Estetyka i jakość materiałów laptopów do 3tyś

Data: 2010-05-30 11:29:18
Autor: nom
Estetyka i jakość materiałów laptopów do 3tyś

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości news:htsgtg$tgl$1mx1.internetia.pl...
A jakie są Wasze typy? Mam na myśli typy obecne i ponadczasowe, nie tylko z tych modeli co są obecnie w sprzedaży, ogólnie.

Nie mam porównania, bo to mój pierwszy laptop, ale mam Dell Studio 1555, z napędem DVDRW szczelinowym, bo taki chcialem.
Obudowa błyszcząca bardzo się "palcuje", ale jest odporna na zarysowania.
Klawiatura nie ma bloku numeryczneo, ale ma za to duże klawisze (jak w klawiaturze do PC), laptop nie ma na przodzie żadnych diód LED (nie licząc tej od kamerki jak się ją włączy). Z prawej strony ma diodę od zasilania (biała).
Jak za 2000zł to całkiem dobrze wykonany. :-)
Miałem też w pracy Acera za 1599zł, nie pamiętam modelu, ale też byłem zadowolony.
W sumie to nie jestem wybredny, nie mam wygórowanych wymagań. :-)

Estetyka i jakość materiałów laptopów do 3tyś