Euro 2012: BBC (wywiad MI6) ostrzega przed bombą

Data: 2012-06-05 16:32:49
Autor: Marcin Rolicki
Euro 2012: BBC (wywiad MI6) ostrzega przed bombą
Ten cały zaskakujący film wyemitowany przez BBC w porze najwyższej
oglądalności o rasizmie w Polsce jest po to, aby ostrzec Anglików przed bombą
w Warszawie w czasie Euro. A autorstwo filmu jest brytyjskiego wywiadu MI6. Jeśli BBC kazuje nie przyjeżdżać do Polski, bo w Polsce jest rasizm, a w
Polsce nie ma rasizmu, to o co tu chodzi, żeby nie przyjeżdżać? Ten film to
nic innego jak ostrzenie wywiadu brytyjskiego.

Są nimi słowa Sola Campbella, który w filmie o Euro 2012 wyemitowanym
dwudziestego ósmego maja w BBC powiedział: "Zostańcie w domu, kibicujcie przed
telewizorami. Nie ryzykujcie, ponieważ możecie wrócić do domu w trumnie!". W
ten sposób MI6 próbuje ostrzec obywateli brytyjskich przed  śmiercionośnymi
bombami. Skąd to wiadomo.  W filmie BBC można to poznać z czytania z twarzy
autora wypowiadanych słów , że nie były jego własne a kazano mu to powiedzieć.
 Zaskakujące dlaczego wywiad brytyjski nie współpracuje z polskim, nie
ostrzega wywiadu polskiego. Odpowiedź jest tylko jedna:  brytyjski wywiad nie
współpracuje, bo nie może. Wywiad brytyjski nie może ostrzegać przed bombami
państwa, które samo bombę przygotowuje. Inaczej nie da się tego wyjaśnić.
Autorstwo zamachu w którym "Brytyjczycy mogą wrócić w trumnie" jest wewnątrz,
w Polsce pośród tak zwanych komunoruskich. Inaczej by było gdyby bomby
podkładał ktoś z zewnątrz. Tak ten na pozór dokument BBC alias MI6 należy
odczytać. Tylko, mieszkańcy Warszawy nie wiedzą jeszcze, co się za tymi
słowami w filmie BBC kryje. Najlepiej na Euro wyjechać z Warszawy i każdego
innego miasta Euro w Polsce. Chodzi, żeby poinformować zakamuflowanie, żeby
nie przyjeżdżać, bo jest rasizm, a chodzi o to, żeby poinformować, żeby nie
przyjeżdżać, bo można "wrócić w w trumnie", ale z innego prawdziwego powodu. Z
jakiego wiadomo, o którym wie brytyjski wywiad MI6.

Data: 2012-06-05 19:00:26
Autor: Arek.
Euro 2012: BBC (wywiad MI6) ostrzega przed bombą
jak chcesz to mogę załatwić DOBREGO LEKARZA lub szpital bez klamek

Arek.

Data: 2012-06-05 12:47:30
Autor: Terry Jonesty
Euro 2012: BBC (wywiad MI6) ostrzega przed bombą
On 5 Cze, 19:00, "Arek." <a...@arbuzowa.2a.pl> wrote:
jak chcesz to mogę załatwić

Oczywiście nie wierzę w bomby podkładane przez MI6 - ALE zamch Al-
Kaidy czy kogoś innego podczas mistrzostw EURO jest jak najnbardziej
pradopodobny.

Data: 2012-06-05 20:24:00
Autor: Marcin Rolicki
[...]

BBC to BBC, jeśli wokół tej sytuacji odbywa się taniec kosztem wizerunku
stacji musimy być przygotowani, że bezwzględnie nie należy ani krzty ufać
ludziom "przygotowującym tajemniczy lot balonem Komorowskiego". --

Data: 2012-06-05 13:49:16
Autor: Terry Jonesty
On 5 Cze, 22:24, "Marcin Rolicki" <mn.rolicki.WYT...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

stacji musimy być przygotowani, że bezwzględnie nie należy ani krzty ufać
ludziom "przygotowującym tajemniczy lot balonem Komorowskiego".

raczej nie wierzę w bombę atomową w walizce (niby skąd?) - ani tym
bardziej, że przygotowuje ją MI6 (niby PO CO?) - ale myślę, że tzw.
"BRUDNA BOMBA" jest jak najbardziej prawdopodbna... a efekt byłby
DEWASTUJĄCY: to byłby nie tylko koniec Tuska i PO - ale także całej
Unii Europejskiej!

