Eugeniusz Wróbel uprowadzony spod własnego domu w polarze i kapciach!

Data: 2010-10-17 00:56:35
Autor: Antenka
Eugeniusz Wróbel uprowadzony spod własnego domu w polarze i kapciach!
Co łączy Eugeniusza Wróbla z zamachem pod Smoleńskiem? Dlaczego został
uprowadzony?
POlszewia przystąpiła do ostrego ataku! Były minister uprowadzony spod
własnego domu!

Ostatnio zaangażowany był w powstanie Centrum Kształcenia Kadr
Lotnictwa Cywilnego Europy Środkowo-Wschodniej przy Politechnice
Śląskiej! !!!

Ponadto z jego inicjatywy powstało Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze,
które pod jego nadzorem doprowadziło do uruchomienia i rozbudowy
Międzynarodowego Portu Lotniczego "Katowice" w Pyrzowicach.

Eugeniusz Wróbel chłop jak dąb wzrost 1,92 cm nie był ułomkiem, stąd
domniemywam, że była to zorganizowana akcja w stylu 5:1.

Co wiedział Eugeniusz Wróbel, że podzielił los szyfranta Zielonki???

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Zaginal-b-wiceminister-- -szuka-go-policja-i-rodzina,wid,12764923,wiadomosc.html

Antenka

Data: 2010-10-17 09:55:05
Autor: pluton
[...]

A mogli zastrzelic, jak Blide.

Nullification

Data: 2010-10-17 01:17:39
Autor: Antenka
Eugeniusz Wróbel uprowadzony spod własnego domu w polarze i kapciach!
On 17 Paź, 09:55, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
..

A mogli zastrzelic, jak Blide.<

Co mi imputujesz? Że Wróbel kimbinował coś z węglem tak jak Bacha B. i
dlatego miałby sobie palnąć w łeb tak jak ona? Błędna hipoteza i jest
tak samo "prawdziwa" jak ta, że każdy Ślązak jest górnikiem. :D

Antenka

Data: 2010-10-17 10:22:36
Autor: Marek Czaplicki
Eugeniusz Wróbel uprowadzony spod własnego domu w polarze i kapciach!
Antenka dnia nie październik 17 2010 10:17 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Antenka
a co z nagrodą?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-17 01:28:48
Autor: Antenka
On 17 Paź, 10:22, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
Antenka dnia nie październik 17 2010 10:17 pisze, na grupie pl.soc.polityka:> Antenka

a co z nagrodą?

A masz coś wiarygodnego? Słucham. :-)

Antenka

Data: 2010-10-17 10:33:02
Autor: Marek Czaplicki
Antenka dnia nie październik 17 2010 10:28 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

a potrafisz udowodnić, że dysponujesz 1 mln dolarów? tylko bez teorii
spiskowych jak to masz w zwyczaju. chcesz autentyk, to daj opatrzone swoim
prawdziwym imieniem i nazwiskiem ogłoszenie do prasy.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-17 10:26:42
Autor: Marek Czaplicki
u2 dnia nie październik 17 2010 10:23 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

Antenka dnia nie październik 17 2010 10:17 pisze, na grupie
pl.soc.polityka:
Antenka
a co z nagrodą?

Jaką nagrodą ?
trochę postów wyżej Antenka zaofiarowała
,-- -- [  ]
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-17 10:17:53
Autor: abc
Eugeniusz Wróbel uprowadzony spod własnego domu w polarze i kapciach!
Zauważ pluto, że ten wątek jest o prześladowaniu katolików, a nie o przekrętach w aferze węglowej.  Swoją wiarą wyznawców Blidy podziel się w innym wątku.

Data: 2010-10-17 10:31:22
Autor: pluton
[...]

A ja myslalem, ze ten watek jest o sposobach postepowania sluzb
specjalnych i o przesladowaniach ludzi w polarze i w kapciach.

Za czasow pisu sluzby strzelaly do ludzi, teraz nie strzelajš.

Co do katolicyzmu, to z tego Wrobla pewnie taki katolik,
jak z Kaczynskiego albo Rydzyka.

