Euro: Gest Komoroskiego wyreżyserowany ?

Data: 2012-06-10 00:37:12
Autor: Marcin Rolicki
Euro: Gest Komoroskiego wyreżyserowany ?
W czasie meczu Polski z Grecją widzieliśmy niesłychanie żywiołową reakcję
Komorowskiego po strzeleniu bramki. Ten niezwykle zrównoważony przysypiający
pan, który pieczołowicie wymierza i ze stoickim spokojem celuje do zwierzyny
nagle przemienił się w brykającego nastolatka. Podejrzewałbym tu o
wyreżyserowanie Komorowskiego przez specjalistów z PO i szkolenie zachowania,
unoszenia rąk, obracaniem się do kamer przed meczem. Komorowski nie był
szczery w tych gestach. Komorowski a właściwie specjaliści z PO musiał
wiedzieć, że w razie bramki będzie pokazywany przez kamery. Zastanowiło mnie
skąd też Komorowski miał tyle miejsca na wykonanie tych gestów. A gdyby tak,
to należy się zastanowić, czym jest i kto organizuje tą całą wyreżyserowaną
propagandę PO.

Data: 2012-06-11 13:25:43
Autor: RoB

Użytkownik "Marcin Rolicki" <mn.rolicki@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jr0q7o$5vc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Alez ty masz problemy, ahhh......   szkoda słów :(

Data: 2012-06-12 04:15:30
Autor: Yerine Ictimai
On Jun 11, 1:25 pm, "RoB" <robk...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "Marcin Rolicki" <mn.roli...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
> [...]

> wyreżyserowaną
> propagandę PO.

Alez ty masz problemy, ahhh......   szkoda słów :(

ach, zalosny ten  system polityczny w ktorym prezydent PANSTWA musi co
krok z siebie robic PAJACA aby slupki mu wzrosly!

ale takie sa skutki ciaglego majstrowania przy systemie edukacji,
redukcji nauczycieli, likwidacji szkol...

w tej debilokracji debile patrza na "pozy, gesty bez znaczenia" a nie
na wskazniki gospodarcze przy decydowaniu sie na kogo glosowac

Data: 2012-06-13 00:19:31
Autor: Maciej Bojko
Gest Komoroskiego wyreżyserowany ?
On Tue, 12 Jun 2012 04:15:30 -0700 (PDT), Yerine Ictimai
<yerine.ictimai@gmail.com> wrote:

[...]

Coś w tym jest z tym żałosnym stanem edukacji. Nie uwierzysz, ale
niedawno czytałem gostka, który uważa, że prezydent RP ma jakikolwiek
wpływ na gospodarkę... Debilokracja, w rzeczy samej.

--
Maciej Bójko

Data: 2012-06-12 19:07:58
Autor: Terry Jonesty
On 13 Cze, 00:19, Maciej Bojko <maciej.bo...@gmail.com> wrote:
Coś w tym jest z tym żałosnym stanem edukacji. Nie uwierzysz, ale
niedawno czytałem gostka, który uważa, że prezydent RP ma jakikolwiek
wpływ na gospodarkę... Debilokracja, w rzeczy samej.

Ty uważasz, że prezydent nie ma żadnego wpływu na gospodarkę?
To dam ci szybkie korepetycje:
1.) gospodarka sie porusza w/g systemu prawnego, a spółki w "wolnym
rynku" moga zrobić tylko to co prawo przewiduje,
2.) system prawa gospodarczego jest wyznaczony Ustawami uchwalanymi
przez Sejm,
3.) Ustawy musza być podpisane przez Prezydenta RP, lub moga być
odrzucone gdyz prezydent ma prawo VETA,
4.) Prezydent RP posiada prawo i potężną infrastrukturę (rozbudowaną
Kancelarię Prezydencką) do przeprwadzania inicjatyw ustawodawczych,
5.) wszystkie podmioty gospodarcze muszą regularnie sporządzać BILANS
żeby szczegółowo rozliczać się z Urzędem Skarbowym a WSZELKIE
STRATEGIE wszelkich spółek bardzo silnie zależą od obowiązującego
systemu podatkowego,
6.) państwo Unii Europejskiej uzgadnia zarówno system podatkowy jak i
strategiczne decyzje makroekonomiczne (np. wstąpienie do strefy
"Euro") z innymi państwami UE poprzez negocjacje i kroki dyplomatyczne
- w sam raz w zakresie kompetencji Prezydenta RP,
7.) w zakresie międzynarodowej współpracy gospodarczej i wymiany
towarowej Prezydent RP może aktywnie poszukiwać okazji do korzytnych
umów, możliwości, nowych partnerów.

