Eugenika - w imię postępu?

Data: 2016-10-03 22:21:43
Autor: LeoTar
Eugenika - w imię postępu?
TVP1 wyświetliła dzisiaj o 20.30 film Grzegorza Brauna zatytułowany "Eugenika - w imię postępu". Warto zobaczyć w kontekście nie tylko toczącej się dyskusji na temat dopuszczalności aborcji. Cały film pod adresem https://www.youtube.com/watch?v=kxghpgRliO0. Naprawdę warto zobaczyć i zastanowić się nad jego przesłaniem.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

Data: 2016-10-03 22:23:01
Autor: u2
Eugenika - w imię postępu?

https://www.youtube.com/watch?v=yNupy_kHD9c

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-10-04 22:21:43
Autor: Anatomek
Wesprzyj. Re: Eugenika
Użytkownik "LeoTar" <LeoTar@wp.pl> napisał w wiadomości

"Eugenika - w imię postępu".

LeoTar

Ile eugenicznych dzieci adoptowałeś ?

W jakiej wysokości finansowo wsparłeś eugeniczne dzieci ?

Data: 2016-10-05 06:33:20
Autor: LeoTar
Wesprzyj. Re: Eugenika
Anatomek pisze:
[...]

Mam syna z zespołem Down', któremu poświęciłem wszystkie siły i środki by go usamodzielnić. Na początku działałem po omacku ale bardzo szybko doszedłem do rozszyfrowania na czym właściwie to usamodzielnienie ma polegać i jak je zrealizować. Na przeszkodzie stanęła jednak jego matka, która nie dała mi nawet szansy na to bym jej wyjaśnił w czym rzecz. Jak to kobieta przekonana o tym, że jako ta która urodziła wie lepiej od ojca o tym czego dziecku potrzeba i jakie elementy a zawierać wychowanie dziecka. I trwa w tym przekonaniu do dnia dzisiejszego zniewalając syna emocjonalnie. A w gruncie rzeczy musi nad nim sprawować władzę gdyż boi się, że bez podpierania się nim nie da sobie rady.

Data: 2016-10-05 07:51:28
Autor: Anatomek
Partia Watykańska ma usta pełne frazesów. Re: Wesprzyj. Re: Eugenika
Anatomek pisze:
[...]

=============
Postaraj się porozumieć z jego matką. Być może
potrzebne bedzie posrednictwo kogoś, kto będzie akceptowany
przez obie strony.

Takich dzieci jest więcej.
Partia Watykańska ma usta pełne frazesów,
a nie słyszałem żeby ktoryś adoptował takie dziecko,
lub regularnie wspierał je finansowo.

Data: 2016-10-05 12:05:01
Autor: t-1
Partia Watykańska ma usta pełne frazesów. Re: Wesprzyj. Re: Eugenika
W dniu 05.10.2016 o 07:51, Anatomek pisze:

Takich dzieci jest więcej.
Partia Watykańska ma usta pełne frazesów,
a nie słyszałem żeby ktoryś adoptował takie dziecko,
lub regularnie wspierał je finansowo.

O, zaraz byś darł mordę, że pedofil.

Data: 2016-10-05 14:55:43
Autor: LeoTar
Anatomek pisze:
[...]

Postaraj się porozumieć z jego matką. Być może potrzebne będzie
posrednictwo kogoś, kto będzie akceptowany przez obie strony.

Porozumienie z jego matką jest możliwe tylko w jednym przypadku: gdy ona sama dojrzeje do tego by się odważyła przed samą sobą przyznać, że w obronie własnego "wewnętrznego dziecka" kłamała i manipulowała (i nadal to robi). Ona sama musi się na to odważyć, musi uwierzyć, że nic się jej z powodu przyznania do manipulacji i kłamstwa nie stanie gdyż tak działa cała żeńska połowa ludzkości a ona jest tylko jedną z tej połowy. Musiałaby sie odważyć "zdradzić" tę połowę w imię przyszłości całej ludzkości tak jak próbowała to zrobić nasza córka Kasia za co została przez matkę sromotnie psychicznie zgwałcona i zniszczona. Skrajnie rozregulowane emocje poniżonej i zniszczonej Kasi stały się przyczyną tego, iż dokonały się tak głębokie zmiany w strukturze informacyjnej jej organizmu, które spowodowały mutacje informacji tzw. genetycznej u jej synka. Jej matka musiałaby więc zaakceptować równie to, że stała się przyczyną deformacji wnuka. Trzeba mieć naprawdę dużo odwagi by coś takiego zaakceptować i rozmówić się z córką. Kiedyś wierzyłem w to, że Teresa M. jest kimś wyjątkowym i że będzie ją stać na taką odwagę, ale ostatnio zwątpiłem w jej zdolność widzenia dalej niż czubek własngo (i babskiego) nosa.

Takich dzieci jest więcej. Partia Watykańska ma usta pełne frazesów,
a nie słyszałem żeby ktoryś adoptował takie dziecko, lub regularnie
wspierał je finansowo.

