Eskalacja konfliktu w interesie PO

Data: 2010-08-13 17:12:42
Autor: u2
Eskalacja konfliktu w interesie PO
http://www.bibula.com/?p=25629

"Wczorajsze wydarzenia potoczyły się szybko. Najpierw zgoda konserwatora
zabytków, a za pół godziny tablica. Na ścianie Pałacu Prezydenckiego,
niemal znienacka, bez zapowiedzi i ku zaskoczeniu wszystkich została
umieszczona i odsłonięta tablica mająca upamiętnić miejsce, gdzie w
dniach żałoby po katastrofie smoleńskiej “gromadzili się licznie Polacy
zjednoczeni bólem i troską o losy państwa”. Władze pokazały swoją
arogancję, nie zapraszając na tę uroczystość nawet rodzin ofiar, które
zginęły 10 kwietnia pod Katyniem. Po południu Prezydium Episkopatu i
metropolita warszawski wydali oświadczenie. Dziennikarze już okrzyknęli
je apelem o przeniesienie krzyża do kościoła św. Anny. Jego obrońców
usiłują za wszelką cenę skonfliktować z pasterzami Kościoła."

Data: 2010-08-13 17:24:02
Autor: the_foe
W dniu 2010-08-13 17:12, u2 pisze:
Władze pokazały swoją
arogancję, nie zapraszając na tę uroczystość nawet rodzin ofiar, które
zginęły 10 kwietnia pod Katyniem

tablica jest dla tych wszytkich Polakow co w tym miejscu gromadzili sie od 10 kwietnia. Odpowiedni monument dla rodzin ofiar bedzie odsloniety na Powazkach.

--
the_foe

Data: 2010-08-13 10:59:53
Autor: DJ MC Donald Musk
On 13 Sie, 17:24, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
> [...]

tablica jest dla tych wszytkich Polakow co w tym miejscu gromadzili sie
od 10 kwietnia. Odpowiedni monument dla rodzin ofiar bedzie odsloniety

ale o tym trzeba rozmawiac z protestujacymi a nie napuszczac na nich
pijany motloch - elektorat PO i SLD

Data: 2010-08-13 20:08:25
Autor: Marek Czaplicki
Eskalacja konfliktu w interesie PO
DJ MC Donald Musk w piątek, 13 sierpnia 2010 19:59 pisze, na grupie
pl.soc.polityka:
ale o tym trzeba rozmawiac z protestujacymi a nie napuszczac na nich
pijany motloch - elektorat PO i SLD
"protestującymi"? przeciwko czemu oni protestują?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-13 20:14:16
Autor: the_foe
W dniu 2010-08-13 19:59, DJ MC Donald Musk pisze:
ale o tym trzeba rozmawiac z protestujacymi a nie napuszczac na nich
pijany motloch - elektorat PO i SLD

to pretustuja czy sie modla? A jak protestuja to przeciwko czemu?
--
the_foe

Data: 2010-08-14 11:32:28
Autor: konserwator

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:i4421k$unu$1news.dialog.net.pl...
[...]

przeciw zachowaniu wladz
i decyzji komoroskiego o usunieciu krzyza zanim zostanie wybudowany jakis pomnik czy tablica
To wy nawet tego nie wiecie? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-08-14 11:42:47
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "konserwator" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:i45nr5$c72$1adenine.netfront.net...

[...]

Ja wiem, że tablica jest.

Data: 2010-08-14 11:51:10
Autor: konserwator

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c66651a$1news.home.net.pl...

[...]

tablica upamietniajaca WSZYSTKIE ofiaty katastrofy?
to nie taniej bylo ja zrobic z jakiegos kartonu a tekst nabazgrac flamastrem?

Data: 2010-08-14 12:16:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "konserwator" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:i45p1n$e00$1adenine.netfront.net...

[...]

To samolot jebnął w plac przed pałacem? Bo przecież takie tablice umieszcza się w miejscu katastrofy lub pochówku.

Jarek popełnił niewybaczalny błąd. Powinien był zażądać pochówku na Krakowskim Przedmieściu, a nie na Wawelu. Przysposobiłoby się jakąś pałacową piwniczkę na kryptę, Komorowski nie odważyłby się zamieszkać w pałacu, Martusia nie musiałaby się wyprowadzać, a Jaruś mógłby odwiedzać brata - w bamboszach. Mniemam, że Naród nie miałaby nic przeciwko...

Data: 2010-08-14 03:38:43
Autor: DJ MC Donald Musk
On 14 Sie, 12:16, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "konserwator" <irat...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:i45p1n$e00$1adenine.netfront.net...

> [...]

> flamastrem?

To samolot jebnął w plac przed pałacem? Bo przecież takie tablice umieszcza

Tablica ma takze upamietniac te miliony Polakow ktore oddaly hold
zamordowanym
maja jezdzic z pielgrzymkami do smolenska czy na miejsce, w ktorym
kiedys spontanicznie sie zebrali?

Data: 2010-08-14 13:47:48
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:b4342913-35ca-4607-8285-cea3e4cd885bp7g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

zamordowanym
maja jezdzic z pielgrzymkami do smolenska czy na miejsce, w ktorym

I na tablicy jest właśnie to o czym piszesz. Jest to, o czym mówili "obrońcy krzyża"
Daj sobie szansę. Przeczytaj napis pomieszczony na tablicy.

Na tablicy napisano: "W tym miejscu w dniach żałoby po katastrofie smoleńskiej 10 kwietnia 2010, w której zginęło 96 osób, wśród nich prezydent RP Lech Kaczyński z żoną i były prezydent RP na uchodźstwie Ryszard Kaczorowski, obok krzyża postawionego przez harcerzy gromadzili się Polacy, zjednoczeni bólem i troską o losy państwa".

Ale apetyt rośnie w miarę jedzenia. Teraz "obrońcy krzyża" żądają pomnika wielkości wieży Eiffla.

A z pielgrzymkami jeździ się tam, gdzie są pochowani, lub tam gdzie zginęli. Przynajmniej tak dotychczas było. Być może PiS chce wprowadzić nowe zwyczaje. PiS-owskie zwyczaje.

Eskalacja konfliktu w interesie PO