Establisz mend

Data: 2009-10-14 15:10:51
Autor: Hans Kloss
Establisz mend
.. wydał z siebie ostatnio m.in następujące pierdnięcia:

"Nie ma żadnej afery stoczniowej.
Nie ma afery hazardowej, nie ma afery stoczniowej, jest za to wielka afera CBA .
A CBA szaleje, szaleje, szaleje i śmieje się i śmieje się, śmieje.
Nie ulega dla mnie najmniejszej wątpliwości, że mamy do czynienia ze starannie
przygotowaną akcją polityczną, wymierzoną w rząd oraz osobiście premiera
Tuska, a także w drażniący opozycję pozytywny obraz Platformy.
Wielomiesięczne podsłuchy są niedopuszczalne, bo politycy Platformy to nie
terroryści czy groźni przestępcy.
Schetyna nie pamięta spotkania z Sobiesiakiem na lotnisku, ale twierdzi, że z
całą pewnością nie było mowy o ustawie hazardowej.
Mieliśmy służbę specjalną, na czele której stał funkcjonariusz partyjny Prawa
i Sprawiedliwości i zastawiał pułapki na premiera.
Odwołanie szefa CBA było zgodne z prawem, bo nigdzie nie jest powiedziane, że
opinia musi być na piśmie.
Nikt nie płacze po Kamińskim, bo dla wszystkich jest jasne, że był narzędziem
PiS, z wyjątkiem komentatorów Rzeczpospolitej.
Mariusz Kamiński jeszcze wyjdzie bokiem PiSowi, będą wcześniej czy później
aresztowania w CBA.
Premier przejął inicjatywę.
Kamiński trafi do więzienia.
Rządzi Tusk, nie CBA.
Kto podkłada nogę temu rządowi szkodzi Polsce.
PiS jak stado pawianów.
Tusk jest wielkim geniuszem." Całość na: http://seaman.salon24.pl/131664,establiszmend

A ja powtórzę raz jeszcze- to jest początek końca pełoskich śmieci. Jeszcze
będą czas jakiś pluć, jadzić mataczyć i palikocić ale nijak nie zmienią faktu
ze są skończeni.
J-23

--

Establisz mend