Żadna organizacja na świecie nie jest w stanie wesprzeć wszystkich ofiar przemocy emocjonalnej w rodzinie u których doszło do widocznych gołym okiem deformacji o tych, którzy cierpią tylko(? i aż) psychicznie nie wspominając. Bo cierpienie, choć nieuświadamiane, dotyczy nas wszystkich chociaż uciekamy od uświadomienia sobie tego by ochronić resztki własnej godności i "wewnętrznego dziecka". Jeżeli zło broni się tak gwałtownie (jak to widzimy w "czarnych protestach") to konieczny jest celowany przymus, który wymusi zbiorową refleksję nad tym, czy aby tradycyjne wychowanie zakazujące wychowania seksualnego dzieci wśród i przez rodziców/wychowawców, nie jest właśnie rozwiązaniem problemu globalnej przemocy, którą wpuścił między swoje wytwory nieświadomie nieświadomy Stwórca.

Data: 2016-10-05 15:28:35
Autor: Naja
Anatomek pisze:
[...]

a że twój syn jest chory na 21 tisomie to czyja wina?

--
<< Smalec to taki dżem ze świni >>

Data: 2016-10-05 15:57:06
Autor: FEniks
Anatomek pisze:
[...]

Matki Teresy zapewne.

Ewa

Data: 2016-10-05 16:34:51
Autor: LeoTar
Anatomek pisze:

[...]

Odezwała się ta, która na pewno nie jest nawet współwinna. Jak mawiają: "na złodzieju czapka gore". Albo mawiają że "dostrzegasz zdzbło słomy w oku blizniego a w swoim belki nie widzisz". Jak to kobieta. ;-)

Data: 2016-10-05 17:48:42
Autor: Kviat
W dniu 2016-10-05 o 16:34, LeoTar pisze:
 Albo mawiają że "dostrzegasz zdzbło słomy w
oku blizniego a w swoim belki nie widzisz".

Ty swojej belki jakoś nie dostrzegasz i jakoś ci to nie przeszkadza.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2016-10-06 09:17:47
Autor: LeoTar
Kviat pisze:
W dniu 2016-10-05 o 16:34, LeoTar pisze:

Albo mawiają że "dostrzegasz zdzbło słomy w
oku blizniego a w swoim belki nie widzisz".

Ty swojej belki jakoś nie dostrzegasz i jakoś ci to nie przeszkadza.

Rzeczywiście była w moim oku uniemożliwiając obiektywne widzenie otaczającej mnie rzeczywistości. Więc wziąłem i usunąłem ją co zaowocowało zmianą mojego paradygmatu wychowawczego.

Teraz już jej nie ma więc i nie ma mi co przeszkadzać. :-)

Data: 2016-10-05 16:30:28
Autor: LeoTar
Anatomek pisze:
[...]

pośrednictwo kogoś, kto będzie akceptowany przez obie strony.

[...]

a nie słyszałem żeby któryś adoptował takie dziecko, lub regularnie
[...]

a że twój syn jest chory na 21 trisomie to czyja wina?

Między nami jest taka różnica, że Ty szukasz winnych a ja szukam przyczyny bez woli obwiniania kogokolwiek. Chcę wyeliminować
niekorzystne zjawisko(a) ale sam, bez woli partnera,  którym współtworzę dziecko, nic nie wskóram. Potrzebna jest zgodna współpraca ale by do tego doszło trzeba zrozumieć i zaakceptować błędne postępowanie (wychowanie) w przeszłości. Bo winnym należałoby okrzyknąć Świadomość, naszego Stwórcę i Pana. Ale przecież jemu też należy wybaczyć gdyż zaczynał tworzenie będąc całkowicie nieświadomym samego siebie i swoich obowiązków.

Data: 2016-10-05 17:27:53
Autor: Marek Czaplicki
LeoTar pisze na pl.soc.polityka w środa, 5 października 2016 16:30:

[...]

Chcesz szukać przyczyn? Jaka jest przyczyna, że opindalasz ludzi, zamiast ich przekonać do swego myślenia? Wg mnie jest prosta. Bo z erystyki zapamiętałeś, że najlepszym argumentem jest ten odnoszący się do osoby, nie do problemu. p.s. widzę, że zacząłeś krospostować nawet na filozofię. brawo. tam też są ludzie.

Data: 2016-10-05 18:34:01
Autor: LeoTar
Marek Czaplicki pisze:
[...]

Gdybym tylko opindalał ludzi, jak twierdzisz, to nigdy nie "sprzedałbym" tego co istotnie mam do powiedzenia i na co tak bardzo Usenetowa społeczność się obrusza. A skoro nie docierają argumenty do tradycjonalistów (widzisz jaki jestem grzeczny) argumenty merytoryczne to trzeba zadziałać na ich emocje. Teraz posługuję się już zaledwie pałeczką w stosunku do pały, której używałem w końcu ubiegłego wieku. ;-)

p.s. widzę, że zacząłeś krospostować nawet na filozofię. brawo. tam też są
ludzie.

Dobrze powiedziane: ludzie. A gdzie i kiedy pojawi się wreszcie dumny Człowiek?

Data: 2016-10-05 18:59:51
Autor: Marek Czaplicki
LeoTar pisze na pl.soc.polityka w środa, 5 października 2016 18:34:

Marek Czaplicki pisze:
[...]