Data: 2012-06-06 23:45:07
Autor: Jingiel
Euro 2012: BBC (wywiad MI6) ostrzega przed bombą

"BRUDNA BOMBA" jest jak najbardziej prawdopodbna... a efekt byłby
DEWASTUJĄCY: to byłby nie tylko koniec Tuska i PO - ale także całej
Unii Europejskiej!

Co ty opowiadasz. To byłby koniec świata. A wszystko przez Tuska. Zresztą Kaczyńskiego też. A w ogóle to zmień lekarza, bo ten u którego się leczysz oszukuje cię
--

Jingiel

Data: 2012-06-07 11:48:12
Autor: Marcin Rolicki
Euro 2012: BBC (wywiad MI6) ostrzega przed bombą
[CIACH] zmień lekarza, bo ten u którego  się leczysz oszukuje cię

Zresztą lekarz mi o nie jednych sprawach powiedział, ma szerokie kontakty,
wśród innych lekarzy też i jest dobrze poinformowany. A z drugiej strony
ciekawe jak funkcjonują w czasie takiego zagrożenia szpitale wojskowe i jakie
szkolenia lekarze tam przechodzą.

Data: 2012-06-08 16:10:28
Autor: Terry Jonesty
On 6 Cze, 23:45, Jingiel <x...@xxx.xx> wrote:
> [...]

Co ty opowiadasz. To byłby koniec świata. A wszystko przez Tuska.
Zresztą Kaczyńskiego też. A w ogóle to zmień lekarza, bo ten u którego

po co te zacietrzewienie - my tutaj po dżentelmeńsku teoretyzujemy a
Ty się wściekasz...

a teraz na logikę: "brudna bomba" w Warszawie - inymi słowy Czarnobyl
w Centrum Warszawy *i to jeszcze podczas "Euro2012" - czy sobie
wyobrażasz jaki byłby to CHAOS?

Data: 2012-06-11 16:30:53
Autor: Yerine Ictimai
Terry Jonesty wrote:
a teraz na logikę: "brudna bomba" w Warszawie - inymi słowy Czarnobyl
w Centrum Warszawy *i to jeszcze podczas "Euro2012" - czy sobie
wyobrażasz jaki byłby to CHAOS?

eee tam, jak znam zycie to zatajono by cala sprawe i zadbano aby
liczniki Geigera okazaly sie niemozliwe do zdobycia dla prywatnych
ludzi a w mediach ciagle by robiono wode z mozgow, np. trabiono, ze to
porachunki gangow jakiegos Perszinga z Malizna a potem by puscili M
jak milosc lub Na Wspolnej, extra wydanie "Arkana Magii", Psich
Adopcji lub Golo i Wesolo
a zeby bylo cos w realu to rzuciliby kilka promocji do hipermarketow,
m.in. w Realu ;)

Data: 2012-06-12 06:05:18
Autor: Marcin Rolicki
Euro 2012: BBC (wywiad MI6) ostrzega przed bombą

eee tam, jak znam zycie to zatajono by cala sprawe i zadbano aby
[CIACH]

Odpowiedni ludzie przykrywający każdą sprawę są już zatrudnieni w TVP w
Warszawie. Właściwie, biorąc to pod uwagę, nie wiadomo, co się stało
faktycznie wczoraj na Ukrainie.

Data: 2012-06-12 04:35:19
Autor: Yerine Ictimai
Euro 2012: BBC (wywiad MI6) ostrzega przed bombą
On Jun 12, 8:05 am, "Marcin Rolicki" <mn.rolicki.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
> eee tam, jak znam zycie to zatajono by cala sprawe i zadbano aby
> [CIACH]

Odpowiedni ludzie przykrywający każdą sprawę są już zatrudnieni w TVP

to oczywiste, i w innych panstwach tez tak jest (a juz na pewno w
Rosji)

Właściwie, biorąc to pod uwagę, nie wiadomo, co się stało
faktycznie wczoraj na Ukrainie.

a co sie wlasciwie tam stalo - bo wyznam, ze nie ogladam tych meczy,
mam szczerze gleboko w du... kto z kim gra i czy wygra i czy "Franek
pieeeeeknie strzelil bramke" lub czy Bolek slicznie kopna pileczke czy
cos tam jeszcze...

