Eunduro na weekend czyli wyp ożyczalnia, szkółka, .. ? - byle nie kupować

Data: 2009-05-09 01:09:47
Autor: greg
Eunduro na weekend czyli wyp ożyczalnia, szkółka, .. ? - byle nie kupować

Użytkownik "fv" <fake@cybax.com> napisał w wiadomości news:gtrha8$foc$1inews.gazeta.pl...
Cześć!

Ostatnio chodzi mi po głowie zakup lekkiego enduro-miejskiego motocykla 4T (+homologacja!) typu KLX
250, DR350/400 czy WR 250. Jednak koszty tego przedsięwzięcia są bardzo wysokie jak na moje chwilowe
możliwości (za 10 tys byłaby nadal jeszcze bieda, plus ubiór).

Za dyche endurak to juz pełny lans... :-) A ty mowisz bieda?

Ja sie tez czaje na cóś takiego ale na xr 250 raczej,  bo ja jestem hondolubny; wr 250 to juz straszny zapierdalacz, choć zależy co kto lubi, na mnie za mocny.

Celuje zeby wiecej jak 6 kpln nie wydać (na moto, ciuchy mam), no i ja to tylko w teren, na miasto mam transalpa.

Niestety wybór niewielki obecnie, trzeba poczekać do jesieni  - tak myÅ›le.

pozdro

greg

Eunduro na weekend czyli wyp ożyczalnia, szkółka, .. ? - byle nie kupować