To co masz do powiedzenia można zamknąć w paru zdaniach. "Kobity są be. Najbardziej be te które JA kochałem. Świat jest be do kwadratu, bo mnie nie rozumie. JA jestem naj... we wszystkim." :-)

Data: 2016-10-06 08:40:19
Autor: LeoTar
Marek Czaplicki pisze:
[...]

Widać, że za mało jeszcze wczytałeś se w moje teksty a ponadto występujesz z pozycji, że skoro wskazuję na błędy kobiet to od razu je potępiam. Nic bardziej błędnego, ja jestem kobietom wdzięczny za to, że zmusiły mnie (!) do poszukiwania rozwiązania i - jeżeli spojrzysz na to co piszę bez uprzedzeń - wyśmiewam się z facetów, którzy są ślepi na prowokacje kobiet. A kobiety prowokują gdyż nie mając wiedzy o swoich błędach (tak zostały wychowane i bronią honoru swoich rodzicielek) mają jedyną broń przeciwko tępym mężczyznom: wyzyskiwać i poniżać ich seksualnie a być może kiedyś pojma i zrozumieją o co biega. Bo przepaść między kobietami i mężczyznami musi zostać zasypana a coraz bardziej wymagający świat zmusi obie płci do zmiany i zaakceptowania paradygmatu wychowawczego zapewniającego pokój w naszym świecie. Bo pokój między społeczeństwami w skali globalnej musi być oparty na pokoju między płciami.

Data: 2016-10-06 15:38:05
Autor: Marek Czaplicki
LeoTar pisze na pl.soc.polityka w czwartek, 6 października 2016 08:40:

[...]

A po kiego się w nie wczytywać jak z każdego bije duma, że potrafisz na klawiaturze coś tam skrobnąć. Ja lubię teksty proste i węzłowate. Jedno, dwa, góra trzy zdania. Na więcej szkoda prądu.

Data: 2016-10-06 16:02:33
Autor: LeoTar
Marek Czaplicki pisze:
[...]

Jeżeli pisanie o prawdziwych wydarzeniach i Prawdzie z nich wynikającej to tak: jestem dumny, że mogę o tym pisać. Ale żeby pokazać całą istotę i prostotę Prawdy, którą Kobieta zamotała nieprawdopodobnie trzeba sporo słów użyć więc i piszę pokazując to samo zjawisko z różnych stron. By dotarło wreszcie tych do zakutych końskich łbów nawykłych  tylko do bezmyślnego ciągnięcia wozu zwanego rodziną, że trzeba Kobietę odmitologizować i spojrzeć na nią jak na obiekt zagubiony, ale zarazem niebezpieczny, bo posiłkujący się w kłamstwie seksualną manipulacją. Na to nie powinieneś żałować prądu bo zrozumienie całego diabolicznego oszustwa jest kluczem do zaakceptowania mojej filozofii i wyjścia z zapaści, która zbliża się wielkimi krokami.

Data: 2016-10-06 16:18:45
Autor: Marek Czaplicki
LeoTar pisze na pl.soc.polityka w czwartek, 6 października 2016 16:02:

[...]

To jest grupa dyskusyjna, a nie kółko zwierzeń. Idź na piwo i jak zapłacisz za pięć piw to barman może cię wysłucha.

Data: 2016-10-06 17:01:35
Autor: LeoTar
Marek Czaplicki pisze:
[...]

Nudno się zrobiło na pl.soc.polityka to może uda mi się ją rozruszać? :-)

Data: 2016-10-05 18:06:05
Autor: Naja
Anatomek pisze:
[...]

czy ty aby masz równo pod sufitem? :-) przez chwilą sam twierdziłeś(co zaraz zacytuję) że przez twoją żonę, twój wnuk ma genetyczną chorobę a teraz się wykręcasz jak piskorz mnie obwiniając? hehe, dobre :-))))
[...]

nawiasem mówiąc Nieumywanie w swojej książce twierdzi, że dzieci z downem rodzą się na wskutek niedotlenienia organów płciowych. Może po prostu za starzy byliście żeby płodzić dzieci- OBOJE nie tylko maUżonka. :-)))

--
<< Smalec to taki dżem ze świni >>

Data: 2016-10-05 18:09:47
Autor: Naja
Anatomek pisze:
[...]

:-)))

* popr. Nieumywakin

--
<< Smalec to taki dżem ze świni >>

Data: 2016-10-06 08:06:25
Autor: LeoTar
Naja pisze:

[...]

obwiniając? hehe, dobre :-)))) "Kasia za co została przez matkę
[...]

Nie bierzesz pod uwagę tego, że pośrednio biorę winę również na siebie za to, że nie zapobiegłem działaniom Teresy M. Dla dziecka nie ma znaczenia to, że ja byłem nieświadomym destrukcyjnych poczynań matki - po prostu nie zapobiegłem stopniowo pleniącej się w rodzinie przemocy psychicznej. Zrozumiałem jednak swój błąd, który popełniłem nieświadomie i pod wpływem wychowania przez moich rodziców, i staram się ten błąd naprawić podczas gdy Kobieta nadal chce trwać w tym błędzie gdyż nie ma zaufania do dzieci, że wybaczą jej błąd wychowawczy, który popełniła działając zgodnie z nakazami wychowawczymi wpojonymi jej przez jej rodziców.

