Etatowy PiS-u?

Data: 2009-11-24 13:45:00
Autor: -he®sk-
Etatowy PiS-u?

http://miniurl.pl/staly_wspolpracownik

Facio jest chyba na zoldzie J.Kaczynskiego.

"Prezydenckie weto zawieszaj±ce jest bardzo szeroko w Europie stosowanym ¶rodkiem zabezpieczaj±cym przed błędami, które niejednokrotnie obci±żaj± uchwalane przez parlamenty ustawy. Jest to ¶rodek ostateczny i tak powinien być stosowany. Je¶li nawet używany jest zbyt często i nierozważnie, to nie znaczy, że jest niepotrzebny."

co za brednie !!!

prezio madrzejszy od calego parlamentu, malo, veto jest potrzebne nawet jezeli jest naduzywane. co za wlazidupstwo !

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-24 15:16:48
Autor: Tomek
Etatowy PiS-u?

prezio madrzejszy od calego parlamentu, malo, veto
jest potrzebne nawet jezeli jest naduzywane.

co za wlazidupstwo !

Nie od całego, tylko od tego chwilowo jeszcze większo¶ciowego kawałka w naszym Sejmie, kóre przegłosuje każd± durnotę podsunięt± przez Rudego.
A prezio ma kapkę lepszych doradców od Rycha i Zbycha, pod których dyktando s± pisane niektóre ustawy.
Tomek

Data: 2009-11-24 17:54:26
Autor: - he®sk -
Etatowy PiS-u?
On Tue, 24 Nov 2009 15:16:48 +0100, "Tomek" <tentom@tlen.pl> wrote:

> prezio madrzejszy od calego parlamentu, malo, veto
> jest potrzebne nawet jezeli jest naduzywane.
> co za wlazidupstwo !

Nie od ca?ego, tylko od tego chwilowo jeszcze wi?kszo¶ciowego kawa?ka w naszym Sejmie,

 czyli taki wspolczesny medrzec nad medrcami, tak ?

kóre przeg?osuje ka?d± durnot? podsuni?t± przez Rudego.

 aaaa, tu cie boli. inwektywami zastepujesz argumenty ?

A prezio ma kapk? lepszych doradców od Rycha i Zbycha, pod których dyktando s± pisane niektóre ustawy.

 np. gosiewskiego ? skad wzial kase na peron we wloszczowej ?

--

 HeSk

Data: 2009-11-25 10:33:08
Autor: Tomek
Etatowy PiS-u?

np. gosiewskiego ? skad wzial kase na peron we wloszczowej ?

Z PKP PLK. Zobacz, ile ludzi mieszka we Włoszczowie. Ja mieszkam w mniejszym mie¶cie i jest tam peron od dawien dawna.
Ps. Wg nowego rozkładu jazdy we Włoszczowie zatrzyma się bodaj 32 par poci±gów. Polecam grupę pl.misc.kolej.
T.

Data: 2009-11-25 11:11:42
Autor: cyc
Etatowy PiS-u?

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:heiuae$iq$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Czy opisane przez Ciebie fakty dowodza , ze Gosiewski mial prawo zadysponowac publicznymi pieniedzmi wdlg wlasnej woli i budowac cos o czym sam zadecydowal ?.
To cecha charakterystyczna dla ludzi o totalitarnych ciagotach , ktorzy zawsze wiedza lepiej niz inni .
Gosiewski taki wlasnie jest , on tez  bezprawnie obdarowywal kosciol panstwowym majatkiem a to ziemia a to  przeksztalcajac np. muzum na biskupi palac bo tak sobie jakis hierarcha zazyczyl . Czy tak byc powinno ? . Czy indywidualny polityk , nawet najwyzszego szczebla ma prawo do dysponowania publicznymi pieniedzmi , publicznym majatkiem ?, czy jednak musi podporzadkowac sie obowiazujacym regulom demokracji , mowiacym o tym , ze ta wymaga do realizacji swoich wizji czegos wiecej niz indwydualne widzimisie !.

cyc

Data: 2009-11-25 12:16:53
Autor: =he®sk=
Etatowy PiS-u?
On Wed, 25 Nov 2009 10:33:08 +0100, "Tomek" <tentom@tlen.pl> wrote:

> np. gosiewskiego ? skad wzial kase na peron we wloszczowej ?

Z PKP PLK.

 jakim prawem gosiewski dla prywatnych fanaberii korzysta
 z panstwowych pieniedzy ?

Zobacz, ile ludzi mieszka we W?oszczowie.

 tak dla przypomnienia: peron zbudowano by mogly sie tam
 zatrzymywac pociagi ekspresowe.

Ja mieszkam w mniejszym mie¶cie i jest tam peron od dawien dawna.

 zatrzymuja sie tam pociagi expresowe ?

Ps. Wg nowego rozk?adu jazdy we W?oszczowie zatrzyma si? bodaj 32 par poci±gów. Polecam grup? pl.misc.kolej.

 a w dziesiatkach innych dworcow okna strasza powybijanymi szybami...

 P.S. temat dotyczyl profesora winczorka ;o)))

 --

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-24 17:00:33
Autor: Franc
Etatowy PiS-u?

"-he®sk-" <fullue€bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:m5dng5d2483kohdfhvi0ash0lioi3tp10f4ax.com...

http://miniurl.pl/staly_wspolpracownik

Facio jest chyba na zoldzie J.Kaczynskiego.

"Prezydenckie weto zawieszajÄ…ce jest bardzo szeroko
w Europie stosowanym środkiem zabezpieczającym przed
błędami, które niejednokrotnie obciążają uchwalane
przez parlamenty ustawy. Jest to środek ostateczny
i tak powinien być stosowany. Jeśli nawet używany
jest zbyt często i nierozważnie, to nie znaczy,
ĹĽe jest niepotrzebny."

co za brednie !!!

Jakie brednie? Takie sa fakty a przeciw faktom stawiasz swoje slowo "brednie" ciekawy sposob polemiki :)

Data: 2009-11-24 17:54:26
Autor: - he®sk -
Etatowy PiS-u?
On Tue, 24 Nov 2009 17:00:33 +0100, "Franc" <skaramanga007@gazeta.pl>
wrote:

> co za brednie !!!

Jakie brednie? Takie sa fakty a przeciw faktom stawiasz swoje slowo "brednie" ciekawy sposob polemiki :)

  oczywiscie, ze brednie. "znany konstytucjonalista" powinien zachowac
  sie godnie a nie lizac tylki politykom PiS.

--

 HeSk

Data: 2009-11-24 16:58:02
Autor: Hans Kloss
Etatowy PiS-u?
- he?sk - <brukselskie&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
 "znany konstytucjonalista" powinien zachowac
  sie godnie
..czyli tańczyć tak jak mu palikociarnia zagra? Ale takie zachowanie jest
"godne" jedynie w twoim mniemaniu...
J-23

--

Etatowy PiS-u?