Eugenika wczoraj

Data: 2013-02-02 17:49:40
Autor: abc
Eugenika wczoraj
Zwolennik Nietzschego, socjalista i wizjoner H.G.Wells (ten 'Wehikułu
czasu' i opisanej w nim ludzkości podzielonej na dekadenckich Elojów i
zjadających ich Marloków), w wydanych w roku 1902 'Przewidywaniach wychwalał
eugenikę - naukę o genetycznym doskonaleniu ludzkiego gatunku, która
wymagała eliminowania słabszych i gorszych.

W roku 1908, na 33 lata przed uruchomieniem komór gazowych, D.H.Lawrence
(ten od 'Kochanka lady Chatterley') wygenerował wizję komory śmierci, do
której przy orkiestrze wprowadzałoby się wszystkich zbędnych ludzi.

Zatruwanie mózgów ludzi takimi, szatańskimi pomysłami stworzyło klimat, w
którym ludzie opętani bezbożną utopią postanowili ją urzeczywistnić.
Powstał faszyzm. Siostra Friedricha Nietzschego - Elisabeth
Nietzsche-Foerster gloryfikowała faszystów, a na jej pogrzebie w roku 1935
ronił łzy sam Fuerer...'

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2013-02-02 19:24:43
Autor: pluton_
Eugenika wczoraj
[...]

A pedofile z pewnej sekty wychwalaja katolicyzm - ideologie o wielostronnym
szkodliwym dzialaniu na czlowieka.

Nullification

Data: 2013-02-02 19:22:22
Autor: u2
Eugenika wczoraj
W dniu 2013-02-02 19:24, pluton_ pisze:
A pedofile z pewnej sekty wychwalaja katolicyzm - ideologie o wielostronnym
szkodliwym dzialaniu na czlowieka.

To ty nalezesz do ubeckiej sekty plutek ? Tak podejrzewalem, ta twoja jednostronnosc w atakach na katolicyzm...-;)

Data: 2013-02-02 19:39:29
Autor: pluton_
Eugenika wczoraj
> [...]

To ty nalezesz do ubeckiej sekty plutek ? Tak podejrzewalem, ta twoja
jednostronnosc w atakach na katolicyzm...-;)

Skad pomysl, ze ja atakuje katolicyzm ?

Nullification

Data: 2013-02-02 21:34:27
Autor: jr
Eugenika wczoraj

-;)

a ty masz nos na czole, czy moze cos innego?

Data: 2013-02-03 08:58:38
Autor: Przemysław M.
Eugenika wczoraj
Dnia Sat, 02 Feb 2013 19:22:22 +0100, Wychodek u2 napisał(a):

[...]

Tolerancja wg PiS.

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-02-03 09:06:27
Autor: u2
Eugenika wczoraj
W dniu 2013-02-03 08:58, Przemysław M. pisze:
[...]

Nigdy nie nalezalem do PiS i nie bede nalezec, a glosowalem tylko raz na Lecha Kaczynskiego, w przeciwienstwie do ciebie. Ja glosowalem na osobe, ty ty glosowales na partie PiS...-;)

Data: 2013-02-02 21:30:49
Autor: jr
Eugenika wczoraj

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:510d440e$0$1227$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
| (ten od 'Kochanka lady Chatterley') wygenerował wizję komory śmierci, do
| której przy orkiestrze wprowadzałoby się wszystkich zbędnych ludzi.

Eugenika jest konsekwencja przeludnienia swiata. Nie lubicie eugeniki? Powinniscie polubic prezerwatywy.

Eugenika wczoraj