Czyli niestety DOKŁADNIE ODWROTNIE niż teraz robi.

Data: 2012-06-13 12:07:31
Autor: Maciej Bojko
Gest Komoroskiego wyreżyserowany ?
On Tue, 12 Jun 2012 19:07:58 -0700 (PDT), Terry Jonesty
<tttrrraaaiiinnn@gmail.com> wrote:

[...]

Daj spokój. Weto prezydenckie (spod którego notabene ustawa budżetowa
jest explicite wyjęta)? Inicjatywa ustawodawcza, którą ma też każdy
inny? To tak, jak powiedzieć, że za treść powieści napisanej w Wordzie
jest odpowiedzialny spellchecker.

To dam ci szybkie korepetycje:

Daruj sobie. --
Maciej Bójko

Data: 2012-06-14 06:50:37
Autor: Yerine Ictimai
On Jun 13, 12:07 pm, Maciej Bojko <maciej.bo...@gmail.com> wrote:
Daj spokój. Weto prezydenckie (spod którego notabene ustawa budżetowa
jest explicite wyjęta)?

Co Ty mowisz - przeciez Prezydent ma wplyw na sklad Rady Polityki
Pienieznej i Rady Ministrow RP (czyli rzadu - wyjasniam dla
"wyedukowanych" przez media mainstream'owe)

 Inicjatywa ustawodawcza, którą ma też każdy
inny?

a co z ta infrastruktura? Przecziez nie kazdy ma kancelarie prawnicza,
a tym bardziej Kancelarie Prezydencka zatrudniajaca ARMIE najlepszych
prawnikow i specjalistow z innych dziedzin? Ile oni wszyscy pobieraja
WYNAGRODZENIA?

Data: 2012-06-15 23:55:26
Autor: Maciej Bojko
Gest Komoroskiego wyreżyserowany ?
On Thu, 14 Jun 2012 06:50:37 -0700 (PDT), Yerine Ictimai
[...]

Umiarkowany. Dwa razy większy wpływ ma parlament.

i Rady Ministrow RP

Nie. Premier powołuje i odwołuje ministrów, prezydent podpisuje, i tyle. Art. 144 wylicza, co prezydentowi wolno bez zgody premiera.
Nie jest tego znowu aż tak dużo, o gospodarkę jakoś zahacza kilka
podpunktów, a każdy jedynie pośrednio. Jeżeli to prezydentowi
przypisujesz winę/zasługę za inflację, bezrobocie, dług publiczny
etc., to ani nie czytałeś polskiej ustawy zasadniczej, ani nie
śledzisz polskiej polityki choćby jednym okiem. A mimo to rzucasz
komunałami o "debilokracji". Medice, cura te ipsum.

(czyli rzadu - wyjasniam dla "wyedukowanych" przez media mainstream'owe)

O Jezu. Czemu miał służyć powyższy wtręt?

--
Maciej Bójko

Data: 2012-06-14 05:15:33
Autor: Marcin Rolicki
Gest Komoroskiego wyreżyserowany ?

ach, zalosny ten  system polityczny w ktorym prezydent PANSTWA musi co
krok z siebie robic PAJACA aby slupki mu wzrosly!