Nullification

Data: 2010-10-17 19:41:35
Autor: Piotr Nikodem Miesiączek

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4cbab133$0$22808$65785112news.neostrada.pl...
Zauważ pluto, że ten wątek jest o prześladowaniu katolików, a nie o przekrętach w aferze węglowej.  Swoją wiarą wyznawców Blidy podziel się w innym wątku.

Co najmniej 13 ofiar wykorzystywania seksualnego ze strony ksiezy i przedstawicieli belgijskiego Kosciola popelnilo samobójstwo - glosi ujawniony raport komisji badajacej przypadki pedofilii i innych naduzyc - informuje BBC NEWS. Raport zwraca uwage, ze "jedna z ofiar miala 2 lata, piec mialo 4 lata, osiem 5 lat, zas dziesiec - 7 lat".

Raport opublikowano w internecie. W sumie komisja dostala 327 skarg od mezczyzn i 161 pochodzacych od kobiet, z tym, ze czesci nie zarejestrowano z braku wystarczajacych danych. 70% ofiar to osoby obecnie 40-70-letnie; wiekszosc badanych przez komisje przypadków dotyczy lat 50. i 60. Ich liczba wyraznie spada do polowy lat 80., co wynika ze spadku liczby ksiezy w szkolnictwie.

Komisja stwierdzila, ze o ile na molestowanie seksualne chlopcy byli najbardziej narazeni w wieku 10-14 lat, to dziewczeta i kobiety stawaly sie ofiarami ksiezy (albo innych osób podlegajacych strukturom belgijskiego Kosciola) w starszym wieku.
Wiele skarg splynelo do komisji po ujawnieniu w kwietniu biezacego roku, ze biskup Brugii Roger Vangheluwe przez wiele lat wykorzystywal seksualnie swojego mlodego krewnego. Biskup podal sie do dymisji, która przyjal papiez Benedykt XVI, i zamieszkal w jednym z flamandzkich klasztorów.
Prasa ujawnila potem, ze byly prymas Belgii, kardynal Godfried Danneels zabiegal, by ten przypadek biskupa-pedofila nie ujrzal swiatla dziennego, usilujac osobiscie przekonac ofiare do milczenia. W mijajacym tygodniu cieszacy sie dotad szacunkiem i popularnoscia kardynal, uwazany za przedstawiciela Kosciola liberalnego i otwartego, przyznal sie do bledu i wyrazil zal, ze wczesniej nie naklonil biskupa do odejscia.
Od poczatku roku nastepca Danneelsa, nowym prymasem Belgii i arcybiskupem diecezji Bruksela-Mechelen jest Andre-Joseph Leonard. Zapowiedzial on, ze nigdy wiecej nie bedzie "milczenia i zatajania" skandalu pedofilii i zapewnil, ze Kosciól katolicki chce "odwrócic karte". W maju episkopat Belgii poprosil o wybaczenie za wszystkie przypadki pedofilii, których dopuscili sie przedstawiciele Kosciola, a takze za milczenie i brak odpowiedniej reakcji ze strony hierarchii. Kosciól apeluje do wszystkich ofiar, by zglaszaly swoje przypadki wymiarowi sprawiedliwosci, zapewniajac, ze bedzie wspólpracowal w sciganiu sprawców.

Komisja badajaca przypadki naduzyc rozwiazala sie w lipcu po zajeciu jej dokumentacji przez wymiar sprawiedliwosci prowadzacy osobne sledztwo. W najblizszych dniach belgijski Kosciól ma przedstawic nowa inicjatywe, by zadoscuczynic ofiarom wykorzystywania seksualnego.

Data: 2010-10-17 13:56:11
Autor: Askay

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:102a1e15-0ec2-4fd1-a97e-f287cbffd629u10g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

Powoli wszystko zaczyna się układać! Za zamachem stoją Tusk, Komorowski i ich ludzie! Na pewno maczał w tym swoje kgbowskie paluchy Putin! Prawda wyjdzie na wierzch! Pełowcy, wasze dni są policzone! Prawdziwy Polacy rozliczą rosyjskich sługusów!

A.

