Eurasy - kantor, net, czy przewalutowanie?

Data: 2013-07-25 16:48:59
Autor: pwz
Eurasy - kantor, net, czy przewalutowanie?
W dniu 2013-07-24 20:05, pwz pisze:
Ehlo!
No i mnie dopadł urlop. Na który muszę kupić trochę (jakieś 1-1,5k)
euro. Jako że nie mam doświadczenia w tej branży, odwołuję się do
Grupowej Mądrości: gdzie najlepiej (czytaj: szybko, solidnie, w dobrej
cenie) dokonać zakupu? Czy po prostu wybrać jakiś kantor (z dobrym
przelicznikiem), czy przy takich drobnych kwotach nie bujać się z
kantorem i kupić w banku, czy może przez sieć - jeżeli tak, to w jakimś
specjalnym e-kantorze? Czy np. może przewalutować w Aliorze i wypłacić
sobie to w kasie?
Acha, oczywiście chodzi o otrzymanie gotówki...
Proszę o wskazówki i praktyczne porady
pwz

Pięknie dziękuję wszystkim w tym wątku za pomoc; dzięki Waszej pomocy poradziłem sobie i za dużo kasy nie straciłem (zyskując czas, który bym zmarnował na poszukiwania i przeliczenia). xcpy - użyłem kodu polecającego, dzięki :-)
pwz

Eurasy - kantor, net, czy przewalutowanie?