[...]

Ja miałem 29 a on 28 lat gdy doszło do zapłodnienia, z którego urodził się Wojtek, nasz Down. A co do przyczyny to zamiast doszukiwać się jej w "niedotlenieniu organów płciowych" trzeba raczej zajrzeć w psychikę, w której akumulują się podstępnie destrukcyjne emocje zaburzające przepływ informacji a przez to wszystkie procesy zachodzące w organizmie. Te destrukcyjne zjawiska nasilają się wraz z wiekiem organizmu a jednym z nich jest wzrost prawdopodobieństwa stworzenia zdeformowanego płodu. Nasila się również psychiczne dążenie takiego starzejącego się (gdyż zniewolonego umysłowo) osobnika do utrzymania w zależności emocjonalnej od siebie jego potomstwa. I szczególnie dotyczy to kobiet, które znacznie bardziej niż meżczyzni zostały skrzywdzone przez swoje matki.

Data: 2016-10-06 12:37:40
Autor: Naja
Naja pisze:

[...]

rozważałeś wariant że cierpisz na jakiś "autystyczny" seksoholizm, która to nieleczona przypadłość zaowocowała poedofilsko-kazirodczymi ciągotami?
przyjmujesz np. że nawet nie  każdy mężczyza ma taki sam temperament seksualny a już podniecenie kobiety nie bierze się z tak prostych, żeby nie powiedzieć prostackich odruchów jak to ma miejsce w przypadku płci brzydkiej. kobieta potrzebuje być podniecona umysłowo przede wszystkim ale również emocjonalnie na koniec słuchowo, węchowo, wzrokowo, więc może twoje obie obie małżonki nie czuły się w  ciągłej(spełniającej twoje kryteria)gotowości seksualnej ponieważ wszystko co sobą reprezentowałeś było mało podniecające. owszem, kobieta może bez podniecenia, ale nie musi :-)))

[...]

być może to ty masz jakiś syndrom niewyżycia i ty przeniosłeś na swojego syna i wnuka poniszczoną pulę genetyczną. nie uważasz że kobieta zmuszana do zbliżenia z kimś kto jej nie podnieca a wręcz odpycha(z różnych przyczyn) jedzie na tym wózku co facet który na okrągło myśli o seksie i wiecznie ją nagabuje bo podnieca go byle co, nawet dziura w serze?
[...]

skrzywdzone przez co? przed nierozwiązany konflikt edypalny?

--
<< Smalec to taki dżem ze świni >>

Data: 2016-10-06 16:17:54
Autor: LeoTar
Naja pisze:

[...]

która to nieleczona przypadłość zaowocowała pedofilsko-kazirodczymi
ciągotami? przyjmujesz np. że nawet nie  każdy mężczyzna ma taki sam
[...]

Widzisz tylko sferę doznań kobiety rolę mężczyzny sprowadzając do narzędzia które ma kobiecie zapewnić komfort psychiczny, poczucie bezpieczeństwa, idealne doznania sensoryczne i jeszcze ma ją dobrze wydupczyć by poczuła się spełniona. A nie pomyślałeś jak czuje sie facet, od którego kobieta tylko oczekuje sama z siebie niczego nie dając? Jest równouprawnienie czy też go nie ma? Ja czułem się przez Teresę M. ciągle tylko wykorzystywany chociaż nie mogę tego powiedzieć o mojej pierwszej żonie, której nieszczęściem było tylko wielkie przywiązanie do rodziców i do brata-blizniaka przez co nie chciała ruszyć dupy ze swojego grajdołka. Ale jako kochanka była wspaniała w przeciwieństwie do Teresy M., która zachowywała się jak kłoda drewna. Moją niedojrzałością okazało się to, że nie mając należycie rozwiniętego poczucia własnej wartości dałem się takiej kłodzie skusić.

[...]

Ty ciągle tylko o doznaniach kobiet, tak jakby to tylko one istniały na
tym świecie. Zapominasz o mężczyznach, ze tak jak i kobiety oni również
maja swoje niezbywalne prawa. A możeś Ty baba i bronisz świętej i
przedwiecznej dominacji tego diabelskiego nasienia, co?

A skoro mowa o tym, że wstrętnym być mogłem pannicy Teresie M. to po
jaką cholerę zadawał się ze mną, żonatym mężczyzną? Czy czasem nie po to
by mieć satysfakcję, by poczuć się przez chwilę dowartościowaną, że
wykradła zakazany owoc swojej konkurentce? Czy to też moja wina?

[...]

O widzę, że coś z tego o czym piszę pozostało w Twojej głowie. ;-)
Ale nie tylko o kompleks Edypa chodzi; równie ważnym albo i nawet
ważniejszym jest rozwiązanie kompleksu Elektry.

Data: 2016-10-05 16:37:57
Autor: LeoTar
FEniks pisze:
W dniu 05.10.2016 o 14:55, LeoTar pisze:

Bo cierpienie, choć nieuświadamiane, dotyczy nas wszystkich

I niech tak zostanie. Cierpienie uszlachetnia.

