Estonia: Jak być bezkarnym neonazistą?

Data: 2020-04-11 16:56:31
Autor: A. Filip
Estonia: Jak być bezkarnym neonazistą?
https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114881,25863716,estonia-policja-namierzyla-lidera-neonazistowskiej-grupy-ale.html
Estonia. Policja namierzyła lidera neonazistowskiej grupy. Ale nie
mogła go zatrzymać, bo ma 13 lat ; WB 11.04.2020 15:13

Estońska policja namierzyła założyciela i szefa neonazistowskiej grupy
Feuerkrieg Division. Funkcjonariusze nie mogli go jednak aresztować,
bo chłopiec ma 13 lat.

[...] Jak podaje portal *oreanda.ru* , część wiadomości, które
wymieniali między sobą nastolatkowie to "wymysły", ale w
korespondencji pojawiały się też instrukcje, jak przygotować ładunki
wybuchowe czy porady, jak zdobyć broń. 13-letni Estończyk pisał też o
ataku na Londyn i organizacji obozu szkoleniowego, by uczcić setne
urodziny Adolfa Hitlera. [...]

Jakoś mi się kojarzy (jeden) przypadek z Polski omówiony w mediach gdy
policjanci z utęsknienieniem czekali aż wielokrotny recydywista skończy
12 lat.

--
A. Filip

Data: 2020-04-11 17:25:21
Autor: R u n t
W dniu 2020-04-11 o 16:56, A. Filip pisze:
[...]

nu!

--
Runt

All's well that ends well.

Data: 2020-04-11 23:21:21
Autor: Arek
R u n t napisał(a) w wiadomości: ...
[...]

Jesteś na Wyspach?
Czy prawdą jest, że tam już od 11 lat karać można czy tylko był taki projekt?

Arek

Data: 2020-04-11 23:45:50
Autor: A. Filip
"Arek" <abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde> pisze:
R u n t napisał(a) w wiadomości: ...
[...]

AFAIR Za zabójstwo 2 latka w 1993 dwaj dziesięciolatkowie dostali w UK
po osiem lat.

Ten link poniżej to zasadniczo źródło słów kluczowych do wyszukiwań
dla chcących znaleźć lepsze źródła bo to jest wersja w najlitościwszym
opisie "nie dla prawników".

https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/wielka-brytania-mial-10-lat-gdy-zamordowal-2-latka-wraca-za-kraty/ff94xf8
2017-11-23 18:38
Miał 10 lat, gdy zamordował 2-latka. Bestia wraca za kraty

--
A. Filip

Data: 2020-04-14 11:00:59
Autor: J.F.
Użytkownik "A. Filip"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:anfi+n3ub7n68mf-k4b6@wp.eu...
[...]

A grupa zlozona z 10 latkow ?

Przy czym nazizm w Estonii to ma inna historie, wiec i inny wydzwiek.

J.

Data: 2020-04-14 13:01:48
Autor: A. Filip
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

[...]

Nie (tylko).

https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114881,25863716,estonia-policja-namierzyla-lidera-neonazistowskiej-grupy-ale.html
Grupa miała około 70 członków z 15 krajów, m.in. USA, Wielkiej
Brytanii, Niemiec, Polski czy Litwy. Większość z nich to nastolatki,
tylko kilku członków miało więcej niż 20

--
A. Filip

Data: 2020-04-15 09:13:27
Autor: Miroo
W dniu 2020-04-14 o 11:00, J.F. pisze:
Przy czym nazizm w Estonii to ma inna historie, wiec i inny wydzwiek.

To była międzynarodowa grupa planująca m.in. zamach w Wielkiej Brytanii.
Nie wiem jakie żale ma Estonia do WB.
Na ile to było poważne, a na ile szczeniackie, też nie wiem.

Pozdrawiam

Estonia: Jak być bezkarnym neonazistą?