Escort i centralny zamek - dodatkowy sterownik

Data: 2012-03-13 17:35:44
Autor: Mikolaj Jopczynski
Escort i centralny zamek - dodatkowy sterownik
Witajcie,

Padl mi sterownik w eskordzinie. Chociaz wlasnie nie wiem czy to sterownik czy centralny - bo pilot jest "dodatkowy" ale w okolicy bezpiecznikow nie znalazlem wlasnie skrzynki.

Pad objawia sie tym, ze dziala tylko master kierowcy - pozostale sie nie otwieraja/zamykaja.

Czy znacie moze miejsce, gdzie chowaja sterowniki i gdzie moglbym go poszukac lub .... jak sprawdzic czy sterownik, ktory mam na dodatkowym pilocie jest "oryginalny" czy dokladany?

--
Pozdrawiam,
Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

Escort i centralny zamek - dodatkowy sterownik