Ewa

Nie wiesz jak pięknym BĘDZIE świat od cierpienia uwolniony, świat WYZWOLONY od manipulacji, dominacji i psychicznej przemocy.

Data: 2016-10-05 17:35:07
Autor: Kviat
[...]

A walenie w bęben powoduje opad deszczu...

Olałbym te bzdury, w sumie to mniej groźne niż przekonywanie do pedofilii i kazirodztwa, ale młodzież czyta i może przez przypadek trafić na mniej rozgarniętego i jeszcze w to uwierzy.

Tak więc skoro wiemy, że jesteś chory psychicznie i żadnych wniosków z pobytu w ośrodkach leczniczych nie wyciągnąłeś, to przyjmij do wiadomości, że w miarę możliwości będę twoje urojenia prostował.

Mam przykrą dla ciebie wiadomość: opisywanie własnych wyobrażeń, życzeń i urojeń nie spowoduje tego, że staną się rzeczywistością. To tak nie działa.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2016-10-05 17:44:41
Autor: LeoTar
Kviat pisze:
[...]

Miałeś się ponoć skoncentrować na argumentach a nie na inwektywach. Ale jak zwykle skończyło się tylko na obiecankach...

Data: 2016-10-05 18:07:19
Autor: Kviat
W dniu 2016-10-05 o 17:44, LeoTar pisze:

Miałeś się ponoć skoncentrować na argumentach a nie na inwektywach.

Nic takiego nie miałem. Nie ty będziesz decydował na czym będę się koncentrował.

Ale
jak zwykle skończyło się tylko na obiecankach...

Obiecałem, że będę twoje bzdury prostował. Za twoje dodatkowe urojenia nie odpowiadam.
Po prostu kolejny raz twój mózg sprawił ci psikusa... pokaż palcem, w którym miejscu obiecałem ci, że nie będzie inwektyw.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2016-10-05 18:38:41
Autor: LeoTar
Kviat pisze:
[...]

Ale z Ciebie wodolej, hi, hi.

Data: 2016-10-05 08:39:33
Autor: A. Filip
Eugenika - w imię postępu?

LeoTar <LeoTar@wp.pl> pisze:
[...]

Czy w RP3 aborcję dzieci "z zespołem Downa" są
przymusowe/obowiązkowe/wymuszane?
Jakie wsparcie dla dzieci "z zespołem Downa" RP3 oferuje i jakie będzie
oferować po zmniejszeniu listy dozwolonych powodów aborcji?
Ile to będzie kosztować?
,,Życie ludzkie jest ponoć bezcenne ale budżet (NFZ) jest *i będzie* ograniczony."

Chcesz się wpierdalać w *ostrą* bieżącą politykę miej jaja robić to
otwarcie albo wal się prosto na drzewo.  Ja mam do kurwy nędzy dość
dyskusji ala taka jaka była o wyższości armii zawodowej nad armią z
poboru z niezwykle starannym unikaniem kwestii "*JA* nie chce pójść w
kamasze" i "Mnie (już) w kamasze nie wezmą".

Polityczna aborcyjna puszka Pandory została otwarta.  IMHO obecny
kompromis się nie utrzyma a szansę na rozszerzenie wskazań do legalnej
aborcji  (w następnych dwóch kadencjach Sejmu) są większe niż na
ograniczenie. Bardzo wyraźnie większe ale nie przygniatająco większe.
IMHO chamskie przepchnięcie tej ustawy zaostrzającej wychyli wahadło do
przyszłego cofnięcia poza stan obecny.

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2016-10-05 16:57:41
Autor: LeoTar
Eugenika - w imię postępu?
A. Filip pisze:
LeoTar <LeoTar@wp.pl> pisze:

[...]

Jakiekolwiek przyzwolenie na aborcję jest ucieczką od podjęcia chociażby
próby rozwiązania problemu i wyjaśnienia pochodzenia patologicznych
zjawisk biologicznych, psychicznych i społecznych. Wymuszenie zakazu
jest działaniem edukacyjnym oraz stymulujący badania nie tyle ilościowe
co poszukiwanie nowych dróg do rozwiązania zagadki przemocy. To
konieczność zwolnienia od statusu niedopuszczalności regionów kultury
dotychczas zakazanych, którymi interesowali się tylko artyści,
psychiatrzy i... masowi przestępcy.

Jakie wsparcie dla dzieci "z zespołem Downa" RP3 oferuje i jakie
będzie oferować po zmniejszeniu listy dozwolonych powodów aborcji?

Rozwiązanie tkwi w rodzinie i wymaga zmiany dotychczasowej zakazowo-nakazowej "czarnej pedagogiki" na wychowanie otwarte i bez tajemnic. Rodzice mają się stać prawdziwymi nauczycielami życia dla swoich dzieci i to w taki sposób aby te mogły stać się same dla siebie Autorytetami nie potrzebującymi wsparcia wyimaginowanego boskiego pomocnika. By dzieci stały się świadomymi cząstkami Absolutu posiadającymi dostęp do wiedzy absolutnej zdolnymi do natychmiastowego odróżniania Prawdy od Fałszu, Zła od Dobra...

