"Etylina 80"?

Data: 2012-04-04 13:17:27
Autor: masti
"Etylina 80"?
Dnia pięknego Wed, 04 Apr 2012 11:31:44 +0200 osobnik zwany Michal
Jankowski wystukał:

W filmie 'Profesor Zazul' (kręcony podobno w 1962) bohater tankuje na
autostradzie w Bielanach. Na dystrybutorze wyraĹşny napis "Etylina 80".
Wątpię, aby to było przemalowane specjalnie na potrzeby filmu.

hmm. Wiki podaje, że 80 to była lotnicza ale czy to mozna było dostać na normalnej stacji to wątpię
http://pl.wikipedia.org/wiki/Etylina

mst <at> gazeta <.> pl

"Etylina 80"?