Euro: Jakie polskie firmy zyska³y na Euro 2012 ?

Data: 2012-06-21 23:58:37
Autor: Marcin Rolicki
Euro: Jakie polskie firmy zyska³y na Euro 2012 ?
Przy uzasadnianiu nak³adów na organizacjê imprezy na pocz±tku zachwalono
szansê dla polskich firm na promocjê. Jest jak zawsze, Tuskowi siê nic nie
uda³o, próbowa³ co¶ tam przepchaæ Wied¼mina wciskaj±c go Obamie, a tu nie
widaæ Polskich firm promuj±cych siê na Euro. A s± bankructwa. Przy Euro
zbankrutowa³a DSS, firma dostarczaj±ca surowce skalne. PBG SA wykonawca
stadionów zacz±³ notowaæ 3 krotnie wiêksze d³ugi odk±d firma siê podjê³a
inwestycji. I czwartego czerwca PBG z innymi spó³kami grupy Hydrobudowa Polska
i Aprivia  z³o¿y³y wniosek o upad³o¶æ. A dwa dni temu o upad³o¶æ z³o¿y³y
wniosek kolejne 8 firm grupy PBG: Metorex, KWG, PBG Technologia, PBG Energia
oraz Strateg Capital. TVP szeroko o tych upad³o¶ciach informuje ;) Zagro¿eni
s± bankructwami te¿ podlegli mniejsi wykonawcy. St±d przedwczoraj protesty pod
Sejmem w Warszawie. Chodzi te¿ o reklamy emitowane w czasie transmisji w ca³ej
Europie i okazjê do promocji polskiej firmy. O jakiej siê mówi³o w tv, ¿e bêd±
szans± dla polskich firm i ¿e po to organizujemy Euro dla wypromowania jednej
marki. Ile polskich firm skorzysta³o z tej szansy? Odpowied¼ zero. Przy
organizacji promuj± siê firmy z USA, Korei Po³udniowej, Coca-Cola, Powerade
(te¿ Coca-Cola), Kia, Hyundai, McDonalds, Carlsberg z Danii. Polskich firm nie
ma w reklamach.

Z Euro s± upadki i koszty, wyliczenia pokazuj±, ¿e a infrastrukturê Euro na
ka¿dego Polaka przypad³o 2 tysi±ce z³otych. A rachunki za Euro bêd± ros³y.
Jest te¿ kwestia nie wybudowanej elektrowni atomowej daj±cej tani pr±d.

Data: 2012-06-22 00:05:25
Autor: Marcin Rolicki
Euro: Jakie polskie firmy zyska³y na Euro 2012 ?

Bankier.pl 19 czerwiec 2012: "Kolejne spó³ki z grupy PBG wnioskuj± o upad³o¶æ
uk³adow±"
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Kolejne-spolki-z-grupy-PBG-wnioskuja-o-upadlosc-ukladowa-2572651.html

Data: 2012-06-22 05:39:05
Autor: Bart³omiej Zieliñski
Euro: Jakie polskie firmy zyska³y na Euro 2012 ?
U¿ytkownik Marcin Rolicki napisa³:
Przy uzasadnianiu nak³adów na organizacjê imprezy na pocz±tku zachwalono
szansê dla polskich firm na promocjê. [...]

A jaki to ma zwi±zek z tematyk± grupy?

* Bart³omiej Zieliñski            http://www.zmitac.aei.polsl.pl/BZ/  *

Data: 2012-06-22 04:33:58
Autor: Marcin Rolicki
Euro: Jakie polskie firmy zyska³y na Euro 2012 ?
Bart³omiej Zieliñski <Bartlomiej.Zielinski@polsl.pl> napisa³(a):
U=BFytkownik Marcin Rolicki napisa=B3:
> Przy uzasadnianiu nak=B3ad=F3w na organizacj=EA imprezy na pocz=B1tku z=
achwalono
> szans=EA dla polskich firm na promocj=EA. [...]

A jaki to ma zwi=B1zek z tematyk=B1 grupy?

