Euro 4,4521 zł

Data: 2011-09-21 21:59:10
Autor: boukun
Euro 4,4521 zł
Teraz w Singapurze.
Diesel wczoraj w TESCO kosztował 5,07 zł, dzisiaj będzie pewno już 5,17 zł.
Czy Polska do kurwy nędzy kupuje paliwo w Niemczech za Euro?

Ale ta kurwa prezydencja da nam popalić.,..

boukun

Data: 2011-09-22 08:26:22
Autor: POgromca PiSioruf
Euro 4,4521 zł chyba kurs sredni ale kup za tyle w banku 4,51 PLN
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j5dfqi$hi0$1mx1.internetia.pl...
[...]

Gdyby nie Kaczynscy i ich koalicja+doradcy, LPR, Samoobrona to mielibysmy 1 EUR po 3 PLN w styczniu 2009 ze Slowacja tak jak bylo planowane kiedy Kaczory dochodzily do wladzy, a wtedy za benzyne placilbys w cenie rownowartosci 3,44 PLN bo jest teraz na poziomie 1,14 EUR za 1 litr i wszystkie importowane towary w tym zywnosc bylyby o 50% tansze, ale polskie polityczne debile nie mogly tego zrozumiec i kierowaly sie interesem rzydowskiej abstrakcji wyliczeniowej a nie interesem przecietnych Polakow, ktorzy teraz pluja na nich od rana do wieczora .

A czy ty bulka jestes w stanie zrozumiec takie proste rachunki i to, ze wszystko co importowane jest zwiazane parytetem z twardymi walutami?

BO TYM KURWA DEBILOM W RZONDZIE SEJMIE I SENACIE TO MOZNA TLUMACZYC ALE TO KURWA GLUPIE ZE WSI I TAK NIE ZROZUMIE!

Data: 2011-09-22 08:37:58
Autor: boukun

Użytkownik "POgromca PiSioruf" <pogromca@gdzies.poza.kaczorami> napisał w wiadomości news:j5ekem$o3l$1speranza.aioe.org...
[...]

I już dziś stan jak w Grecji..., że ceny zachodnie, a zarobki dalekowschodnie...

boukun

Data: 2011-09-22 08:41:16
Autor: POgromca PiSioruf
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j5el8g$tta$1mx1.internetia.pl...
I już dziś stan jak w Grecji..., że ceny zachodnie, a zarobki dalekowschodnie...

Ale czego ty kurwa nie rozumiesz, ze ceny i tak sa zachodnie a Polacy zarabiaja teraz 50% mniej bo ceny poszly w gore a pensje nie!!! i gowno dostana na otarcie lez, a nie takie dotacje jak Grecja.

Data: 2011-09-22 08:49:43
Autor: boukun

Użytkownik "POgromca PiSioruf" <pogromca@gdzies.poza.kaczorami> napisał w wiadomości news:j5elak$pug$1speranza.aioe.org...
[...]

Jakie dotacje? Najpierw trzeba do Unii miliardy wpłacić, z których żywią się po drodze unijni biurokraci i ich rodziny, to jest armia darmozjadów... A dopiero potem prosić, żeby zechcieli wypłacić z tej naszej wpłaty jakieś ochłapy... Jaka z tego korzyść, skoro więcej wpłacasz i wydajesz, niż spowrotem dostajesz?
Naród wybrany jest liczny i każdy z nich chce mieć luksusowe życie i Unia była jak do tej pory ich najlepszym pomysłem na takie życie...

boukun

Data: 2011-09-22 08:55:03
Autor: POgromca PiSioruf
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j5eluh$2n1$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ja ja bulka na pewno Grecja wplaca te miliardy, ktore dostanie z Unii za to zeby strefa EUR nie padla!!!
Chyba z doopy je biorom.
A to, ze Polska wplaca a nie umie zagospodarowac wiecej niz wplaca i wydac wiecej, no to juz jest problem debili ktorzy zarzadzaja srodkami i dotacjami.

Data: 2011-09-22 08:55:59
Autor: boukun

Użytkownik "POgromca PiSioruf" <pogromca@gdzies.poza.kaczorami> napisał w wiadomości news:j5em4f$rni$1speranza.aioe.org...
[...]

Z ludzi je biorą, z niewolników greckich. Bank Światowy teraz też chce na tych biednych niewolnikach przy okazji zarobić a i MFW i inni rzucili się na żer...

boukun

Data: 2011-09-22 08:58:31
Autor: POgromca PiSioruf
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j5ema9$53t$1mx1.internetia.pl...
Z ludzi je biorą, z niewolników greckich. Bank Światowy teraz też chce na tych biednych niewolnikach przy okazji zarobić a i MFW i inni rzucili się na żer...

Ja ja bulka a jeszcze bajke o Czerwonym Kapturku opowiedz bo dawno nie slyszalem jak to przyszedl wasz kolo Lukaszenka przebrany za wilka.

Data: 2011-09-22 08:57:27
Autor: boukun
[...]

Ale na zdrowy rozum, skąd może dostać więcej, jak zjazd PE i KE musi z tego żyć?

boukun

Data: 2011-09-22 09:00:02
Autor: POgromca PiSioruf
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j5emd2$5d9$1mx1.internetia.pl...
Ale na zdrowy rozum, skąd może dostać więcej, jak zjazd PE i KE musi z tego żyć?

Bulka chocby z glupich Polaczkuf, kture nie wprowadzily EUR i placa do Unii wiecej niz sa w stanie wydac.

Data: 2011-09-22 09:05:21
Autor: boukun

Użytkownik "POgromca PiSioruf" <pogromca@gdzies.poza.kaczorami> napisał w wiadomości news:j5emeo$sen$1speranza.aioe.org...
[...]

To teraz już wiesz, po co powstała ta cała Unia...

boukun

Euro 4,4521 zł