Interesujące spostrzeżenie. Ktoś kto potrafi zrobić skok na kasę w przed dzień
końca urzędowania jak Komorowski i wypłacić sobie premier okazjonalną 22 000
złotych oraz dla pozostałych członków jak Schetyna czy Niesiołowski po 32 000
złotych uchodzi różnymi wyreżyserowanymi telewizyjnymi wpadkami, że niby nie
zna błędów ortograficznych. A jest bogatszy z kolegami na łączną kwotę 186 000
złotych. Tyle bowiem minimalnie wynosi kwota nagród podatnika. Minimalnie, bo
są to pieniądze tajne, tajne jak błędy ortograficzne Komorowskiego ;). Takie
błędy ortograficzne i inne pseudowpadki, są kopią takich samych sztuczek
robionych w USA dla Busha na zmianę wizerunku. Warto pamiętać, żeby zapłacić kolegom Komorowskiego premie 186 000 złotych
musi pracować przez miesiąc ponad 100 Polaków zarabiających pensję minimalną
1500 złotych zakładając, że nic nie jedzą i nic nie wydają w tym czasie. Ani
nie przekazują swoim żonom i dzieciom. (Dokładnie na te premię muszą pracować
124 osoby.)

Gadu-Gadu: "Sejm wypłacił premie "za ciężką pracę po Smoleńsku"
http://m.gadu-gadu.pl/sejm-wyplacil-premie-za-ciezka-prace-po-smolensku/20

Data: 2012-06-15 00:29:14
Autor: Uncle Pete
On 2012-06-10 02:37, Marcin Rolicki wrote:
[...]

Jak tam się ma bomba atomowa, która miała wybuchnąć w Warszawie?

Data: 2012-06-15 10:42:31
Autor: Bartek Leś
Użytkownik Uncle Pete napisał:

Jak tam się ma bomba atomowa, która miała wybuchnąć w Warszawie?

Nie karmić trolla:)

Data: 2012-06-15 11:42:17
Autor: Terry Jonesty
On 15 Cze, 00:29, Uncle Pete <pkozarzew...@isppan.waw.pl> wrote:
On 2012-06-10 02:37, Marcin Rolicki wrote:

> [...]
> pan, kt ry pieczo owicie wymierza i ze stoickim spokojem celuje do zwierzyny
> nagle przemieni si w brykaj cego nastolatka. Podejrzewa bym tu o
> wyre yserowanie Komorowskiego przez specjalist w z PO i szkolenie zachowania,
> unoszenia r k, obracaniem si do kamer przed meczem. Komorowski nie by
> szczery w tych gestach. Komorowski a w a ciwie specjali ci z PO musia
> wiedzie , e w razie bramki b dzie pokazywany przez kamery. Zastanowi o mnie
> sk d te Komorowski mia tyle miejsca na wykonanie tych gest w. A gdyby tak,
> to nale y si zastanowi , czym jest i kto organizuje t ca wyre yserowan

Jak tam si ma bomba atomowa, kt ra mia a wybuchn w Warszawie?

"nie chwal dzionka przed zachodem słońca"

a może terroryści (czy tam kto) czekają na finał?

Data: 2012-06-16 10:38:20
Autor: Uncle Pete
Euro: Gest Komoroskiego wyreżyserowany ?
"nie chwal dzionka przed zachodem słońca"

a może terroryści (czy tam kto) czekają na finał?

Zważywszy, że finał będzie na Ukrainie.

Data: 2012-06-16 12:20:51
Autor: Bartłomiej Zieliński
Euro: Gest Komoroskiego wyreżyserowany ?
Użytkownik Uncle Pete napisał:
Zważywszy, że finał będzie na Ukrainie.

