Eunduro na weekend czyli wypożyczalnia, szk ółka, .. ? - byle nie kupować

Data: 2009-05-06 10:29:29
Autor: Drutek
Eunduro na weekend czyli wypożyczalnia, szk ółka, .. ? - byle nie kupować
fv pisze:
Cześć!

Ostatnio chodzi mi po głowie zakup lekkiego enduro-miejskiego motocykla 4T (+homologacja!) typu KLX
250, DR350/400 czy WR 250. Jednak koszty tego przedsięwzięcia są bardzo wysokie jak na moje chwilowe
możliwości (za 10 tys byłaby nadal jeszcze bieda, plus ubiór).

Czy jest jakiś sposób aby (Warszawa i okolice) pojeździć sobie w lekkim terenie, _nie_ posiadając na
własność motocykla? Jakaś szkółka, kursy, wypożyczalnia? Coś innego?

Demczuk :)

pzd

Drutek

--
klx; 1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; fjr; fxr;
ZÅ‚oty Felkowski Braincap'07

Data: 2009-05-06 10:33:33
Autor: gildor
Drutek pisze:
fv pisze:
[...]

też pomyslalem, ale maja komplet juz na 2009! czad

--
gildor
9'99

Eunduro na weekend czyli wypożyczalnia, szk ółka, .. ? - byle nie kupować