 Pêdz±ca ¿arówka z prêdko¶ci± ¶wiat³a. No zbli¿on± do prêdko¶ci ¶wiat³a.
To jest trochê pytanie prowokacyjne, ale trudno jest dywagowaæ o
czarnych dziurach, je¶li siê nie jest w stanie rozwi±zaæ ogólnych
zagadnieñ fizycznych. Wszyscy niby rozumiej± teorie wzglêdno¶ci mimo
wszystko pod±¿aj± utartymi szlakami podaj±c te same przyk³ady. Wyobra¼my
sobie jest noc, stoimy na ziemi, a przed naszymi oczami od prawej do
lewej pêdzi olbrzymia ¿arówka, ¶wieci i przyspiesza. Najpierw jest to 0c
potem 0,5c a po dwóch sekundach prêdko¶æ ¿arówki dochodzi do 0,99c. Co
zobaczymy? Czy prêdko¶æ odchodzenia ¶wiat³a (czo³a fali) od ¿arówki
bêdzie w pewnym momencie 1,99c? Czy stoj±c na ziemi zobaczymy, ¿e
¿arówka siê skurczy? A je¶li nie 1,99c, to dlaczego nie 1,99c? Jakie
procesy fizyczne bêd± zachodzi³y przy emitowaniu ¶wiat³a przez pêdz±c±
¿arówkê? Bo za³ó¿my, ¿e czarna dziura wiruje, wiêc zgodnie z STW
prêdko¶æ obwodowa (przy za³o¿onej ¶rednicy czarnej dziury) nigdy nie
mog³aby przekroczyæ prêdko¶ci ¶wiat³a. Wiêc naturalnie materia
zapada³aby siê do ¶rodka

Data: 2012-06-22 09:38:11
Autor: Robert_J
Euro: Jakie polskie firmy zyska³y na Euro 2012 ?
Pêdz±ca ¿arówka z prêdko¶ci± ¶wiat³a.....

Nie masz wiêkszych problemów?

Data: 2012-06-22 06:20:19
Autor: pawell32
W dniu 2012-06-22 05:39, Bart³omiej Zieliñski pisze:

A jaki to ma zwi±zek z tematyk± grupy?

bo wszystkie wiadomo¶ci bierze z telewizji?

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux

Data: 2012-06-22 19:50:45
Autor: Marcin Rolicki
Euro: Jakie polskie firmy zyska³y na Euro 2012 ?

A jaki to ma zwi±zek z tematyk± grupy?
 Czy "Wiadomo¶ci" w TVP Info, w³a¶ciwie "Wiadomosti" oraz Info Dziennik z TVP
Info. czy to s± programy telewizyjne? W³a¶nie rozmawiamy o cenzurze w TVP i
emitowania specjalnych materia³ów kreuj±cych sukces Euro 2012. Przypomnê
Kra¶ko nie wyemitowa³ materia³u o skazaniu szefa UOP Siemi±tkowskiego z SLD za
bezprawne aresztowanie prezesa Orlenu. Zatem preparowanie w Warszawie na ca³±
Polskê specjalnie podanych materia³ów jest faktem. I to ma miejsce w przypadku
Euro.

Data: 2012-06-22 09:08:06
Autor: Mirek Ptak
Euro: Jakie polskie firmy zyska³y na Euro 2012 ?
Dnia 2012-06-22 01:58,  *Marcin Rolicki* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

Durny, ty durny:
http://www.eostroleka.pl/luba/dane/pliki/sport/blaszczykowski.jpg

I nie zmieniaj adresu
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-06-22 09:38:57
Autor: Hikikomori Mint
Euro: Jakie polskie firmy zyskały na Euro 2 012 ?
On 22.06.2012 01:58, Marcin Rolicki wrote:
Przy uzasadnianiu nakładów na organizację imprezy na początku zachwalono
szansÄ™ dla polskich firm na promocjÄ™. Jest jak zawsze, Tuskowi siÄ™ nic nie
udało, próbował coś tam przepchać Wiedźmina wciskając go Obamie, a tu nie
widać Polskich firm promujących się na Euro. A są bankructwa. Przy Euro
zbankrutowała DSS, firma dostarczająca surowce skalne. PBG SA wykonawca
stadionów zaczął notować 3 krotnie większe długi odkąd firma się podjęła

Tak czytam i mysle WTF? Dopiero co przegladalem pl.pregierz...
Ale widze, ze to troll lokals ;)
fuut

--
Tak bankrutują firmy, które budowały na Euro 2012
http://www.bankier.pl/wiadomosci/news.html?thread_id=598

Data: 2012-06-23 11:11:33
Autor: Mane
Euro: Jakie polskie firmy zyskały na Euro 2 012 ?
W dniu 2012-06-22 01:58, Marcin Rolicki pisze:> Przy uzasadnianiu nakładów na organizację imprezy na początku zachwalono
> [...]
> inwestycji. I czwartego czerwca PBG z innymi spółkami grupy Hydrobudowa Polska
> i Aprivia  zÅ‚ożyÅ‚y wniosek o upadÅ‚ość.