Bardziej mnie intersuje czy obcy biznes nie zrobi SZAMBA wokol domow
wydobywajac gaz lupkowy (i zabierajac go do siebie a w zamian Polsce
"gow... z makiem pasternakiem")

Data: 2012-06-14 05:24:03
Autor: Marcin Rolicki
Euro 2012: BBC (wywiad MI6) ostrzega przed bombą

a co sie wlasciwie tam stalo - bo wyznam, ze nie ogladam tych meczy,

Nastąpił wybuch w tramwaju w Dniepropietrowsku. Zranionych zostało 9 osób.
Media podają lakoniczne informacje, nie ma mowy też to narodowości zranionych
osób. Jak to była zwykle w tych przypadkach. Oficjalnie przyczyną wybuchu jest
"skrzynka z prochem przewożona przez myśliwego". Co rzuca cień na organizację
i jest pstryczkiem w nos, wszystko dziwnie wygląda, pod tytułem "można wnieść
do tramwaju pełnym ludzi materiał wybuchowy". Rozpoczęła się mała
destabilizacja EURO 2012. Kto organizuje takie akcje ? Wiadomo.

Data: 2012-06-14 06:39:14
Autor: Yerine Ictimai
Euro 2012: BBC (wywiad MI6) ostrzega przed bombą
On Jun 14, 7:24 am, "Marcin Rolicki" <mn.rolicki.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
> [...]

i jest pstryczkiem w nos, wszystko dziwnie wygląda, pod tytułem "można wnieść
do tramwaju pełnym ludzi materiał wybuchowy". Rozpoczęła się mała

mozesz podac jakis link do tej informacji?
Rzeczywiscie przyczyna podana jest "szyta grubymi nicmi"...

Data: 2012-06-16 08:21:49
Autor: Marcin Rolicki
Euro 2012: BBC (wywiad MI6) ostrzega przed bombą

mozesz podac jakis link do tej informacji?

Choćby tutaj: http://www.rp.pl/artykul/890286.html

Rzeczpospolita: "Wybuch w tramwaju w Dniepropietrowsku"

czy za granicą:

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2157581/Ukrainian-tram-explosion-Gunpowder-carried-passenger-ignites-accident-Dnipropetrovsk.html

DailyMail: Nine injured in Ukrainian tram explosion after 'gunpowder carried
by passenger ignites by accident' in Dnipropetrovsk

Rzeczywiscie przyczyna podana jest "szyta grubymi nicmi"...

Odkąd Polsce przyznano organizację Euro było oczywiste, że dojdzie do
bezpardonowej akcji sabotowania turnieju i jak może wyczuć z tego dziwnego
rozwoju sytuacji, jakieś przemarsze Rosjan, mały wybuch w tramwaju, to jest
dopiero wstęp do czegoś większego. --

Data: 2012-06-07 23:22:36
Autor: Marcin Rolicki
[...]

Wrogie siły jak przystało na tego typu ludzi mają zawsze w pogotowiu plan B.
Gdyby plan A się nie udało lub przeszkodzono w jego przeprowadzeniu. Przemarsz
ulicami Warszawy oraz starcie się z organizatorami wcześniejszego innego
marszu doprowadzi do zamieszek, walk ulicznych, zginie kilkadziesiąt Rosjan i
rzuci cień na dalsze rozgrywki Euro 2012. Za co Moskwa zrości sobie prawo do
odpowiedzi odwetowej i uderzy jednorazowo na Warszawę rakietą Iskander. To
Euro się nie odbędzie.

Data: 2012-06-08 16:22:57
Autor: Terry Jonesty
On 5 Cze, 22:49, Terry Jonesty <tttrrraaaiii...@gmail.com> wrote:
raczej nie wierzę w bombę atomową w walizce (niby skąd?) - ani tym
bardziej, że przygotowuje ją MI6 (niby PO CO?)

Tak sie nad tym zastanawiam i przemknelo mi przez mysl, ze taka bomba
w Warszawie podczas Euro i powiedzmy obarczenie wina Iranu to moglaby
byc prowokacja przed UDERZENIEM NA IRAN,
cos tak jak "prowokacja na radiostacji w Gliwicach" dokonana przez
hitlerowcow tuz przed atakiem na Polske w 1939r.
Prosze sobie wyobrazic: "brudna bomba" - lub malutka bomba atomowa w
walizce zdetonowana w Warszawie podczas Euro. Potem CIA oglasza, ze
"wykryla, iz zrobil to Hezollah a bombe dostal wprost do wladz Iranu".
Potem co? ODWET!  innymi slowy zmasowany atak na Iran przy POPARCIU
SWIATOWEJ OPINII publicznej...