Ile to będzie kosztować? ,,Życie ludzkie jest ponoć bezcenne ale
budżet (NFZ) jest *i będzie* ograniczony."

Jk zmieni się metoda wychowawcza to znikną wszelkie patologie i budżet zamiast się kurczyć zacznie pęcznieć tak, iż trzeba będzie ten wzrost hamować. Znikną koszty obsługi patologii powstałej na kłamstwie i oszustwie.

[...]

Albo przyjęty zostanie totalny zakaz i społeczeństwo zacznie samodzielnie myśleć DLACZEGO ten zakaz obowiązuje albo to społeczeństwo ulegnie zagładzie.

Data: 2016-10-05 17:40:40
Autor: Kviat
Eugenika - w imię postępu?
W dniu 2016-10-05 o 16:57, LeoTar pisze:
[...]

To jest nielogiczne.
Twoja metoda "wychowawcza" jest patologią, więc po wprowadzeniu jej patologia nie zniknie. A wręcz przeciwnie.
Trzeba będzie wydać środki na terapię zgwałconych przez rodziców dzieci.
A to będzie kosztowało dużo więcej niż trauma z powodu klapsa czy niekupienia czekoladowego batonika.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2016-10-06 08:18:27
Autor: LeoTar
Eugenika - w imię postępu?
Kviat pisze:
W dniu 2016-10-05 o 16:57, LeoTar pisze:

Jak zmieni się metoda wychowawcza to znikną wszelkie patologie i budżet
zamiast się kurczyć zacznie pęcznieć tak, iż trzeba będzie ten wzrost
hamować. Znikną koszty obsługi patologii powstałej na kłamstwie i
oszustwie.

To jest nielogiczne.

Co jest nielogiczne?

Twoja metoda "wychowawcza" jest patologią, więc po wprowadzeniu jej
patologia nie zniknie. A wręcz przeciwnie.

A czy nie jest patologiczną obowiązująca, zakazowa metoda wychowawcza? Przecież to w czasie i wskutek jej obowiązywania mamy do czynienia z nasilającymi się procesami degradacji życia biologicznego, niszczeniem środowiska w którym żyjemy, wyniszczającymi totalitaryzmami i, co ostatnio modne, niechęcią do płodzenia dzieci w społeczeństwach materialnego dobrobytu. Coś więc z tą obowiązującą metodą wychowawczą musi być nie w porządku.

Trzeba będzie wydać środki na terapię zgwałconych przez rodziców dzieci.
A to będzie kosztowało dużo więcej niż trauma z powodu klapsa czy
niekupienia czekoladowego batonika.

Tego nie wiesz, czy dzieci będą reagować negatywnie czy pozytywnie. Natomiast powszechnie jest wiadomo dzięki obserwacjom różnych badaczy, że dzieci są co najmniej ciekawe tego jak wygląda życie seksualne dorosłych. Bzdury więc opowiadasz, że na pewno spotka ich trauma. Traumą jest ZAKAZ, gdyż jest to poniżenie dziecka przez dorosłego rodzica. Jest to poniżenie, a zatem przemoc, przez wykazanie się nieufnością, brakiem zaufania w stosunku do dziecka, a zatem okazanie dziecku braku szacunku dla niego. To jest początek "efektu motyla", początek przemocy do której dziecko jest systematycznie wdrażane przez nieświadomego i ślepo zapatrzonego w tradycję rodzica.

Data: 2016-10-06 08:31:41
Autor: Kviat
Eugenika - w imię postępu?
W dniu 2016-10-06 o 08:18, LeoTar pisze:

[...]

Uff... a ja myślałem, że to nie wina pasteryzowanego mleka, zespołów heavy metalowych i Harry'ego Pottera.

[...]

A Ziemia jest płaska. I wklęsła...
Ignorowanie rzeczywistości nie pomoże ci wyjść z choroby.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2016-10-06 09:21:51
Autor: LeoTar
Eugenika - w imię postępu?
Kviat pisze:
[...]

Kpiąc unikasz spotkania z Rzeczywistością.

[...]

Spojrzenie na Rzeczywistość taką jaką ona była pozwoliło mi uwolnić się od uzależnień, które są pokłosiem zakazu. Wszak każdy chce poznać to co zakazane i jeśli mu tego poznania uniemożliwić (zakazując) to czyni sie go od siebie zależnym (uzależnionym).

Data: 2016-10-05 17:57:54
Autor: Kviat
Eugenika - w imię postępu?
W dniu 2016-10-05 o 16:57, LeoTar pisze:

Albo przyjęty zostanie totalny zakaz i społeczeństwo zacznie
samodzielnie myśleć DLACZEGO ten zakaz obowiązuje

Znowu umknął ci fakt, że są państwa gdzie obowiązuje totalny zakaz i doskonale wiadomo dlaczego ten zakaz obowiązuje.
Do władzy doszli fanatycy i chorzy psychicznie.

albo to społeczeństwo
ulegnie zagładzie.

