Etui do smartfona 4,5 cala

Data: 2015-11-21 15:03:38
Autor: Kalina
Etui do smartfona 4,5 cala
Dzień dobry :). Chciałam zakupić sobie do nowego telefonu etui. Telefon ma wyświetlacz o przekątnej 4,5 cala. Miły pan ze sklepiku z telefonami zrobił wielkie oczy na moje pytanie o dostępność takiego etui.
-  nie mamy do takich nietypowych telefonĂłw, nawet taki nie otwierany futeraĹ‚.
(ja)- ale jak to nietypowy, to jest 4,5 cala?
- no właśnie nietypowy.
(ja)- a może dałoby się zamówić nawet za przedpłatą taki?
- nie, bo hurtowniom się nie opłaca zamawiać jednej nietypowej sztuki, może pani spróbuje przez internet...

No właśnie. Jak to jest z tymi telefonami, czy 4,5 cala to taka rzadkość? Bez problemu kupiłam na Allegro odpowiedni do mojego modelu futerał. Co o tym sądzicie?

Data: 2015-11-21 16:51:16
Autor: ToMasz
Etui do smartfona 4,5 cala
W dniu 21.11.2015 o 15:03, Kalina pisze:
Dzień dobry :). Chciałam zakupić sobie do nowego telefonu etui. Telefon
ma wyświetlacz o przekątnej 4,5 cala. Miły pan ze sklepiku z telefonami
ANIMKA? Nie nabierzesz nas na numer ze zmianÄ… ksywki :)

ToMasz

PS nie lepiej było zapytać o etui do _konkretnego_ telefonu?

Data: 2015-11-21 19:02:30
Autor: ToMasz
Etui do smartfona 4,5 cala
W dniu 21.11.2015 o 16:53, Kalina pisze:
[...]

nam nie pokazałaś
ToMasz
PS Telefonu

Data: 2015-11-21 21:14:55
Autor: Kalina
Etui do smartfona 4,5 cala
W dniu 2015-11-21 o 19:02, ToMasz pisze:
[...]

Telefon Kruger&Matz Flow

Data: 2015-11-23 09:49:46
Autor: Chris
Etui do smartfona 4,5 cala
Data: 2015-11-23 12:57:59
Autor: Kalina
Etui do smartfona 4,5 cala
W dniu 2015-11-23 o 09:49, Chris pisze:
W dniu 2015-11-21 o 21:14, Kalina pisze:
Kruger&Matz Flow

http://allegro.pl/oryginal-etui-silikon-cover-kruger-matz-flow-i5361680890.html

http://allegro.pl/orygin-etui-flip-cover-kruger-matz-flow-lte-km0416-i5600125290.html

http://allegro.pl/skora-kabura-exclusive-kruger-matz-flow-km0416-i5361731188.html

Bardzo dziÄ™kujÄ™, ale jak juĹĽ pisaĹ‚am kupiĹ‚am sobie ten futeraĹ‚. Chodzi o to, czy taki telefon jest bardzo nietypowy - co usĹ‚yszaĹ‚am z ust wg mnie   fachowca (jakkolwiek to tylko budka z telefonami obok dworca), a mnie siÄ™ wydaje ĹĽe nie. Dlatego zdziwiĹ‚am siÄ™, ĹĽe jest z tym taki problem.

Data: 2015-11-23 13:07:27
Autor: Chris
Etui do smartfona 4,5 cala
W dniu 2015-11-23 o 12:57, Kalina pisze:
[...]

Bardzo dziękuję, ale jak już pisałam kupiłam sobie ten futerał. Chodzi o
to, czy taki telefon jest bardzo nietypowy - co usłyszałam z ust wg mnie
  fachowca (jakkolwiek to tylko budka z telefonami obok dworca), a mnie
się wydaje że nie. Dlatego zdziwiłam się, że jest z tym taki problem.

Jest mało popularny a wiadomo że w handlu często ma się tylko to co się sprzedaje.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ pojazdu.

Data: 2015-11-23 01:27:06
Autor: animka
Etui do smartfona 4,5 cala
W dniu 2015-11-21 16:51, ToMasz pisze:
[...]

Pierdziel siÄ™ garbusie.
Ja do swojego Samsunga Trendy kupilam od razu fajny futeral z magnesami. Nie trzeba wcale telegonu wyciągać, bo wszystkie otwory, nawet na kamerę pasują, ale w związku z tym, że telefon przez ten futeral jest za bardzo ciężki musiałam go zdjąć, Telefon mi raz rąbnął (wyślizgnął mi się z ręki) z całej wysokości na chodnik z kostki przodem na ekran i cud, że nic się nie stało, telefon dziala normalnie.

--
animka

Data: 2015-11-23 10:28:26
Autor: radekp@konto.pl
Etui do smartfona 4,5 cala
Sat, 21 Nov 2015 15:03:38 +0100, w
<565079b2$0$22825$65785112@news.neostrada.pl>, Kalina <kalinka@da.ru>
napisał(-a):

Dzień dobry :). Chciałam zakupić sobie do nowego telefonu etui. Telefon ma wy¶wietlacz o przek±tnej 4,5 cala. Miły pan ze sklepiku z telefonami zrobił wielkie oczy na moje pytanie o dostępno¶ć takiego etui.
-  nie mamy do takich nietypowych telefonów, nawet taki nie otwierany futerał.
(ja)- ale jak to nietypowy, to jest 4,5 cala?
- no wła¶nie nietypowy.

