Escort CL - montaż CB Radia

Data: 2009-07-15 19:14:15
Autor: Seba
Escort CL - montaż CB Radia
Dnia Wed, 15 Jul 2009 16:39:39 +0200, Atlantis napisał(a):

Mianowicie czy ktoś z was wie, czy te
półeczki w Escortach przypadkiem nie są w wymiarach tych fabrycznych
radioodbiorników, które były montowane w Fordach tego typu?

Teraz doczytałem dokładnie co chcesz przekombinować - z tego co ja
pamiętam, to KrzysiekPP swego czasu upchnął tam jakieś radio CB (jak
ujeżdżał swojego Escorta) - ale to musiałbyś przekopać trochę archiwum
grupy, bo coś od dłuższego czasu go tu nie widziałem.

Sebastian S.

Escort CL - montaż CB Radia