Estonia - Polska

Data: 2012-08-16 10:43:57
Autor: sebcio
Estonia - Polska
W dniu 2012-08-16 08:59, yamma pisze:
Zawsze mnie ciekawiło, co polscy klubowi trenerzy robią po treningach.
Zawsze mi się wydawało, że w zaciszu gabinetów analizują mecze swoich
potencjalnych przeciwników, obserwują poszczególnych piłkarzy i,
generalnie, obudzeni w środku nocy potrafią dokładnie opisać dowolnego
piłkarza z naszej ligi. Wiele wskazuje na to, że jednak moje
"wydajemisię" nie ma nic wspólnego z rzeczywistością czego dowodem jest
powołanie Gola do reprezentacji. Każdy kibic Legii obudzony w środku
nocy, na pytanie o tego piłkarza odpowie, że jest to tykająca bomba i że
ten grajek, jak nikt inny potrafi odwrócić losy spotkania. Czasami na
swoją korzyść ale najczęściej na korzyść przeciwnika. A to w debilny
sposób straci piłkę w środku i zainicjuję kontrę dla przeciwnika, a to
sfauluje przed polem karnym w niegroźnej sytuacji. Summa summarum, jeśli
już ktoś popełni ten błąd i go zatrudni, to lepiej jednak trzymać go z
daleka od murawy.
yamma
Co prawda poprzedni trener twierdził że rankingi nie grają , no ale z czegoś ten ranking wynika i to się coraz częściej potwierdza

Data: 2012-08-16 02:23:25
Autor: mariusz-net
Estonia - Polska
W dniu czwartek, 16 sierpnia 2012 10:43:57 UTC+2 u¿ytkownik sebcio napisa³:
W dniu 2012-08-16 08:59, yamma pisze:

> Zawsze mnie ciekawi³o, co polscy klubowi trenerzy robi± po treningach.

> Zawsze mi siê wydawa³o, ¿e w zaciszu gabinetów analizuj± mecze swoich

> potencjalnych przeciwników, obserwuj± poszczególnych pi³karzy i,

> generalnie, obudzeni w ¶rodku nocy potrafi± dok³adnie opisaæ dowolnego

> pi³karza z naszej ligi. Wiele wskazuje na to, ¿e jednak moje

> "wydajemisiê" nie ma nic wspólnego z rzeczywisto¶ci± czego dowodem jest

> powo³anie Gola do reprezentacji. Ka¿dy kibic Legii obudzony w ¶rodku

> [...]

Co prawda poprzedni trener twierdzi³ ¿e rankingi nie graj± , no ale z czego¶ ten ranking wynika i to siê coraz czê¶ciej potwierdza

Jak jest ranking tenisistek/biegaczy/itp to owszem niespodzianki siê zdarzaj± (bo to sport), kto¶ pnie siê w górê, a kto¶ leci w dól ale mniej wiêcej siê to zgadza. Wszyscy ³±cznie z kibicami tego nie kwestionuj±. A jak jest ranking kopanej to wiêkszo¶æ ma go w powa¿aniu. Prawda jest taka, ¿e mamy s³aba dru¿ynê, ligê i w ogóle sport (IO, rekreacja) i pojedyncze grajki nie s± tu winne. Nie widzê te¿ szansy na poprawê tej sytuacji w najbli¿szym 10 leciu mimo zapewnieñ pani minister o programie naprawczym bo: czemu tak pó¼no (przecie¿ wcze¶niej te¿ by³a padaka), gdzie s± szczegó³y tego programu i co na to niezale¿ne zwi±zki (PZPN, ect.).

Pozdr,
Mariusz

Estonia - Polska