Widac co to za firmy, skończy się byle jakość i dojenie budżetu. Skoro Hydrobudowa nie ma pracowników i sprzętu to po co staruje w takim przetargu, wiadomo po to, żeby wydoić kasę i zlecić pracę innym firmom.

Data: 2012-06-23 12:16:49
Autor: Cavallino

Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Skoro Hydrobudowa nie ma pracowników i sprzętu to po co staruje w takim przetargu, wiadomo po to, żeby wydoić kasę i zlecić pracę innym firmom.

No i co z w tym złego i jaką widzisz alternatywę?
Kowal posiadający stodołę miał przetarg wygrać, czy właściciel jednej koparki?

Data: 2012-06-23 16:10:16
Autor: Mane
W dniu 2012-06-23 12:16, Cavallino pisze:
> No i co z w tym złego i jaką widzisz alternatywę?
> Kowal posiadający stodołę miał przetarg wygrać, czy właściciel jednej
> koparki?

Może ten, który ma i stodołę i koparki.

Czy to wina organizacji EURO, że kilka pseudo firm się wykoleiło?

Data: 2012-06-23 20:08:00
Autor: Cavallino

Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:js4inv$k4i$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> koparki?

Może ten, który ma i stodołę i koparki.

Czy to wina organizacji EURO, że kilka pseudo firm się wykoleiło?

Akurat Hydrobudowie ciężko zarzucić że była pseudofirmą.
A już na pewno dlatego, że korzystała z podwykonawców, bo każdy tak robi przy tym rozmiarze kontraktu.

Data: 2012-06-24 18:36:09
Autor: Marcin Rolicki
Euro: Jakie polskie firmy zyska³y na Euro 2012 ?
Akurat Hydrobudowie ciê¿ko zarzuciæ ¿e by³a pseudofirm±.
A ju¿ na pewno dlatego, ¿e korzysta³a z podwykonawców, bo ka¿dy tak robi przy tym rozmiarze kontraktu.

Na pewno na stadionie i Euro 2012 zarobi³ radny PO, dosta³ zlecenia bez
przetargu i powiêkszy³ swojej firmy przychody ponad trzy krotnie.

"Aferê ujawni³ wczoraj "Puls Biznesu". Firma budowlana Piotra Kalbarczyka
Aluglass-Realizacja (AR) w 2011 r. dziêki kontraktom z Narodowym Centrum
Sportu, czyli spó³k± pañstwow±, powiêkszy³a swoje przychody prawie
trzykrotnie." Dziêki czterem umowom firma radnego PO zarobi³a 28 mln z³otych.
On na pewno zarobi³ na Euro 2012 oprócz pó³ milionowej premii Kaplera prezesa
Narodowego Centrum Sportu. Który to prezes kontrakty podpisywa³.

Telewizje a w³a¶ciwie programy informacyjne jak Wiadomo¶ci Kra¶ki, Fakty i
Serwis Info TVP Info, Panorama TVP (ale tych programów informacyjnych siê
namno¿y³o przy Woronicza) bardzo szeroko informowa³y widzów i abonentów o tym
skandalu przetargowym ;) Wszystko ma byæ ³adnie, grzecznie, sukces Euro 2012 w
obrazku telewizyjnym. A za zas³on± ³adno¶ci± medialn± przep³ywaj± miliony
z³otych. Jak  te do radnego Kalbarczyka.

SuperExpress:"KALBARCZYK PO (...) Jego FIRMA dostawa³a ZLECENIA bez PRZETARGU"

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/radny-z-platformy-piotr-kalbarczyk-upas-sie-na-stadionie-narodowym-jego-firma-dostawala-zlecenia-bez_251074.html

--

Euro: Jakie polskie firmy zyska³y na Euro 2012 ?