Data: 2012-06-10 00:05:25
Autor: Marcin Rolicki
Euro 2012: BBC (wywiad MI6) ostrzega przed bombą

Tak sie nad tym zastanawiam i przemknelo mi przez mysl, ze taka bomba
w Warszawie podczas Euro [CIACH]

Te analizy są mijające się z celem. Za zamachem i destabilizacją stoją tylko i
wyłącznie komunoruscy. Cała organizacja Euro 2012 przez Polskę to celowy
efekt, aby Polska nie wybudowała elektrowni atomowej a budowała przez pięć lat
stadiony. Wysokim kosztem dla budżetu. Aby na kolejne lata uzależnić Polskę
energetycznie od Rosji. Bomba i zamach pozwoli Rosji upiec dwie pieczenie na
jednym ogniu: Polska zostanie ośmieszona na arenie międzynarodowej (sygnał dla
świata, Polska nie potrafi zorganizować Euro (tak samo jak nie potrafi
zorganizować wizyty prezydenta) i druga korzyść dla Rosji nie powstanie w
Polsce elektrownia atomowa. Trwałe uzależnienie energetyczne ludzi. Dlatego prawdopodobnie celem ataku będą wartościowi uznani w świecie ludzie,
którzy pozwolą Rosji osiągnąć efektowny rezultat. --

Data: 2012-06-05 20:09:58
Autor: Marcin Rolicki
Euro 2012: BBC (wywiad MI6) ostrzega przed bombą

jak chcesz to mogę załatwić DOBREGO LEKARZA lub szpital bez klamek

To jest groźba? Podobno w Polsce mamy demokrację i wolność słowa. --

Data: 2012-06-07 06:38:11
Autor: Jingiel
W dniu 2012-06-05 22:09, Marcin Rolicki pisze:

jak chcesz to mogę załatwić DOBREGO LEKARZA lub szpital bez klamek

To jest groźba? Podobno w Polsce mamy demokrację i wolność słowa.

No to jak mamy wolność słowa to pewnie możemy głośno myśleć o tobie co chcemy. Na razie to ty straszysz ludzi bombami atomowymi. Wypij sobie melissę, weź lekarstwa i idź spokojnie do łóżka.

--

Jingiel

Data: 2012-06-07 10:43:32
Autor: Marcin Rolicki
Euro 2012: BBC (wywiad MI6) ostrzega przed bombą

No to jak mamy wolność słowa ... [CIACH]

Ja rozumiem, że komunoruscy potrzebują atmosfery, w której mogą swobodnie
działać. I przeprowadzać swoje operacyjne plany polityczne. Zagrożenie
pochodzi od komunoruskich i melisa będzie potrzebna tym, którzy poznają na
sobie skutki ich działania a w konsekwncji cała Polska. Zamach bombowy, a jak
należy wieżyć BBC i dziwne zachowania reprezentacji angielskiej, wepchnie
Polskę na lata na margines niestabilnych postkomunistycznych republik. W tej
chcwili Polacy płacą, płacą 20% (t.j. 3 miliardy złotych) więcej za gaz od
innych nacji Europy. Dlatego też są zamykane szkoły. Komunoruscy to samo zło.

Data: 2012-06-07 11:25:59
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 07 Jun 2012 06:38:11 +0200, Jingiel napisał(a):

W dniu 2012-06-05 22:09, Marcin Rolicki pisze:

Masz jakąś perwersyjną uciechę seksualną w wyciąganiu TEGO z KF większości
użytkowników tej grupy?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-06-07 11:25:44
Autor: Marcin Rolicki
Euro 2012: BBC (wywiad MI6) ostrzega przed bombą

Masz jakąś perwersyjną uciechę seksualną w wyciąganiu TEGO z KF większości
użytkowników tej grupy?

Wysadzenie kamienic w Moskwie przez FSB to jest dopiero perwersja. W 1999 w zginęło ponad trzysta ludzi w serii zamachów na mieszkańców w Moskwie. A wiele
zostało rannych i trwale okaleczonych. Zamachy inspirowała rosyjska służba
specjalna FSB (dawniej KGB). Te serie miały uzasadnić cele polityczne
ówczesnej władzy. Napisał to podpułkownik tejże służby FSB Aleksander
Litwinienko w opublikowanej książce. Został okrutnie zabity środkami
promieniotwórczymi w 2006 roku w Londynie. To była dopiero perwersyjne
działania na żywej tkance społecznej.

Data: 2012-06-07 11:36:20
Autor: Marcin Rolicki
Euro 2012: BBC (wywiad MI6) ostrzega przed bombą

Masz jakąś perwersyjną uciechę seksualną w wyciąganiu TEGO z KF większości
użytkowników tej grupy?

Przeanalizuj może dane z Wikipedii, zamiast się ośmieszać niewiedzą:
Zamachy bombowe na budynki mieszkalne w Rosji (1999)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zamachy_bombowe_na_budynki_mieszkalne_w_Rosji_%281999%29

Aleksander Litwinienko
http://pl.wikipedia.org/wiki/Aleksandr_Litwinienko

--

Euro 2012: BBC (wywiad MI6) ostrzega przed bombą