Skoro jest taki zakaz i wiemy dlaczego obowiązuje, a mimo tego społeczeństwo nie uległo zagładzie, to znaczy, że twoja teoria jest kiepska. Delikatnie mówiąc. Podobnie jak pozostałe twoje teorie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2016-10-06 08:29:01
Autor: LeoTar
Eugenika - w imię postępu?
Kviat pisze:
[...]

No właśnie DLACZEGO ten zakaz obowiązuje? Wyjaśnij proszę.

Do władzy doszli fanatycy i chorzy psychicznie.

Cały czas władzę sprawowali i sprawują ludzie chorzy psychicznie, ci,
którzy najbardziej cierpią na brak poczucia własnej wartości, którzy
przez sprawowanie kontroli i wywyższanie się nad innymi dowartościowują
się lecząc się w ten sposób częściowo z kompleksu Edypa. Kobiety zaś
sprawują władzę nad tą sforą tępych facetów i w ten sposób leczą się z
kompleksu Elektry. A tak w przypadku płci męskiej jak i żeńskiej
sprawując władzę nie muszą ufać. I cały czas doskonalą formy
manipulacji, która jest narzędziem do podporządkowywania sobie innych
poza ich świadomością i wolą.

[...]

Ale wszystko się sypie. Jeżeli Ty chcesz możesz czekać aż Ciebie i Tobie podobnych fizyczna zagłada dopadnie. Ja wolę temu przeciwdziałać bo wcale nie jest mi śpieszno do opuszczenia tego świata.

A co do moich teorii to przynajmniej mam jakieś w przeciwieństwie do Ciebie, który nie prezentujesz żadnej a tylko zajmujesz się krytykanctwem cudzych. Zacznij pracować nad jakąś, może wymyślisz nowy proch nie zabijający ludzi.

Data: 2016-10-06 12:04:08
Autor: CookieM
Eugenika - w imię postępu?
W dniu 06.10.2016 o 08:29, LeoTar pisze:
[...]
[...]

Nie wymagaj zbyt wiele od trolli. Oni są integralną częścią Internetu, tak jak pijacy pod budką z piwem.

Data: 2016-10-06 12:18:13
Autor: LeoTar
Eugenika - w imię postępu?
CookieM pisze:
[...]

Doskonale zdaję sobie z tego sprawę, ale nimi też można (i należy) się posiłkować. Trzeba wykorzystać wszystkie dostępne siły i środki, również te destrukcyjne.

Data: 2016-10-06 17:39:43
Autor: Kviat
Eugenika - w imię postępu?
W dniu 2016-10-06 o 12:04, CookieM pisze:
[...]

Przecież nie wymagam zbyt wiele. Trolle czasem są fajne.

Ale ten pedofil zwyczajnie łamie prawo, a to czy wierzy w krasnoludki mam głęboko gdzieś.

Odpisując na jego brednie zwiększam szanse, że odpowiednia komórka policyjna zajmująca się zwalczaniem przestępczości w internecie, w tym pedofilii, w końcu się nim zainteresuje.

Dziwi mnie trochę, że do tej pory mu na to pozwalają. Tam raczej debile nie pracują, więc myślę że to monitorują.
On się czuje bezkarnie, bo nie jest w stanie swoich teorii sprawdzić w praktyce (na szczęście) i dopóki tylko teoretyzuje, to pozornie jest nieszkodliwy.

Przypomnę:
KK
Art. 200b. Kto publicznie propaguje lub pochwala zachowania o charakterze pedofilskim, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

Również publicznie nakłania do łamania poniższych przepisów:
Art. 198. Kto, wykorzystując bezradność innej osoby lub wynikający z
upośledzenia umysłowego lub choroby psychicznej brak zdolności tej osoby do rozpoznania znaczenia czynu lub pokierowania swoim postępowaniem, doprowadza ją do obcowania płciowego lub do poddania się innej czynności seksualnej albo do wykonania takiej czynności,
podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.
Art. 199.
§ 3. Karze określonej w § 2 podlega, kto obcuje płciowo z małoletnim lub
dopuszcza się wobec takiej osoby innej czynności seksualnej albo doprowadza ją do poddania się takim czynnościom albo do ich wykonania, nadużywając zaufania lub udzielając w zamian korzyści majątkowej lub osobistej albo jej obietnicy.

Rodzic gwałcący własne dzieci jak najbardziej wykorzystuje bezradność swoich dzieci i nadużywa ich zaufania. Korzyści osobiste lub takie obietnice są też oczywiste.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2016-10-06 18:31:58
Autor: LeoTar
Eugenika - w imię postępu?
Kviat pisze:
[...]

Masz całkowitą rację pisząc, że: "Rodzic gwałcący własne dzieci jak najbardziej wykorzystuje bezradność swoich dzieci i nadużywa ich zaufania. Korzyści osobiste lub takie obietnic są też oczywiste". Całkowicie się z Tobą zgadzam i wskazuję na osobę, która się tego dopuściła w stosunku do naszych dzieci.

To Teresa Mierzwiak, córka Władysława i Stanisławy, pozbawiła nasze dzieci mojej opieki, wsparcia i pomocy wyrzucając mnie z domu i przerywając kontakt z naszymi dziećmi. Stała się w ten sposób jedyną osobą od której dzieci były uzależnione i której poleceniom musiały się podporządkować pod grozbą porzucenia.

