Etnograf ekonomistą!

Data: 2011-08-24 13:36:38
Autor: rAzor
Etnograf ekonomistą!
http://wyborcza.pl/1,75968,10165419,Szydlo___klamstwo_czy_nieuctwo_.html

"Występując w środę w Poranku Radia TOK FM posłanka PiS Beata Szydło powiedziała, że w Polsce spada PKB. Tymczasem PKB rośnie 4 proc. rocznie.", "4 proc. wzrostu to nie jest recesja! Beata Szydło jest dziś sztandarową postacią PiS-owskiej ekonomii. Niech nas dobre duchy strzegą przed dopuszczeniem ekonomii o takiej rzetelności do gospodarczych celów państwa."
--
rAzor

Data: 2011-08-24 13:41:24
Autor: Tomek
Etnograf ekonomistą!

Użytkownik "rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.ru> napisał w wiadomości news:4e54e23c$0$3507$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jeszcze pamiętam, jak było 7%, teraz jest 4. To nie spada?
No jest wzrost dokładnie 3,8%, a inflacja - 4,2%. Rośnie, k..., rośnie...
Tomek

Data: 2011-08-24 05:06:10
Autor: Leszczur
Etnograf ekonomistą!
On 24 Sie, 13:41, "Tomek" <kuki...@wp.pl> wrote:
U ytkownik "rAzor" <porucznik.rzew...@kobyla.ru> napisa w wiadomo cinews:4e54e23c$0$3507$65785112@news.neostrada.pl...>http://wyborcza.pl/1,75968,10165419,Szydlo___klamstwo_czy_nieuctwo_.html

> "Wyst puj c w rod w Poranku Radia TOK FM pos anka PiS Beata Szyd o
> powiedzia a, e w Polsce spada PKB. Tymczasem PKB ro nie 4 proc.
> rocznie.", "4 proc. wzrostu to nie jest recesja! Beata Szyd o jest dzi
> sztandarow postaci PiS-owskiej ekonomii. Niech nas dobre duchy strzeg
> przed dopuszczeniem ekonomii o takiej rzetelno ci do gospodarczych cel w
> pa stwa."
> --
> rAzor

Jeszcze pami tam, jak by o 7%, teraz jest 4. To nie spada?

ROTFL. Nie - skoro rośnie o 4% zamiast 7% to nie spada - cały czas
rośnie, mimo, że wolniej.

No jest wzrost dok adnie 3,8%, a inflacja - 4,2%. Ro nie, k..., ro nie...

Tak czy inaczej PKB rośnie. Fakt - wolniej od inflacji, ale nijak nie
oznacza to, że PKB _spada_ co powiedziała posłanka Szydło.
I jeszcze powiedz mi z łaski swojej - mowa była o PKB nominalnym, czy
może realnym?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-24 13:49:51
Autor: Grzegorz Z.
Etnograf ekonomistą!
Tomek napisał:

Jeszcze pamiętam, jak było 7%, teraz jest 4. To nie spada?
No jest wzrost dokładnie 3,8%, a inflacja - 4,2%. Rośnie, k..., rośnie...
Tomek

Spadnie po wyborach, jak matoł z kibolami obali rząd i zadekretuje obniżkę
inflacji i podwyżkę PKB.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-08-24 13:51:45
Autor: the_foe
Etnograf ekonomistą!
W dniu 2011-08-24 13:41, Tomek pisze:
[...]

nie, to jest spowolnienie dynamiki wzrostu.
No jest wzrost dokładnie 3,8%, a inflacja - 4,2%. Rośnie, k..., rośnie...
Tomek

wzrost PKB jest wyliczny w stalych cenach, to znaczy ze bierze sie pod uwage inflacje.

--
the_foe

Data: 2011-08-24 16:46:12
Autor: stevep
Etnograf ekonomistą!
Dnia 24-08-2011 o 13:41:24 Tomek <kuki543@wp.pl> napisał(a):

UÂżytkownik "rAzor" <porucznik.rzewski@kobyla.ru> napisaÂł w wiadomoÂści
http://wyborcza.pl/1,75968,10165419,Szydlo___klamstwo_czy_nieuctwo_.html

"WystĂŞpujÂąc w ÂśrodĂŞ w Poranku Radia TOK FM posÂłanka PiS Beata SzydÂło
powiedziaÂła, Âże w Polsce spada PKB. Tymczasem PKB roÂśnie 4 proc.
rocznie.", "4 proc. wzrostu to nie jest recesja! Beata SzydÂło jest dziÂś
sztandarowÂą postaciÂą PiS-owskiej ekonomii. Niech nas dobre duchy strzegÂą
przed dopuszczeniem ekonomii o takiej rzetelnoÂści do gospodarczych celĂłw
paĂąstwa."
--
rAzor
Jeszcze pamiĂŞtam, jak byÂło 7%, teraz jest 4. To nie spada?

Rośnie głupota Szydło.

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-08-24 15:36:39
Autor: Tomek
Etnograf ekonomistą!

Mam lepszy tytuł:
Psychiatra Ministrem Obrony!
T.

Data: 2011-08-24 16:59:17
Autor: stevep
Etnograf ekonomistą!
Dnia 24-08-2011 o 15:36:39 Tomek <kuki543@wp.pl> napisał(a):

Mam lepszy tytuÂł:
Psychiatra Ministrem Obrony!
T.

Fakt, że tobie by sie psychiatra przydał.

