Escrow, ubezpieczenie transakcji?

Data: 2010-01-12 23:59:27
Autor: scream
Escrow, ubezpieczenie transakcji?
Czy sa w Polsce firmy/banki ktore oferuja cos na zasadzie escrow, ale nie
dla pojedyńczej transakcji (tak jak w przypadku rachunków powierniczych),
tylko dla konkretnej firmy w ramach jej działalności? Powiedzmy, że chcę
aby klient poczuł, że może bezpiecznie zrobić przedpłatę w sklepie
internetowym. Potrzebuję jakiegoś ubezpieczenia transakcji, ale wszystkie
firmy które oferują takie produkty ubezpieczają transakcje od strony firmy,
a nie od strony klienta (czyli: ubezpieczają mnie na ryzyko nieotrzymania
pieniędzy od klienta, natomiast nie ubezpieczają klienta na ryzyko
nieotrzymania towaru ode mnie). Przydałoby się więc ubezpieczenie
transakcji działające w drugą stronę lub klasyczna usługa escrow.

Czy zostaje tylko payu?
Mam o nich niezbyt dobre zdanie, niestety, szukam alternatywy.

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Escrow, ubezpieczenie transakcji?