Etyka w wydaniu PZPN :)

Data: 2009-06-08 14:11:01
Autor: Mark
Etyka w wydaniu PZPN :)
Kolejny skandal w Polskim Związku Piłki Nożnej. Jerzy E. junior został
wybrany do komisji rewizyjnej Stowarzyszenia Trenerów PZPN, do której
obowiązków należy m. in. dbanie o etykę polskich szkoleniowców.
Syn byłego selekcjonera reprezentacji Polski ma postawione zarzuty
nakłaniania i pełnomocnictwa w kupieniu prawie wszystkich trzecioligowych
meczów Korony w sezonie 2003/2004.

- Wybrano go w demokratycznych wyborach. Co mogłem zrobić? Ja na niego nie
głosowałem - mówi Andrzej Strejlau, szef stowarzyszenia.
- Dlaczego to kogokolwiek oburza? Nikt mu nie cofnął licencji - podkreśla
Marek Motyka, obecny trener Korony, który zaproponował kandydaturę Jerzego
E.

Normalnie nie wiem, smiac sie czy plakac.
Machlojki machlojkami, ale chyba sa jakies granice bezczelnosci. No ale
powierzenie komus kto jest podejrzany o przestepstwo, oceniania *etyki*
innych to normalnie ROTFL tygodnia.
No, ale jak sie ma tatusia Engela, dobry wujek Lato tez na przeszkodzie nie
stanie...
Fuj, co za oblesna banda.

--
Mark

Data: 2009-06-08 15:01:26
Autor: Hades
Etyka w wydaniu PZPN :)
Użytkownik "Mark"
[...]

No przeciez ma dopiero ZARZUTY. Nic mu nie udowodniono wiec na pewno
jest "niewinny". Poza tym co to za Jerzy E? To jakas tajemnica ze chodzi o
Jerzego Engela?
AM

Data: 2009-06-08 15:53:02
Autor: ISS
Etyka w wydaniu PZPN :)

No przeciez ma dopiero ZARZUTY. Nic mu nie udowodniono wiec na pewno
jest "niewinny". Poza tym co to za Jerzy E? To jakas tajemnica ze chodzi o
Jerzego Engela?
AM
===========

raczej o jego jego zakichanego synalka

ISS

Data: 2009-06-08 15:56:19
Autor: Cavallino
Etyka w wydaniu PZPN :)
Użytkownik "ISS" <iss@aaa.pl> napisał w wiadomości news:h0j541$1ff4$1news2.ipartners.pl...

[...]

Któremu jak imię i jak się nazywa?

Data: 2009-06-08 18:21:52
Autor: Mermi
Etyka w wydaniu PZPN :)
Cavallino pisze:
[...]

Utarło się mówić Jerzy Engel jr :)

Data: 2009-06-08 16:51:45
Autor: CGC
Etyka w wydaniu PZPN :)
Dnia Mon, 8 Jun 2009 15:01:26 +0200, Hades napisał(a):

Fuj, co za oblesna banda.
Mark

No przeciez ma dopiero ZARZUTY. Nic mu nie udowodniono wiec na pewno
jest "niewinny".

Niemniej w normalnych instytucjach osób objętych śledztwem nie awansuje
się, a już szczególnie na tego typu stanowisko. --
Cezary G. Cerekwicki

Data: 2009-06-08 17:20:53
Autor: Hades
Etyka w wydaniu PZPN :)
Użytkownik "CGC"

> [...]

Niemniej w normalnych instytucjach osób objętych śledztwem nie awansuje
się, a już szczególnie na tego typu stanowisko.

No i odpowiedziales sam sobie. W normalnych instytucjach tak.
pzpn bez watpenia taka nie jest wiec zasada zostala zachowana.
AM

Data: 2009-06-08 20:38:13
Autor: Grzegorz Gawron
Etyka w wydaniu PZPN :)
Mark pisze:
[...]

czy komuś byłoby teraz żal, gdyby do związku wszedł kurator i rozpierdzielił całe to towarzystwo?
Mnie się już nie chce emocjonować ligą, patrzę tylko na wyniki i nic więcej, i wydaje mi się że długo, długo się nie przekonam do emocjonowania się czymkolwiek firmowanym przez PZPN.

Nie rozpatruję tego w kategoriach śmiać się czy płakać, a raczej tego, że z każdym działaniem podejmowanym przez PZPN zbliżam się do stwierdzenia że warto przeżucić się na coś innego.

Grzesiek

Data: 2009-06-08 21:09:40
Autor: Viking
Etyka w wydaniu PZPN :)

"Grzegorz Gawron" <"grzegorz[podkreslenie]gawron"@poczta.onet.pl> wrote in message

Nie rozpatruję tego w kategoriach śmiać się czy płakać, a raczej tego, że z każdym działaniem podejmowanym przez PZPN zbliżam się do stwierdzenia że warto przeżucić się na coś innego.

np na czytanie slownika:P

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Etyka w wydaniu PZPN :)