Euro 2012 - tvp1

Data: 2012-06-09 02:32:23
Autor: adresss
Euro 2012 - tvp1
Czesc,

ogladajac sobie mecz otwarcia....jakas taka fonia nie tego!!! Niby
obraz HDTV ale dzwiek - jakis taki do d.....

--
ThinkXtra

Data: 2012-06-09 10:01:41
Autor: nom
Euro 2012 - tvp1

Uzytkownik <adresss@poczta.pl> napisal w wiadomosci news:q965t75kkndaf2gnl8ne6aoauqonkvj70i4ax.com...
Czesc,

ogladajac sobie mecz otwarcia....jakas taka fonia nie tego!!! Niby
obraz HDTV ale dzwiek - jakis taki do d.....

Ale, która fonia? U mnie byly 3 fonie do wyboru. :-)

Data: 2012-06-10 11:42:45
Autor: adresss
Euro 2012 - tvp1
On Sat, 9 Jun 2012 10:01:41 +0200, "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl>
wrote:

[...]

"domyslna" - nie wiem, bo ogladalem u kolegi.

--
ThinkXtra

Data: 2012-06-10 12:07:05
Autor: pawell32
Euro 2012 - tvp1
On 10.06.2012 11:42, adresss@poczta.pl wrote:

ogladajac sobie mecz otwarcia....jakas taka fonia nie tego!!! Niby
obraz HDTV ale dzwiek - jakis taki do d.....

Ale, która fonia? U mnie byly 3 fonie do wyboru. :-)

"domyslna" - nie wiem, bo ogladalem u kolegi.

oglądałem wszystkie mecze i nic nie zauważyłem niepokojącego.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-06-10 21:41:01
Autor: nom
Euro 2012 - tvp1

Użytkownik <adresss@poczta.pl> napisał w wiadomości news:avq8t7hqvatnotou22i4qb7rd9ejs21omd4ax.com...

Ale, która fonia? U mnie byly 3 fonie do wyboru. :-)

"domyslna" - nie wiem, bo ogladalem u kolegi.

A jaka to jest domyślna?
U mnie na dekoderze DVB-T Wiwa HD-50 jako domyślną wybiera MPEG, u znajomej na TV Plazma Samsung Dolby Digital +, u siostry na LG też DD+. :-)

Euro 2012 - tvp1