Data: 2010-10-17 14:34:12
Autor: heÂŽsk
Eugeniusz Wróbel uprowadzony spod własnego domu w polarze i kapciach!
On Sun, 17 Oct 2010 13:56:11 +0200, "Askay" <askay@comsomol.ru> wrote:
 [...]

[...]

 wez sie lepiej za nauke bo tatko zloi ci tylek za polityke!

Data: 2010-10-17 06:15:20
Autor: magdaverakosiorek
Eugeniusz Wróbel uprowadzony spod własnego domu w polarze i kapciach!
On Oct 17, 7:34 am, he(R)sk <bigbred...@interia.pl> wrote:
On Sun, 17 Oct 2010 13:56:11 +0200, "Askay" <as...@comsomol.ru> wrote:

 [...]

> [...]
> rozliczą rosyjskich sługusów!

> A.

 wez sie lepiej za nauke bo tatko zloi ci tylek za polityke!

Zośka zna ich, to bardzo porządna PiS-owska rodzina.

Niestety nawet w najlepszych rodzinach zdarzają się drobne
nieporozumienia.

Tatuś ni chciał dać synkowi na wyjazd do USA więc synek go
poćwiartował i wrzucił do zbiornika wodnego.
No cóż, zdarza się.

Moralną odpowiedzialność ponosi rząd Tuska i PO bo stworzyli fatalna
atmosferę w kraju.

magdavera

Data: 2010-10-17 15:44:17
Autor: raff
[...]

Hmm, "spor swiatopogladowy" ? Czyli synalek byl z PO ?

PO zaczyna mordowac PiSowcow ? Racje mial Palikot o tej krwi.

http://www.rp.pl/artykul/550504-Syn-wiceministra-przyznal-sie-do-zabojstwa.html

R.

Data: 2010-10-17 14:19:31
Autor: Jarek nie obronił kżyża
[...]

A synuś sobie poradził, idioto.

Przemysław Warzywny

--

I dodaje, że szyld PiS nie jest atutem w wyborach samorządowych. - Firma piarowska ostrzegała nas, żebyśmy nie eksponowali partyjnego logo, bo się źle kojarzy - zaznacza nasz rozmówca.

Data: 2010-10-17 11:41:25
Autor: Antenka
Eugeniusz Wróbel uprowadzony spod własnego domu w polarze i kapciach!
On 17 Paź, 14:19, Jarek nie obroniĹ  kĹźyĹźa <Brońmy RP przed napisał

A synuś sobie poradził, idioto.<

Ojciec porządny, a psychiczny synalek  był podobno z PO-bandy.
Wykonywał tylko rozkazy kominiarza i spólki.

I tylko nie idioto, ty kupo kupy! Jak już to "idiotko", co akurat w
moi przypadku nie ma zastosowania :-P. Jestem bardzoo mondra ooo! A
teraz spadaj bo zaczyna śmierdzieć...fuj!

Antenka

P.s. Moje przypuszczenia były trafne. Wrzucili go do wody tak jak
szyfranta Zielonkę :-/

Data: 2010-10-17 11:47:23
Autor: magdaverakosiorek
On Oct 17, 1:41 pm, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

teraz spadaj bo zaczyna śmierdzieć...fuj!

Antenka

P.s. Moje przypuszczenia były trafne. Wrzucili go do wody tak jak

Podobno kapci nie poćwiartował. Nadają sie do użytku.
magdavera

Data: 2010-10-17 15:29:53
Autor: cyc
[...]

Byl "umoczony " w zamach !!!, to oczywiste !!.

cyc

Data: 2010-10-17 19:51:40
Autor: boukun
[...]

Spytaj jego syna moherówo.

--
boukun

Staliśmy się słynni z głupoty na całym świecie i Lech Kaczyński na
Wawelu jest symbolem tej głupoty - Janusz Palikot

Data: 2010-10-17 14:56:51
Autor: Antenka
Eugeniusz Wróbel uprowadzony spod własnego domu w polarze i kapciach!
On 17 Paź, 19:51, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Spytaj jego syna moherówo.<

Bleee...na horyzoncie pojawił się największy nierób z psp.

Antenka

Eugeniusz Wróbel uprowadzony spod własnego domu w polarze i kapciach!