Ależ tam też działają - wczoraj wywołali burzę nad stadionem podczas meczu Ukraina - Francja i mecz trzeba było przerwać na godzinę ;-)
Ja w tym wietrzę spisek ;-)

Data: 2012-06-24 17:57:14
Autor: Marcin Rolicki
Euro: Gest Komoroskiego wyreżyserowany ?
Ależ tam też działają - wczoraj wywołali burzę nad stadionem podczas meczu Ukraina - Francja i mecz trzeba było przerwać na godzinę ;-)
Ja w tym wietrzę spisek ;-)

Widzę, że są osoby, które są nierozeznane w rosyjskich technologiach
wojskowych i wydatkach na nie ponad miliarda dolarów. Rosja wywoływała
sztuczny deszcz i eliminowała chmury, lata temu a technologia finansowana
przez Moskwę poszła dalej do tworzenia sztucznej może nie mgły ale chmury
wybuchowej.

Tutaj IEET informuje na swoich stronach, "Russia's Emphasis on Nano Weaponry"
(Rosja kładzie nacisk na badania nad nano bronią)
http://ieet.org/index.php/IEET/more/2829

Z informacji instytutu IEET wynika, że Rosja w Rosyjskim Centrum Wojskowym
skutecznie stosuje nanotechnologię do produkcji broni i materiałów wojskowych.
Ivanow powiedział, że ta dziedzina nauki może radykalnie zmienić charakter
wojny. Ostatnio Andrei Aleksejenko, szef jednego z centrów potwierdził, że
tego typu nowość, może "inteligentnie" zniszczyć cele ruchome, włączając
czołgi bojowe. Aleksejenko powiedział, że urządzenia mniejsze niż jeden
milimetr mogą być "użyte do utworzenia dowolnej wielkości chmury o dowolnej
sile niszczącej".

"Alexeyenko explained that devices less than one millimeter can be used to
form a cloud of any size and power of destruction"

W Polsce też są sukcesy ale o wiele mniejsze, Instytut Technologii Materiałów
Elektronicznych wytworzył nanomateriał grafen.

Tekst w oryginale o "wybuchowej chmurze":
"Rusia aplica nanotecnología a su armamento" http://boletin-noticias-nanotecnologia.euroresidentes.com/2009/01/rusia-aplica-nanotecnologia-su.html

Data: 2012-06-24 20:50:44
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik Marcin Rolicki napisał:
W Polsce też są sukcesy ale o wiele mniejsze[...]

Mniejszy kraj, mniejsze sukcesy ;-)

Data: 2012-06-27 06:19:57
Autor: Marcin Rolicki
Euro: Gest Komoroskiego wyreżyserowany ?
W Polsce też są sukcesy ale o wiele mniejsze[...]

Mniejszy kraj, mniejsze sukcesy ;-)

Gdyby to ująć w pragmatyczność: Tusk wydał na cztery stadiony z zieloną trawą
tyle, co Rosja wydała na niespotykaną do tej pory w świecie nową technologię.
Czy wynikiem jej jest masakra smoleńska ?

Data: 2012-06-23 06:42:38
Autor: Jingiel
Euro: Gest Komoroskiego wyreĹźyserowany ?

a może terroryści (czy tam kto) czekają na finał?

Przstańciue już karmić tych troli i wyciągać ich z kf-a. Spamuja grupę pl.rec.telewizja jakimiś idiotycznymi politycznymi wynurzeniami.

--
Jingiel

Data: 2012-06-24 18:07:08
Autor: Marcin Rolicki
Euro: Gest Komoroskiego wyreżyserowany ?
Przstańciue już karmić tych troli i wyciągać ich z kf-a. Spamuja grupę pl.rec.telewizja jakimiś idiotycznymi politycznymi wynurzeniami.

Uderz w stół, a nożyce się odezwą. Komuś nie podoba się informowanie o
kulisach działalności Komorowskiego. Jednej z nielicznych 48 osób, które
głosowały w Sejmie przeciwko rozwiązaniu komunoruskiej agentury wojskowej WSI.

--

Euro: Gest Komoroskiego wyreżyserowany ?