Esbek Jerzy Dąbrowski ("Panslavista")

Data: 2009-05-05 17:52:05
Autor: mkarwan
Esbek Jerzy Dąbrowski ("Panslavista")
Jerzy Dąbrowski piszący pod pseudonimem "Panslavista"

Foto => http://pu.i.wp.pl/?k=MTAyODAzMTMsMzIyMzQz&f=Salut.JPG

matka - Joanna z domu Kilgenstein [Konieczna] - Żydówka
ojciec - Edward Dąbrowski [pół Ukrainiec, pół Rosjanin]

ur. 08.03.1946 Lubstówek. Zamieszkały - ul. Okrza 4, Nieporęt
późniejsze miejsce zamieszkania - osiedle WSK w Mielcu

edukacja:

od 1959 członek ZMP
szkoła podoficerska w Wesołej i w Skierniewicach

kariera:

1966 - wstępuje do ORMO
1967 - podejmuje pracę w wydziale B sekcji III w Szczecinie jako wywiadowca
1968 - bierze aktywny udział w pacyfikacji rozruchów na uczelniach
wyższych
1990 do dziś - pobiera emeryturę przysługujacą byłym oficerom SB
1996-1998 - etat stróża nocnego w  "Kształmet SC. Art. sanitarno -
metalowe" w Nieporęcie

###########

Życiorys na stronie IPN: http://tinyurl.com/49fkna --

Data: 2009-05-05 20:23:24
Autor: mkarwan
Esbek idota podszywaniec
From: "mkarwan" <mkarvvan.WYTNIJ@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: =?ISO-8859-2?Q?Esbek_Jerzy_D=B1browski_("Panslavista")?=
Date: Tue, 5 May 2009 17:52:05 +0000 (UTC)
IP address: 88.198.224.65
IP country code: DE
IP address country: Germany
IP address state: Schleswig-Holstein
IP address city: Sören

Data: 2009-05-05 21:05:37
Autor: Panslavista
Esbek Jerzy Dąbrowski ("Panslavista")
Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

ich polityką." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia
kierownictwa
MSW -
Pozdrowienia
matusm

Witaj Matusm!

Chopcy od Wasserwanny.
He..he, Maca Kurwan z GWna.
Ciągle nie mogą sobie odpuścić

Data: 2009-05-05 21:11:08
Autor: matusm

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:gtq2pl$4ce$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Jestes popularny ,,,,w koncu nadal,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-05-05 21:29:30
Autor: Panslavista

> [...]
> He..he, Maca Kurwan z GWna.
> Ciągle nie mogą sobie odpuścić

Jestes popularny ,,,,w koncu nadal,,,,,,,,

Od urodzenia - dziadek w przedwojennej "Dwójce", szukało go Gestapo, a
później NKWD, zabito mu dwu synów, najmłodszy - mój Ojciec przeżył - babka
stale uciekała w czasie wojny i po wojnie, aby go ocalić. Umarł w 2007 roku.
Ale hołota nie może przestać Prawdziwych Polaków gnębić. Ostatnia lista
gnębicieli - parchata hołota z Knesejmu nie poparła uchwały w sprawie
rotmistrza Pileckiego. To ci, ktorych wcześniejsze pokolenie Go zabiło. Za
potencjalne kłamstwo oświęcimsko - holokaustyczne, oczywiściue parchate
kłamstwo.

Esbek Jerzy Dąbrowski ("Panslavista")