Euro 2012: będzie kompromitacja?-uważają eksperci! też mi nowina przecież PO niczego niezrobilo dobrego!

Data: 2011-04-18 03:57:35
Autor: muto2100
Euro 2012: będzie kompromitacja?-uważają eksperci! też mi nowina przecież PO niczego niezrobilo dobrego!
dopiero   byloby    sensacjia     jakby    cos    zrobili
pozytywnego?!

http://niezalezna.pl/9270-euro-2012-bedzie-kompromitacja

Euro 2012: będzie kompromitacja?-uważają eksperci! też mi nowina przecież PO niczego niezrobilo dobrego!