Euro "demokracja":

Data: 2019-07-03 08:49:15
Autor: A. Filip
Euro "demokracja":
https://www.tvn24.pl/merkel-von-der-leyen-nominowana-jednoglosnie,949544,s.html
- Wstrzymanie się od głosu, zgodnie z zasadami postępowania wyborczego
Niemiec, pochodziło ode mnie - oświadczyła kanclerz. Dlatego, jak
dodała, można przyjąć, że wobec kandydatury niemieckiej polityk nie było
sprzeciwu w Radzie Europejskiej.

No przecież nie trzeba się pytać kto się wstrzymuje. Wystarczy się
zapytać kto jest przeciw bo chyba że chodzi o "równiejsze" Niemcy.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-03 00:13:14
Autor: Bruno Brunowski
Euro "demokracja": Wyłącznie Niemcy mają prawo do policzenia swojego wstrzymania się od głosu
W dniu środa, 3 lipca 2019 08:50:44 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

No przecież nie trzeba się pytać kto się wstrzymuje. Wystarczy się
zapytać kto jest przeciw bo chyba że chodzi o "równiejsze" Niemcy.

Co ty się Merkel czepiasz. Świętuj! Sukces jest! Timmermans nadal tylko wiceprzewodniczącym ds. praworządności!

--
Bruno

Data: 2019-07-03 10:29:05
Autor: dantes
Dnia Wed, 03 Jul 2019 08:49:15 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

[...]

IV Rzesza ma się dobrze.

Data: 2019-07-03 03:08:24
Autor: Zenek Kapelinder
Euro "demokracja": Wyłącznie Niemcy mają prawo do policzenia swojego wstrzymania się od głosu
Byl czas ze III miala sie lepiej. W dwa lata podbili Europe bez ZSRR. Wtedy postawili na prace niewolnikow. Teraz na prace opalonych lekarzy i inzynierow.

Euro "demokracja":