Euro 2012 transmisje-pytanko

Data: 2012-05-18 06:49:09
Autor: krasnoludkow7
Euro 2012 transmisje-pytanko
On Tuesday, May 15, 2012 9:59:30 AM UTC+2, sebcio wrote:
Szukam w Google ale nie mogę znaleĽć
Czy wszystkie mecze euro 2012 będ± transmitowane "na żywo" czy tylko może te "ważne" czyli występy gospodarzy a potem faza pucharowa???

To ja się podepnę do pytania.
Czy wie kto¶ o możliwo¶ci obejrzenia w sieci retransmisji ze spotkań po ich zakończeniu?

Data: 2012-05-20 11:26:54
Autor: sebcio
W dniu 2012-05-18 15:49, krasnoludkow7@gmail.com pisze:
On Tuesday, May 15, 2012 9:59:30 AM UTC+2, sebcio wrote:
Szukam w Google ale nie mogę znaleźć
Czy wszystkie mecze euro 2012 będą transmitowane "na żywo" czy tylko
może te "ważne" czyli występy gospodarzy a potem faza pucharowa???

To ja siÄ™ podepnÄ™ do pytania.
Czy wie ktoś o możliwości obejrzenia w sieci retransmisji ze spotkań po ich zakończeniu?

W sumie to nie wiem ale zakładam, że gdzieś tam zawsze do takiego nagrania się dogrzebiesz.

Data: 2012-05-22 13:59:46
Autor: krasnoludkow7
On Sunday, May 20, 2012 11:26:54 AM UTC+2, sebcio wrote:

> To ja się podepnę do pytania.
> Czy wie kto¶ o możliwo¶ci obejrzenia w sieci retransmisji ze spotkań po ich zakończeniu?

W sumie to nie wiem ale zakładam, że gdzie¶ tam zawsze do takiego nagrania się dogrzebiesz.

No może i się dogrzebię, ale chciałbym wiedzieć wcze¶niej czy gdzie¶ takie retransmisje będ± dostępne, bo podczas tego dogrzebywania wolałbym nie poznać wyników.

Euro 2012 transmisje-pytanko