Euforia w PiS. Jarosław Kaczyński zaszkodził partii dopiero cztery dni po powrocie

Data: 2013-09-05 09:36:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Euforia w PiS. Jarosław Kaczyński zaszkodził partii dopiero cztery dni po powrocie
Treningi ze specjalistami od wystąpień przynoszą wymierne efekty.  Jak wyliczyli politycy PiS, Jarosław Kaczyński środowym wywiadem w “Rzeczpospolitej” zaszkodził swojej partii dopiero w cztery dni od powrotu z politycznych wakacji.

– 4 dni 3 godziny 25 minut! Mamy nowy rekord! #dziękujemy – nie krył entuzjazmu na Twitterze Adam Hofman.

Choć radość w partii jest wielka – Kaczyński pobił poprzedni rekord o 14 godzin – niektórzy twierdzą, że prezes już teraz zdolny jest do lepszych wyników.

– Wystarczyło wyrzucić z wywiadu fragment o WSI i Komorowskim i spokojnie dobilibyśmy do pięciu albo może sześciu dni – mówi nam ważny polityk PiS, ale od razu dodaje: – Nie wykluczam, że Adam [Hofman -red.] zostawił to celowo. W ten sposób nie pokazujemy od razu jacy jesteśmy silni.

http://tiny.pl/h3rct

Data: 2013-09-05 16:37:51
Autor: Mark Woydak
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:52283468$0$1455$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Brawo prezesie! Brawo! Dawno nie czytałem tak horrendalnych bredni na temat ekonomii i przyszłości naszego kraju. Jako docelowy przedsiebiorca pojawię się któregoś dnia na pilnie strzeżonej granicy V RP ze szczoteczką, mydełkiem Fa i ręcznikiem frote by po przekroczeniu szlabanu strzeżonego przez uzbrojonych w kosy moherów  oddać się w ich sprawiedliwe ręce. Mam nadzieję, że tuz za słupem granicznym będzie stać pręgierz gdzie zasłużony dla PiS patriota wymierzy mi tęgie baty za smiałość bycia kapitalistycznym zdziercą. obszarnikiem i kułakiem! Dodatkowe baty otrzymam za zdradę ojczyzny! Mam nadzieję, że do tego czasu obozy koncentracyjne będą już zapełnione i zostanę po wychłostaniu deportowany do kapitalistycznego mocodawcy by dorobić się żylaków stojąc przez 12 godzin dziennie przy zmywaku.

MW

Euforia w PiS. Jarosław Kaczyński zaszkodził partii dopiero cztery dni po powrocie