Euro albo śmierć!

Data: 2011-11-30 04:44:31
Autor: Jacek Biały
Euro albo śmierć!
Jak słyszę hasła o umacnianiu Europy, to jak bym słyszał zaklęcia o
'umacnianiu socjalizmu', 'zwieraniu partyjnych szeregów w drodze do
komunizmu' i dalej.. Miliony ludzi kąpało się w tych mantrach od świtu
do nocy. Nie mówiąc nic, były oczywistością jak wschód i zachód
słońca. A gdyby tak ich brakło, czy wstanie nowy dzień?

Kto ma oczy ten już widzi, że wspólne euro to niemiecki szwindel.
Pozbawienie słabszych krajów własnej polityki monetarnej pozwoliło
bogatym wydrenować je z kasy. Teraz skwapliwie oddają w formie
kolejnych pożyczek, a kryzys jak wańka-wstańka! Grek musiałby być
Niemcem, żeby się przed tym obronić. Włoch musiałby zrezygnować z
odwiecznej sjesty i pod włoskim niebem zapierd..ać jak Niemiec. Czy
Włoch stanie się Niemcem? Prędzej dojdziemy do komunizmu.

Ale 'walczymy z kryzysem' jak niegdyś z wypaczeniami ustroju. Czemu
nikt nie woła: Euro albo śmierć! Gdy euro się rozpadnie, słońce rano
nie wstanie..

Pozdrawiam
Jacek

Data: 2011-11-30 13:56:31
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Euro albo śmierć!

Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:eb9b7f64-fdfd-4c6b-9cae-2a56eab6f500v8g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

Bzdura, Niemcy jako jedne z ostatnich wprowadziły u siebie euro. Wspólna waluta to pomysł krajów słabych gospodarczo liczących na schowanie się za bogatymi.

BBR

Data: 2011-11-30 05:41:57
Autor: Jrr
Euro albo śmierć!
On 30 Lis, 13:56, "Pan hrabia Bobrowski" <hra...@zascianek.eu> wrote:
Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:eb9b7f64-fdfd-4c6b-9cae-2a56eab6f500v8g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

I jako pierwsze chciałyby z niego wyjść. Na euro zarobili najwięcej..

 Wspólna
waluta to pomysł krajów słabych gospodarczo

Wszystkich na raz?

 liczących na schowanie się za
bogatymi.

Zwykła podpucha.
pzdr
jb

BBR

Data: 2011-11-30 15:04:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Euro albo śmierć!

Użytkownik "Jrr" <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:94496d11-e3d0-42be-bb6e-fe41fdd45653l19g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Skąd ty wiesz, że Niemcy chcą wyjść z euro?

Data: 2011-11-30 17:28:45
Autor: Buba
Euro albo śmierć!
Dnia Wed, 30 Nov 2011 04:44:31 -0800 (PST), Jacek Biały napisał(a):

[...]

Dobrze, jaki masz pomysł na dobrobyt w naszym kraju. Oprócz skłócenia ze
wszelkimi mozliwymi sąsiadami i zamknieciem granic.

Buba

Data: 2011-11-30 10:10:52
Autor: jrr
Euro albo śmierć!
On 30 Lis, 17:28, Buba <bubab...@sittingbull.ca> wrote:
> [...]

> Pozdrawiam
> Jacek

Dobrze, jaki masz pomysł na dobrobyt w naszym kraju.

Świat jest ogromną przestrzenią różnych możliwości

Oprócz skłócenia ze
wszelkimi mozliwymi sąsiadami i zamknieciem granic.

Któz ci każe zamykać granice?
Jeśli człowiek nie szanuje siebie, nikt poważny nie bedzie szanował
jego. To samo tyczy sie całych narodów. Szanujesz sąsiada, który
zamiast pilnować własnych interesów (nawet kosztem twoich), wiecznie
sie tobie podlizuje?

Sikorski robi wszystko, żeby zabłysnąć w UE i znaleźć tam fuchę na
stare lata. Nie wiem, czy mu sie to uda, bo na razie plecie
wazeliniarskiwe banały. Tymczasem my robimy mu klakę. Od razu wychodzi
z nas mentalność niewolników. Niewolnik nie posiada własnych
interesów. Może co najwyżej dbać o własny wizerunek. A jesli nie, to
przynajmniej cieszyć się z dobrego wizerunku swojego pana. Oto polska
właśnie!

jb

Data: 2011-11-30 19:45:47
Autor: Buba
Euro albo śmierć!
Dnia Wed, 30 Nov 2011 10:10:52 -0800 (PST), jrr napisał(a):

[...]

Skupmy się na naszym kraju.

[...]

Nie bardzo wiem na jakiej podstawie wyciagasz takie wnioski. Przemawia
przez ciebie zwykła zawiść, że inni mają lepiej i na pewno taki Niemiec
tylko czeka by zagarnąć twoją działkę nad jeziorem.

Buba

Data: 2011-11-30 12:39:07
Autor: jrr
Euro albo śmierć!
On 30 Lis, 19:45, Buba <bubab...@sittingbull.ca> wrote:
Dnia Wed, 30 Nov 2011 10:10:52 -0800 (PST), jrr napisa (a):

> [...]

>>> Pozdrawiam
>>> Jacek

> wiat jest ogromn przestrzeni r nych mo liwo ci

Skupmy si na naszym kraju.

Nasz kraj jest również przestrzenią mozliwości. Trzeba ich tylko
szukać, a nie uciekać z jednego absurdu w drugi.
jb

> [...]

> sie tobie podlizuje?

> Sikorski robi wszystko, eby zab ysn w UE i znale tam fuch na
> stare lata. Nie wiem, czy mu sie to uda, bo na razie plecie
> wazeliniarskiwe bana y. Tymczasem my robimy mu klak . Od razu wychodzi
> z nas mentalno niewolnik w. Niewolnik nie posiada w asnych
> interes w. Mo e co najwy ej dba o w asny wizerunek. A jesli nie, to
> przynajmniej cieszy si z dobrego wizerunku swojego pana. Oto polska
> w a nie!

> jb

Nie bardzo wiem na jakiej podstawie wyciagasz takie wnioski. Przemawia
przez ciebie zwyk a zawi , e inni maj lepiej i na pewno taki Niemiec
tylko czeka by zagarn twoj dzia k nad jeziorem.

Buba

Data: 2011-11-30 12:43:35
Autor: jrr
Euro albo śmierć!
> [...]

> w a nie!

> jb

Nie bardzo wiem na jakiej podstawie wyciagasz takie wnioski.

Na takiej, że głosi to, co dla racji stanu UE jest banałem.

 Przemawia
przez ciebie zwyk a zawi , e inni maj lepiej i na pewno taki Niemiec
tylko czeka by zagarn twoj dzia k nad jeziorem.

Nie znasz mnie. Nie posiadam działki nad jeziorem i nie czuję do
nikogo zawiści.
jb

Data: 2011-11-30 19:15:41
Autor: jadrys
Euro albo śmierć!
W dniu 2011-11-30 13:44, Jacek Biały pisze:
[...]

Czyli jak to rozumieć, - jesteś przeciwny wspólnej eurapejskiej walucie mimo bardzo wielu korzyści dla przeciętnego Europejczyka jaki ona niesie?

Euro albo śmierć!