Teraz telefony to chyba od 5" zaczynaj± się.
A ja chcę wymienić telefon i więcej niż 4,5" mieć nie może -- i co mam zrobić?
:)

Data: 2015-11-23 10:33:17
Autor: atm
Etui do smartfona 4,5 cala
Sat, 21 Nov 2015 15:03:38 +0100, w

http://www.gsmarena.com/results.php3?nYearMin=2014&fDisplayInchesMin=4&fDisplayInchesMax=4.5

Data: 2015-11-23 11:56:05
Autor: radekp@konto.pl
Etui do smartfona 4,5 cala
Mon, 23 Nov 2015 10:33:17 +0100, w
<5652dd5d$0$22844$65785112@news.neostrada.pl>, atm <_@vp.pl> napisał(-a):

On 2015-11-23 10:28, radekp@konto.pl wrote:
> [...]
>
> Teraz telefony to chyba od 5" zaczynaj± się.
> A ja chcę wymienić telefon i więcej niż 4,5" mieć nie może -- i co mam zrobić?

Po refine zostało tylko 6 :)
http://www.gsmarena.com/results.php3?nYearMin=2014&nPriceMax=100&nDisplayResMin=384000&fDisplayInchesMin=4.3&fDisplayInchesMax=4.5&chkCompass=selected&chkProximity=selected&sOSes=2&idTouchscreen=1

Co wybrać?

Data: 2015-11-23 12:12:06
Autor: atm
Etui do smartfona 4,5 cala

[...]

Osobiscie przyjrzalbym sie blizej Asusowi i ich obietnicom aktualizacji. Co prawda o nowych telefonach Asusa czytalem sporo niepochlebnych opinii ale moze w zestawieniu z niska cena straca one troche na mocy. Moze tez wez pod uwage Sony Z1 compact. On tez jest dosc maly.
Aha i jeszcze jedno, upewnij sie czy na pewno musi to byc taki rozmiar ekranu. Jakis czas temu tez uparcie bronilem sie przed wiekszym telefonem. Jednak gdy sprawdzilem jak sie miesci w kieszeni okazalo sie, ze nie jest zle. Wiaze sie to dosc mocno z ramkami. Np biorac takiego iPhone'a 4S polowa frontu to ekran....reszta zas ramki.
Ja mam LG G2 gdzie ramki stanowia jedynie 1/4 frontu.

Data: 2015-11-23 12:34:43
Autor: Chris
Etui do smartfona 4,5 cala
W dniu 2015-11-23 o 12:12, atm pisze:

[...]

Do tego można jeszcze zobaczyć Sony E3

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.

Data: 2015-11-23 14:42:28
Autor: radekp@konto.pl
Etui do smartfona 4,5 cala
Mon, 23 Nov 2015 12:12:06 +0100, w <5652f487$0$694$65785112@news.neostrada.pl>,
atm <_@vp.pl> napisał(-a):

[...]

Tak, wiem, te 4,5" zakładam że będzie z cienkimi ramkami :)

PS. Zapomniałem -- istotny jest root i brak ¶mieci systemowych, dlatego też
nieufnie patrzę na markowe telefony. Preferowałbym co¶ porz±dnego chińskiego
defaultowego.

Data: 2015-11-23 14:50:58
Autor: atm
Etui do smartfona 4,5 cala
atm <_@vp.pl> napisał(-a):

[...]

Ja zas zupelnie odwrotnie: do wiekszosci flagowcow jest calkiem sporo custom ROMow. Na moim G2 mam wlasnie taki plus fix likwidujacy podatnosc na Stage Fright 2.

Data: 2015-11-23 15:00:51
Autor: radekp@konto.pl
Etui do smartfona 4,5 cala
Mon, 23 Nov 2015 14:50:58 +0100, w <565319c3$0$692$65785112@news.neostrada.pl>,
atm <_@vp.pl> napisał(-a):

> [...]

Ja zas zupelnie odwrotnie: do wiekszosci flagowcow jest calkiem sporo custom ROMow. Na moim G2 mam wlasnie taki plus fix likwidujacy podatnosc na Stage Fright 2.

Mam jako¶ zakodowane, że koniec końców zawsze okazuje się, że stockowy rom
najlepszy (czytaj: najmniej problemów) :)

Data: 2015-11-23 16:15:14
Autor: atm
Etui do smartfona 4,5 cala
atm <_@vp.pl> napisał(-a):

[...]

Wiesz, ten na G2 jest w bardzo przyjemnym customem: podstawa ze stock ROMu, nakladka przeniesiona z G4, kilka dodatkowych funkcji jak np nagrywanie rozmow i usuniety blotware.

Data: 2015-11-23 10:34:22
Autor: atm
Etui do smartfona 4,5 cala
Sat, 21 Nov 2015 15:03:38 +0100, w
napisał(-a):

[...]

Aaaaaa, no i oczywiscie iPhone!!!!!

Data: 2015-11-23 22:13:05
Autor: Pszemol
Etui do smartfona 4,5 cala
<radekp@konto.pl> wrote in message news:k0n55b5gn99ge1qu0f6vcfvc8g7evbhmo94ax.com...
Teraz telefony to chyba od 5" zaczynaj± się.
A ja chcę wymienić telefon i więcej niż 4,5" mieć nie może
-- i co mam zrobić? :)

Witaj w klubie!
Ludzi por±bało aby z dachówkami w kieszeniach chodzić.

Etui do smartfona 4,5 cala