Następnie pozbawioną mojego wsparcia Kasię zmusiła do zeznania, przed sądem rodzinnym we Wrocławiu w naszej sprawie rozwodowej, że oferowałem Kasi pieniądze na naukę w zamian za to, że będzie uprawiała ze mną seks. Kasia, która właśnie co osiągnęła prawną pełnoletność stała się więc przy okazji współuczestniczką matczynej manipulacji i przymusową wspólniczką przestępstwa.

Kolejną ofiarą był nasz Down, Wojtek, którego uzależniła od siebie emocjonalnie z podtekstem seksualnym, który nie tylko, że stał się dla niej umysłowym kopulantem ale i dostarczycielem pieniędzy w twardej walucie, które otrzymuje z USA od 2000 roku z racji mojej niezdolności do pracy, która mnie dopadła w 1999 roku gdy pracowałem w Stanach. Poza tym dysponuje rentą złotówkową, którą otrzymuje nasz syn gdyż jego samego ubezwłasnowolniła.

Sama Teresa M. również otrzymuje pieniądze z USA z tej racji, że jest byłą żoną obywatela USA i ukończyła 62 lata. Zajmuje nasze wspólne mieszkanie we Wrocławiu i śmieje się z naiwności prawa pisanego, które kobietę traktuje jako coś świętego i nietykalnego a całą winą za przemoc domową obciąża mężczyznę. Za nic sobie ma prawo, które dostrzega tylko przemoc fizyczną, której w istocie w większości dopuszczają się mężczyzni nie mogąc sobie poradzić z perfidną manipulacją kobiet a pomija kobiety, które są pierwotnym zródłem zakamuflowanej przemocy psychicznej. Epatując seksem w stosunku do synów uzależniają ich od siebie seksualnie i czynią niezdolnymi do postrzegania spraw takimi jakimi one są. I tego prawo spisane nie dostrzega. Dlatego Temida jest ślepa i niezdolna do odróżnienia ziarna od plew, Prawdy od Fałszu, manipulacji, zakłamania i oszustwa.

Dlatego ja leję z góry na takie prawo sikiem prostym i przyzwyczaj się wreszcie dupku jeden do tego, ze żadnym straszeniem nie wywrzesz na mnie jakiejkolwiek presji. Tym bardziej, że doświadczyłem z dziećmi czegoś czego Tobie, tchórzu, nie było danym przeżyć.

Data: 2016-10-06 18:54:24
Autor: Kviat
Eugenika - w imię postępu?
W dniu 2016-10-06 o 18:31, LeoTar pisze:

Następnie pozbawioną mojego wsparcia Kasię zmusiła do zeznania, przed
sądem rodzinnym we Wrocławiu w naszej sprawie rozwodowej, że oferowałem
Kasi pieniądze na naukę w zamian za to, że będzie uprawiała ze mną seks.

Tak samo "zmusiła" jak sobie uroiłeś, że to dzieci chcą seksu z rodzicem.
Jesteś chory.

Dlatego ja leję z góry na takie prawo sikiem prostym i przyzwyczaj się
wreszcie dupku jeden do tego, ze żadnym straszeniem nie wywrzesz na mnie
jakiejkolwiek presji.

Przyzwyczaj się dupku jeden, że nie będziesz wiecznie bezkarnie łamał prawa.

Tym bardziej, że doświadczyłem z dziećmi czegoś
czego Tobie, tchórzu, nie było danym przeżyć.

I jeszcze się chwali, że własne dzieci skrzywdził...

No ja pierdolę... pozdrawiam wszystkich oszołomów, którzy bronią tego pedofila.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2016-10-06 19:03:30
Autor: LeoTar
Eugenika - w imię postępu?
Kviat pisze:
[...]

Czytaj uważniej bo odpisujesz własnymi urojeniami.

[...]

Prędzej to prawo ulegnie zmianie aniżeli prawnikom uda się złamać mnie.

Tym bardziej, że doświadczyłem z dziećmi czegoś
czego Tobie, tchórzu, nie było danym przeżyć.

I jeszcze się chwali, że własne dzieci skrzywdził...

Gdzie to wyczytałeś?

No ja pierdolę... pozdrawiam wszystkich oszołomów, którzy bronią tego
pedofila.

Nikt mnie nie broni ani też nie musi bronić - bronię się sam Prawdą, którą odkryłem i swoją uczciwością.

Data: 2016-10-16 16:46:44
Autor: Budzik
Eugenika - w imię postępu?
Użytkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

Ja mam do kurwy nędzy dość
dyskusji ala taka jaka była o wyższości armii zawodowej nad armią z
poboru z niezwykle starannym unikaniem kwestii "*JA* nie chce pójść w
kamasze" i "Mnie (już) w kamasze nie wezmą".

Nie gadaj - Tobie znudziła się powierzchowna dyskusja, bez merytorycznych argumentów, za to z ogromem niedopowiedzen, manipulacji etc... No koniec swiata!

Eugenika - w imię postępu?