Data: 2011-08-24 19:29:57
Autor: Bogdan Idzikowski
Etnograf ekonomistą!

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e54fec4$0$2506$65785112news.neostrada.pl...

Mam lepszy tytuł:
Psychiatra Ministrem Obrony!

Obecnie?
Etnograf może zostać ekonomistą, pod warunkiem, że PiS wygra wybory. I wówczas nikt nie będzie się dziwił, bo to etnograf picowski. W każdym bądź razie - nie ty!

Data: 2011-08-24 20:14:04
Autor: u2
Etnograf ekonomistą!
Obecnie?
Etnograf może zostać ekonomistą, pod warunkiem, że PiS wygra wybory. I
wówczas nikt nie będzie się dziwił, bo to etnograf picowski. W każdym
bądź razie - nie ty!

Adwokat ministrem infrastruktury, psychiatra ministrem wojny, histeryk
premierem :)

Data: 2011-08-24 12:15:55
Autor: Leszczur
Etnograf ekonomistą!
On 24 Sie, 20:14, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Obecnie?
> Etnograf mo e zosta ekonomist , pod warunkiem, e PiS wygra wybory. I
> w wczas nikt nie b dzie si dziwi , bo to etnograf picowski. W ka dym
> b d razie - nie ty!

Adwokat ministrem infrastruktury, psychiatra ministrem wojny, histeryk
premierem :)

Teraz jest histeryk - poprzednio był wariat. To ja wole juz tego
histeryka.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-24 21:20:13
Autor: u2
Etnograf ekonomistą!
W dniu 2011-08-24 21:15, Leszczur pisze:
Adwokat ministrem infrastruktury, psychiatra ministrem wojny, histeryk
> premierem :)
Teraz jest histeryk - poprzednio był wariat. To ja wole juz tego
histeryka.

Czyli ty zwykly sqrwysyn z wrazej razwietki. No to zdechniesz szczurze :)

Data: 2011-08-24 13:18:48
Autor: Leszczur
Etnograf ekonomistą!
On 24 Sie, 21:20, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Teraz jest histeryk - poprzednio był wariat. To ja wole juz tego
> histeryka.

Czyli ty zwykly sqrwysyn z wrazej razwietki.

Oczywiscie. UB, ZOMO, razwietka, taliban etc. Oj masz te marzenia.

No to zdechniesz szczurze :)

Czy to juz podpada pod grozbe karalną?

Data: 2011-08-24 22:20:03
Autor: u2
Etnograf ekonomistą!
W dniu 2011-08-24 22:18, Leszczur pisze:
No to zdechniesz szczurze :)
Czy to juz podpada pod grozbe karalną?

Podaj mnie do sadu, cwelu :)

Data: 2011-08-24 13:27:31
Autor: Leszczur
Etnograf ekonomistą!
On 24 Sie, 22:20, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Czy to juz podpada pod grozbe karalną?

Podaj mnie do sadu, cwelu :)

Wracaj do pasania owiec prostaczku.

Data: 2011-08-24 22:29:25
Autor: u2
Etnograf ekonomistą!
W dniu 2011-08-24 22:27, Leszczur pisze:
On 24 Sie, 22:20, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-08-24 22:18, Leszczur pisze:

No to zdechniesz szczurze :)
Czy to juz podpada pod grozbe karalną?

Podaj mnie do sadu, cwelu :)

Wracaj do pasania owiec prostaczku.

jak sie obawiasz, ze ja jestem przyczyna twojego zedchniecia to po-daj
mnie sadu po-sraczku :)

Data: 2011-08-25 01:24:29
Autor: stevep
Etnograf ekonomistą!

On 24 Sie, 22:20, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Szerzenie nienawiści przez bezmózgowca.

--
stevep

Data: 2011-08-25 01:23:43
Autor: stevep
Etnograf ekonomistą!
Dnia 24-08-2011 o 22:27:31 Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a):

On 24 Sie, 22:20, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Czy to juz podpada pod grozbe karalną?

Podaj mnie do sadu, cwelu :)

Wracaj do pasania owiec prostaczku.
Nie awansuj go to świniopas.

--
stevep

Data: 2011-08-25 01:23:08
Autor: stevep
Etnograf ekonomistą!
Dnia 24-08-2011 o 22:20:03 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-08-24 22:18, Leszczur pisze:
No to zdechniesz szczurze :)
Czy to juz podpada pod grozbe karalną?

Podaj mnie do sadu, cwelu :)
Eee, trzeba mieć wyrozumiałość dla umysłowo opóźnionych w rozwoju.

--
stevep

Data: 2011-08-25 01:21:52
Autor: stevep
Etnograf ekonomistą!
Dnia 24-08-2011 o 21:20:13 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]
histeryka.

Czyli ty zwykly sqrwysyn z wrazej razwietki. No to zdechniesz szczurze :)
I z jaczejki, nie zapominaj się bezmózgowcu.

--
stevep

Data: 2011-08-25 01:21:03
Autor: stevep
Etnograf ekonomistą!
Dnia 24-08-2011 o 20:14:04 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

A przede wszystkim u2 kretynem.

--
stevep

Data: 2011-08-26 19:48:26
Autor: pluton
Etnograf ekonomistą!
Mam lepszy tytuł:
Psychiatra Ministrem Obrony!

A ja jeszcze lepszy : Antek policmajstrem.

Nullification

Etnograf ekonomistą!