Estrella raz jeszcze... ;)

Data: 2009-07-25 13:55:25
Autor: falco
Estrella raz jeszcze... ;)
Jackare pisze:

> a na mnie W650 robił niesamowite wrażenie na fotkac a na żywo okazał się
> motocyklem takim trochę bez wyrazu - nieco większą jawą.
Ano tak też bywa, ale gust przecież nie podlega, w końcu ile motocykli, tyle gustów. ;)
P.S. Tego o Jawie udam, że nie (do)słyszałem... ;)

Jasio pisze:

> Triumph się to nazywa.
Triumphy znam, ale to już zupełnie inna półka cenowa, ale wiadomo, coś za coś.

> Zacznij od wygooglania "Scrambler".
Ten akurat, to dla mnie brzyyydal. ;)

newrom@spamcom.com pisze:

> jestem nizszy, a estrelka jest dla mnie za mala
Spoko, to bardziej wolne myśli, niż ukierunkowanie na zakup, bo nie stać mnie na takie fanaberie, by kolekcjonować wszystkie sprzęty, które mi się podobają najbardziej. ;)

> Chyba ze nie bedziesz jezdzic, tylko ogladac.
Gdy już będę stary i brzydki, to wtedy przeniosę się do garażu i będę cmokał, dotykał i wspominał... ;) Na razie pragnę dosiadać... ;)

trud pisze:

> Ja mam 172cm i 82kg. Razem z moją Estrelką dajemy radę. Bez ekstremalnych
> doznań oczywiście.
> Kiedyś pewnie ją zdradzę.

O! Kolejna Estrelka, miło. Powiedz proszę z autopsji jak sprawa z częściami, eksploatacją, itp. Tak po ludzku z praktyki... ;)
P.S. Gdy już dojrzejesz do zdrady, to daj proszę cynk, może będę po wygranej w totka i pomogę Ci w tym niecnym procederze... ;)

--
Pozdr! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... Jawa 356 '58 175

Data: 2009-07-25 23:22:55
Autor: Jasio
Estrella raz jeszcze... ;)
Użytkownik "falco" napisał w wiadomości news:h4eshe$i6n$1mx1.internetia.pl...
Jasio pisze:

> Triumph się to nazywa.
Triumphy znam, ale to już zupełnie inna półka cenowa, ale wiadomo, coś za coś.

> Zacznij od wygooglania "Scrambler".
Ten akurat, to dla mnie brzyyydal. ;)

To wygooglaj "bonneville".

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-07-26 22:41:23
Autor: trud
Estrella raz jeszcze... ;)
Dnia Sat, 25 Jul 2009 13:55:25 +0200, falco napisał(a):

O! Kolejna Estrelka, miło. Powiedz proszę z autopsji jak sprawa z częściami, eksploatacją, itp. Tak po ludzku z praktyki... ;)

Trudno coś powiedzieć. Od stycznia razem jesteśmy a moto ma 7,5k
przejechane od nowosci.

trud
bj250

Estrella raz jeszcze... ;)