Etui do smartfona 4,5 cala

Data: 2015-11-23 10:28:26
Autor: radekp@konto.pl
Etui do smartfona 4,5 cala
Sat, 21 Nov 2015 15:03:38 +0100, w
<565079b2$0$22825$65785112@news.neostrada.pl>, Kalina <kalinka@da.ru>
napisał(-a):

Dzień dobry :). Chciałam zakupić sobie do nowego telefonu etui. Telefon ma wyświetlacz o przekątnej 4,5 cala. Miły pan ze sklepiku z telefonami zrobił wielkie oczy na moje pytanie o dostępność takiego etui.
-  nie mamy do takich nietypowych telefonów, nawet taki nie otwierany futerał.
(ja)- ale jak to nietypowy, to jest 4,5 cala?
- no właśnie nietypowy.

Teraz telefony to chyba od 5" zaczynają się.
A ja chcę wymienić telefon i więcej niż 4,5" mieć nie może -- i co mam zrobić?
:)

Data: 2015-11-23 10:33:17
Autor: atm
Etui do smartfona 4,5 cala
Sat, 21 Nov 2015 15:03:38 +0100, w

http://www.gsmarena.com/results.php3?nYearMin=2014&fDisplayInchesMin=4&fDisplayInchesMax=4.5

Data: 2015-11-23 11:56:05
Autor: radekp@konto.pl
Etui do smartfona 4,5 cala
Mon, 23 Nov 2015 10:33:17 +0100, w
<5652dd5d$0$22844$65785112@news.neostrada.pl>, atm <_@vp.pl> napisał(-a):

On 2015-11-23 10:28, radekp@konto.pl wrote:
> [...]
>
> Teraz telefony to chyba od 5" zaczynają się.
> A ja chcę wymienić telefon i więcej niż 4,5" mieć nie może -- i co mam zrobić?

Po refine zostało tylko 6 :)
http://www.gsmarena.com/results.php3?nYearMin=2014&nPriceMax=100&nDisplayResMin=384000&fDisplayInchesMin=4.3&fDisplayInchesMax=4.5&chkCompass=selected&chkProximity=selected&sOSes=2&idTouchscreen=1

Co wybrać?

Data: 2015-11-23 12:12:06
Autor: atm
Etui do smartfona 4,5 cala

[...]

Osobiscie przyjrzalbym sie blizej Asusowi i ich obietnicom aktualizacji. Co prawda o nowych telefonach Asusa czytalem sporo niepochlebnych opinii ale moze w zestawieniu z niska cena straca one troche na mocy. Moze tez wez pod uwage Sony Z1 compact. On tez jest dosc maly.
Aha i jeszcze jedno, upewnij sie czy na pewno musi to byc taki rozmiar ekranu. Jakis czas temu tez uparcie bronilem sie przed wiekszym telefonem. Jednak gdy sprawdzilem jak sie miesci w kieszeni okazalo sie, ze nie jest zle. Wiaze sie to dosc mocno z ramkami. Np biorac takiego iPhone'a 4S polowa frontu to ekran....reszta zas ramki.
Ja mam LG G2 gdzie ramki stanowia jedynie 1/4 frontu.

Data: 2015-11-23 12:34:43
Autor: Chris
Etui do smartfona 4,5 cala
W dniu 2015-11-23 o 12:12, atm pisze:

[...]

Do tego można jeszcze zobaczyć Sony E3

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-11-23 14:42:28
Autor: radekp@konto.pl
Etui do smartfona 4,5 cala
Mon, 23 Nov 2015 12:12:06 +0100, w <5652f487$0$694$65785112@news.neostrada.pl>,
atm <_@vp.pl> napisał(-a):

[...]

Tak, wiem, te 4,5" zakładam że będzie z cienkimi ramkami :)

PS. Zapomniałem -- istotny jest root i brak śmieci systemowych, dlatego też
nieufnie patrzę na markowe telefony. Preferowałbym coś porządnego chińskiego
defaultowego.

Data: 2015-11-23 14:50:58
Autor: atm
Etui do smartfona 4,5 cala
atm <_@vp.pl> napisał(-a):

[...]

Ja zas zupelnie odwrotnie: do wiekszosci flagowcow jest calkiem sporo custom ROMow. Na moim G2 mam wlasnie taki plus fix likwidujacy podatnosc na Stage Fright 2.

Data: 2015-11-23 15:00:51
Autor: radekp@konto.pl
Etui do smartfona 4,5 cala
Mon, 23 Nov 2015 14:50:58 +0100, w <565319c3$0$692$65785112@news.neostrada.pl>,
atm <_@vp.pl> napisał(-a):

> [...]

Ja zas zupelnie odwrotnie: do wiekszosci flagowcow jest calkiem sporo custom ROMow. Na moim G2 mam wlasnie taki plus fix likwidujacy podatnosc na Stage Fright 2.

Mam jakoś zakodowane, że koniec końców zawsze okazuje się, że stockowy rom
najlepszy (czytaj: najmniej problemów) :)

Data: 2015-11-23 16:15:14
Autor: atm
Etui do smartfona 4,5 cala
atm <_@vp.pl> napisał(-a):

[...]

Wiesz, ten na G2 jest w bardzo przyjemnym customem: podstawa ze stock ROMu, nakladka przeniesiona z G4, kilka dodatkowych funkcji jak np nagrywanie rozmow i usuniety blotware.

Data: 2015-11-23 10:34:22
Autor: atm
Etui do smartfona 4,5 cala
Sat, 21 Nov 2015 15:03:38 +0100, w
napisał(-a):

[...]

Aaaaaa, no i oczywiscie iPhone!!!!!

Data: 2015-11-23 22:13:05
Autor: Pszemol
Etui do smartfona 4,5 cala
<radekp@konto.pl> wrote in message news:k0n55b5gn99ge1qu0f6vcfvc8g7evbhmo94ax.com...
Teraz telefony to chyba od 5" zaczynają się.
A ja chcę wymienić telefon i więcej niż 4,5" mieć nie może
-- i co mam zrobić? :)

Witaj w klubie!
Ludzi porąbało aby z dachówkami w kieszeniach chodzić.

Etui do smartfona 4,5 cala