisiejszych niespokojnych czasach.

JB

Data: 2019-08-20 05:23:24
Autor: japanizer
On Tuesday, August 20, 2019 at 1:19:16 PM UTC+2, Jacek Bialy wrote:
Osobiście nie sądzę, żeby PO przywróciła esbekom ich emerytalne przywileje po swoim ewentualnym powrocie do koryta. Bo niby dlaczego mieliby z kimkolwiek się dzielić?

Masz emeryturę po tacie, czy co tak o esbeków się zamartwiasz, komuchu?

Data: 2019-08-20 10:42:15
Autor: Jacek Bialy
[...]

Esbecy niczego nie dostaną, dokąd u władzy pozostanie Prawo i Sprawiedliwość. Lecz rządzący PiS miałby lepszą opozycję w postaci SLD niż PO. Byłoby to bezpieczniejsze z punktu widzenia interesów państwa jako całości, gdyż PO zaczyna przypominać małpę biegającą z brzytwą.
Zachowują się tak, jakby koniecznie chcieli kogoś przekonać co do tego, że tylko oni a nie kto inny (np. SLD) najlepiej poderżną temu PiS-owi gardło. Lecz zamiast tego mogą ta brzytwą narobić coś znacznie gorszego. Bezpańskie pieski mogą być groźniejsze od swego dawnego opiekuna - tym bardziej że nie wiadomo, kto takich dzisiaj wziął na smycz.

JB

JB

Data: 2019-08-20 11:00:49
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 20 sierpnia 2019 19:42:16 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

Zachowują się tak, jakby koniecznie chcieli kogoś przekonać co do tego, że tylko oni a nie kto inny (np. SLD) najlepiej poderżną temu PiS-owi gardło. Lecz zamiast tego mogą ta brzytwą narobić coś znacznie gorszego. Bezpańskie pieski mogą być groźniejsze od swego dawnego opiekuna - tym bardziej że nie wiadomo, kto takich dzisiaj wziął na smycz.

Jak nie dostaną, jak dostają albo już dostali i nikt im nie zabiera. Jedyną różnicą jest, ze teraz to są esbecy specjalnie wyselekcjonowani i wierni obecnej władzy i Kościołowi. Nie załapałeś się? To masz problem.

Pamiętaj przy tym, że zabieranie emerytur ludziom pozytywnie zweryfikowanym i wiernie służącym RP to zwykłe skurwysyństwo.

--
Bruno

Data: 2019-08-20 11:24:29
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -

To jest możliwe zważywszy na pewne procedury odwoławcze, że przygruchają sobie skruszonych esbeków (praktyka stara jak świat).

   -- - . Nie załapałeś się? To masz problem.
Pamiętaj przy tym, że zabieranie emerytur ludziom pozytywnie zweryfikowanym i wiernie służącym RP to zwykłe skurwysyństwo.
-- -- -

Mam inne zdanie na temat wynagradzania byłych okupantów, lecz nie robiłbym z tego sprawy o najważniejszym znaczeniu. Zwłaszcza w dzisiejszych czasach, kiedy dawny międzynarodowy ład zaczyna się sypać.

JB

Data: 2019-08-20 14:47:26
Autor: Runt
W dniu 2019-08-20 o 13:19, Jacek Bialy pisze:
Osobiście nie sądzę, żeby PO przywróciła esbekom ich emerytalne przywileje po swoim ewentualnym powrocie do koryta.

No to debilu nie masz szans na podwyżke! Musisz dorabiać na psp. ;-)))

--
Runt

Data: 2019-08-30 08:23:43
Autor: Yogi
Dnia Tue, 20 Aug 2019 04:19:15 -0700 (PDT), Jacek Bialy napisał(a):

[...]

O czym ty SB-ecki sługuszie mamroczesz? Marszysz o powrocie PRL/PZPR/SB i
korycie dla "wybrańców narodu"? Takie gnidy są najgorsze. Udają przyjaciół
a za plecami stawiają szubienice.

Esbeckie przywileje i rządy PO