Ethernet i zawieszanie kompa

Data: 2009-05-19 13:59:13
Autor: Andre
Ethernet i zawieszanie kompa
Andy wrote:

Spotkal sie ktos z takim problemem?

Ja sie spotkalem. Plyta Gigabyte, LAN wbudowany.
Jednak nie rozwiazalem problemu. Nie potrzebuje odlaczac sieci.
Zrobilem to raz, bo cos tam testowalem.
Wiem, ze nie pomoglem, ale teraz przynajmniej wiadomo, ze nie jest to
odosobniony przypadek. Oczywsiscie drivery ze strony najnowsze, a
system to XP.

--
Pozdrawiam,
  Andre

Data: 2009-05-20 11:53:51
Autor: G Nowak
[...]

W zamierzchlych czasach Mialem taki sam problem z Marvellem na plycie MSI. Poradzilem sobie w ten sam sposob.

--
pozdr

Data: 2009-05-20 20:49:28
Autor: Andre
G Nowak wrote:

W zamierzchlych czasach Mialem taki sam problem z Marvellem na plycie
MSI. Poradzilem sobie w ten sam sposob.

W sensie przestales odlaczac?
Swietne rozwiazanie :)

--
Pozdrawiam,
  Andre

Data: 2009-05-21 12:41:50
Autor: G Nowak
Ethernet i zawieszanie kompa
W zamierzchlych czasach Mialem taki sam problem z Marvellem na plycie
MSI. Poradzilem sobie w ten sam sposob.
W sensie przestales odlaczac?
Swietne rozwiazanie :)

Wiadomo wszak komputer bez sieci to niczym Dysnastia bez Alexis ;)

--
pozdr

Ethernet i zawieszanie kompa